Spring naar bijdragen

donderdag 23-12-2010


PROUD2BME

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

'k Kom maar gewoon even binnenvallen:

Een jaar geleden was ik - na het opstarten van de begeleiding bij ADB - aan het proberen te minderen. Ups en downs gedurende weken; eigenlijk zat er weinig schot in. Eigenlijk dreigde de zoveelste poging te mislukken.

Totdat Woman met het arrenslee-pact kwam: een plan om de feestdagen fris en fruitig door te komen. Iedereen was welkom; er was plaats genoeg in de slee. Op die warme uitnodiging ben ik ingestapt, en ik ben er niet meer uitgestapt: het bevalt me zó goed!
Vandaag (24 december) ben ik een jaar zonder alcohol, en ik kan het iedereen aanraden.
Het is zó prettig om zèlf weer de teugels in handen te hebben, te beslissen hoe mijn dag er uit ziet, en de volgende dag geen spijt te hebben of schuldgevoel. Ook ik heb het dag voor dag gedaan, daarna werden het weken, maanden...en nu dus een jaar.
Een jaar waarin ik dankbaar terugkijk naar de steun die ik hier heb ondervonden op het forum.
Ik wens jullie fijne feestdagen, en ik geef een stukje van de kracht door aan eenieder die het nodig heeft.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...