itsme Geplaatst 30 december 2010 Rapport Geplaatst 30 december 2010 Hallo ik ben nieuw ben gister de fout ingegaan en baal als een stekker voel me nu dus K#@@@ Ik zat aan de antabus ben daarmee gestopt en gelijk gaan drinken en gelijk ook teveel bah!!!
igor Geplaatst 30 december 2010 Rapport Geplaatst 30 december 2010 en ben je nu ook goed ziek ervan? morgen meteen weer de antabus, je weet nu waarom. succes ermee
lady jane Geplaatst 30 december 2010 Rapport Geplaatst 30 december 2010 Hoe lang was het daarvoor al goed gegaan Itsme?Misschien kun je je daaraan vasthouden als je opnieuw begint.Zorg dat je uitglijder geen terugval wordt, want het wordt steeds moeilijker.En hier komen dus, voor je stopt met je pillen en zeker voor je drank haalt,dan kunnen we het erover hebben wat je trigger is/was en wat je misschien meer nodig had.
ekstertje Geplaatst 30 december 2010 Rapport Geplaatst 30 december 2010 Waarschijnlijk ben je gestopt met de Antabus omdat je wilde gaan drinken? Misschien helpt het om voordat je stopt hier te komen zodat je kunt voorkomen dat je stopt en dus weer gaat drinken...Dan haal je misschien een beetje de angel uit je trek....Sterkte!
itsme Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2010 ik heb morgen om half twee een afspraak gemaakt om antabus onder toezicht te nemen.Het is zo een strijd hé... Ikl heb een goede baan een mooie relatie en en een top baan en.. ik gooi alles te grabbel ..alleen vor diek##$#@ drank
lady jane Geplaatst 31 december 2010 Rapport Geplaatst 31 december 2010 Dat is het niet waard meidgoed dat je je verantwoording weer neemt.Je kunt het echt!
itsme Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst 31 december 2010 Ja dat is wel mijn plan.. Ik heb vrienden om me heen en een relatie maar toch ga ik de fout in ik wil vanaf nu hier elke dag op het forum voor steun en ervaringen..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden