witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Goeiemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Sorry maar snap er niks van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 waar niet van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Middag Witte, en Drup. En de rest. Ook lekker aan het luilakken dames? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 bolletje,gewoonof ze het wel redden in deze maatscppij,heb ze zelfs naar australia gescopt om wat wijsheid op te doen,maar blijf toch twijfelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 nou hier mijn eerste berichtje. ik ga per 1 januari stoppen voor een maand met alcohol. in eerste instantie zou ik ga minderen, maar dat is niet gelukt. Dus het lijkt me het beste om 1 maand helemaal niks te drinken. ik zeg niet meteen dat ik het hele jaar niks wil drinken want dat valt niet te overzien. als ik de hele maand januari geen alcohol drink ben ik al erg trots op mezelf. Alchol heeft een veel te grote invloed op mn leven.. fijne dag iedereen. p.s hoop dat het tweede deel van mn behandeling beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jaaa Mup en dat is zo lekker...Maar ben jij nu weer aan het werk dan?Heb je een werkvakantie ofzo?Hoi sailor,Hoe kun je nou toch na een nekoperatieop het strand gaan skwatte (ik weet niet hoe ik dat schrijven moet)Dat lijkt me dat het dan toch ook niet anders kan dan dat je nu pijn hebt??Of zie ik dat helemaal verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Succes ermee annemieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 waarom zou je vanaf vandaag al niet stoppen, Annemieke ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 den niwi se:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 den witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: witteJaaa Mup en dat is zo lekker... Maar ben jij nu weer aan het werk dan? Heb je een werkvakantie ofzo? Werkvakantie? Eh, ik heb vakantie ja maar moet soms ook nog thuis werken. Dat had ik al voor de kerst moeten doen, meer hey , uitstelgedrag he? Nu ben ik het bokje. De klus die ik gister hoopte af te krijgen blijkt veel meer tijd in beslag te nemen. Zal blij zijn als het voor de avond af is. Welkom hier in de huiskamer, Annemieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Mupke van posting medestrijder dus hoopte op wat meer duidelijkheid. Naja miss privee.Sailor blijf sterk want je bent nog niet dat vogeltje en het is zeker nog geen lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Heee, hier lees ik iets heeeel herkenbaars MupAlleen zit ik nog steeds in de fase van: het is er niet en het kan later ook wel:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Jahaaaa, erg he Witte. Maar ik wil zo graag de rest van mn vakantie echt vrij zijn. dus worstel ik nog even door.En neem me voor het voortaan heel anders aan te pakken. (zal em wel nie worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ann van harte welkom al is de achtergrond vaak naar. Sorry dat we de namen vaak afkorten maar dat komt omdat we snel willen reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik pak het al jaren anders aan Mup (not)In gedachte dan.Het onderschrift van Teveel, vind ik ook altijd zo een lastige:DWant hij is zooooo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Ik zit nu ook weer iets uit te stellenMaar ik ga afsluiten, want moet toch gebeuren.Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: witteIk pak het al jaren anders aan Mup (not) Hilarisch dit :D Mn lunch zit erop. Tot later allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Lekker gewandeld vandaag in de bossen was heerlijkvoel me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 Doggy heeft vrouwtje uitgelaten, wat lief Nu warme soep en ff liggen.Ben wel de meest interesanste vandaag hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: witteSucces ermee annemieke Dankjewel Witte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: niwiwaarom zou je vanaf vandaag al niet stoppen, Annemieke ? ja daar heb ik ook aan zitten denken. maar ik heb nu eenmaal jauari gekozen om te stoppen. vind het eerlijk gezegd nog wel een prettig idee dat ik deze laatste dagen nog kan drinken. vooral met oud en nieuw enzo.. erg he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annemieke Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeAnn van harte welkom al is de achtergrond vaak naar. Sorry dat we de namen vaak afkorten maar dat komt omdat we snel willen reageren geeft niet hoor! bedankt igg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 december 2010 Rapport Share Geplaatst 27 december 2010 ik zou het geen prettig idee kunnen vinden om nog tot januari te drinken eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden