druppeltje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dank lief Bolleke voor je wens maar ik wil ook geen man meer. Heb mijn grote en enige liefde gehad maar ben blij dat ik het heb mogen meemaken.Ja Wijfie elk huisje heeft zijn kruisje en met deze dagen denk je er extra aan.Heej Spud hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Dank je Spud voor het mooie lied. Ja ik weet nog dat je een vriend had die heel veel moeite had met het leven en dat jij hem ook zo bij gestaan hebt. Ik vond dat zo ontzettend knap toendertijd. Ik had toen zoiets van, dat zou ik nooit kunnen. En kijk, nu het mezelf overkomt kan ik het toch.Ja heel veel mensen hebben al zo vaak gezet laat hem toch vallen, wat heb je aan zo'n iemand maar dat zit niet in m'n aard. En heb hem, als hij weer eens heel onzeker was, altijd gezegd dat ik bij hem zou blijven. Gewoon omdat ik voor hem gekozen heb. Ik maak dit goed af zodat ik met een gerust hart kan zeggen ik heb gedaan wat ik kon dus hoef mezelf nooit schuldig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goedenavond allen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik heb mensen waar ik terecht kan lieverd, en hier het forum waar hele fijne mensen zitten, dat steunt me enorm. Ja en los laten is inderdaad moeilijk. De eerste keer dat ik mijn manneke naar het verpl. tehuis bracht heb ik wel 4-5 x per dag gebeld. Was zo bang dat ze het niet goed zouden doen.Toen ik hem pas geleden weer weg bracht voelde ik dat dit voor de laatste x zou zijn en dat heeft toch wel wat pijn gedaan, maar ik heb niet vaak meer gebeld. Hoogstens 1x per dag. De laatste dagen niet veel meer omdat ze geen informatie mogen geven.Ook wil mijn manneke mij niet meer zien dus op bezoek gaan doe ik ook niet omdat ik dan kans heb weg gestuurd te worden, dat zou me teveel pijn gedaan hebben. Dus blijft er niets anders over dan wachten.Goeie avond Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 hè gedsie wat een ellende allemaal,sterkte allen!ik ben net weer terug uit het ziekenhuis,spoedoperatie,kon er ff tussendoor,hoop dat het nu wat beter gaat komen met die nek van mij,voelt iig al een stuk beter!vanav Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 er gaat iets niet goed,met mijn pc ,hoop niet dat ik een virus heb,ben bang dat mijn toetsenbord de geest geeft,enfin dat is te overzien,kwestie van een paar tientjes!tsjonge jonge wat ben ik verslaafd zeg,werd helemaal gek tijdens mijn opname,geen internet etc.etc.en jullie natuurlijken nu "ff" terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hij weet zelf ook dat hij dood gaat Spud. Waarom hij me niet meer wil zien is een raadsel maar zijn dochter die van de week 2 uur gereisd heeft door de sneeuw kon na een kwartier ook vertrekken omdat hij haar niet wilde zien. Zijn relatie met de kinderen is altijd erg moeilijk geweest. Hij kon niet omgaan met die gevoelens.Ik denk niet dat ik het er moeilijk mee krijg als ik hem niet meer zie, zo houd ik hem toch wat levend.Ben helemaal geen held op dat gebied. Vraag me alleen af waarom ik niet veel meer huil. Net weer ff een kleine huilbui gehad maar dat is dan ook weer zo over. Vreemd maar goed we zien wel. Ga nu ff een film kijken, a;thans proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik was goed bezig, maar vandaag mag ik van mezelf drinken.Vanmiddag gehoord dat ik borstkanker heb.Het dringt nog niet echt tot me door, maar vandaag laat ik alles los.Morgen is er weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Heb nog niets gelezen, misschien komt mijn bericht niet gelegen.Dat is ook niet erg, dan komt het morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Nou die kanker zal je niet wegdrinken deze avond Bonbon.Heavy diagnose maar nog niet het einde van de wereld.Ik weet niet voor hoelang je gestopt bent, maar ik denk dat dat drinken niet echt een verandering brengt in je situatie. Wellicht morgen een extra gevoel van teleurstelling al begrijp ik je reactie wel.sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ik was niet gestopt, maar aan het minderen en dat ging goed.Zal niet dronken worden, daar heb ik geen behoefte aan.Ik voel me ook helemaal niet schuldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Hoi bonbon wat een naar bericht voor je zeg.Ik kan me voorstellen dat je het even niet ziet zittenJe kan ook hier blijven en het drinken nog even uitstellenwie weet helpt dat jeHee belgische deerne.Wat een mooie muziek heb jij allemaal uitgezocht zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bonbon, wat een %^&$* nieuws.....Maar heeeeey, uitkijken hoor, je hebt hierdoor geen buffer om morgen de kater op te vangen, dus je geest zal niet blij zijn als je morgen wakker wordt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Oh dan doorbreek je enkel je minderen Bonbon, maar wat wil je nu precies delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Spud dank je dat je zoveel wilt delen me me. Je bent een lieverd. Deze zijn voor jou Bonbon wat een ontzettend verdrietig bericht voor je. Dat het nog niet tot je doordringt geeft niets dan ben je er nog niet aan toe.Hoe kwam dat zo? Was je bij de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Spud, alleen het feit dat ik slecht nieuws heb gekregen en dat ik me vandaag niet aan de afspraak hou.Ik ga me niet laveloos zuipen!Sowhat, eerst een mri-scan + biopt voor evt. uitzaaiing. Over 4 weken een operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Bol, graag gedaan maar nu ben ik 1 en al oor voor Bonbon zoals jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 2 glaasjes, staat in de voorschriften. Als je je daaraan houdt is er geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Goed hoor bonbon dat je het hier deeltIk hoop dat het je helpt om het hier van je af te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Woman, vandaag niet.Ik heb er al 4 op en misschien wordt het er nog eentje meer, meer hoef ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Heb je een netwerk om je heen bonbon??En zijn die al op de hoogte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Indeed Witte. Op een avond als deze met zulk rottig nieuws kun je beter niet alleen zijn. Beter iemand op zoeken die je lief is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Als dat jou wat opleverd moet je dat vooral doen Bonbon. Je bent immers een vrij mens.Ik blijf erbij en ik kan het niet laten te zeggen dat ik heel benieuwd ben hoeveel verder deze actie je morgen gebracht heeft. Omdat ik denk dat je buiten dit verschrikkelijk nieuws ook nog mag dealen met een mega kater. En dat gun ik je niet, ookal ken ik je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bonbon Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Netwerk is niet zo groot, daar ben ik de persoon niet voor, maar ik ben geen einzelgänger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst 23 december 2010 Ja in zulke periodes heb je echt mensen om je heen nodig, dat denk ik ook woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden