Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 quote: Originally posted by: niwiwat is daar nou voor raars aan, Toine ? Jou staat het goed Niwi. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik blijf gewoon mezelf, Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zo, heb ook maar even dat brilletje afgedaan voor ik ook onder vuur wordt genomen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lieve WitteTjonge wat een werk heb je ervan gemaakt geweldigMaar of ik een rots ben hiero weet ik niet hoor:Dmaar doe m,n best.Ook ik heb wel zo m,n triggers hoor,(al wordt dat wel minder)en dat vooral met onregelmatigheid, na al die kerstdiners voor de kerst (verplichte dan he)het laat naar bed gaan dus van m,n regelmaat afwijken dat is voor mij de grootste trigger te laat naar bed wil dan voor mij zeggendat ik na een uur wakker wordt met een trigger, en ja dan blijf ik maar stijf in m,n bed liggen wat mediteren enz, en vouila na een paar uur weg triggerDit wilde ik even hier kwijt, maar ik hoop van ganse harte,dat degene die meegaan in de arreslee ook vanaaf en vanacht droog blijvenikzelf zal er zeker geen eentje nemen.Verder wens ik jou Witte en iedereen hier een goede ADBeen heel fijne jaarwisseling maar vooral een gezond 2011 toeMet een warme knuffel van mij erbij:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ow leuk, gaan we weer verkleedpartijtje doen ?!!Was vorig jaar ook toch !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 hihi, toen was ik hier nog niet eens Woman.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Leuk i am in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 hahaha dit vind ik altijd zooooooo leuk hihihiDikke pret met het forum ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 goede middag allemaal. heb ik nog wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hahahaha, zit nu luidkeels te lachen hier, maar goed dat er niemand in de kamer is verder behalve windhoos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Nieuw programma maar dan hier:"Jou hoofd mijn hoofd"Oeps dat betekend dat ik dus elke ochtendom 7 uur moet gymenHmmm weet niet of ik hier wel heeel blij mee moet zijn.Ohh nee mn echte lessen beginnen dan pas om 9 uur.Maar ja das wel de hele dag door huppelen en springentja.... nou .... ik weet niet hoor(zou wel goed zijn daar niet van) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Je kunt ook mijn ouwe koppie nemen Witte, mag je af en toe openen hier om een uur of half zeven, hoef je de deur niet voor uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ja maar ik lust weer geen koffie en heb een hekel aan buiten roken:DWel jammer Von dat je geen hoofd heb van een bekende hierKun je ff kijken of het je past wat diegene doet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik ga effe zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 nou?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik ga weer afsluiten. allemaal een hele fijne avond en denk aan de vingers. eet niet teveel oliebollen die moet je er volgend jaar weer aftrimmen .tot volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Omdat ik heel veel van haar hou. En omdat ik best wel van het Antwerpse hou. En omdat ik bewondering heb voor haar openhartigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hihi, Igor, Ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt. Geef knabbel en babbel maar een extra dikke knuf van me. En jij bedankt voor zo vaak koffie alvast klaarzetten. En voor gewoon, voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Tot volgend jaar Igoren meerijden vandaag he met onze arreslee...Wat leuk om dat zo te lezen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 (zullen we er maar mee stoppen want we schrijven maar met zn tweeen:huh: ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Tsja Witte, soms word je geraakt door een mens. En Fleur heeft vanaf de eerste dag een heel bijzonder plekje in mijn hart. En ik hoop zo verschrikkelijk dat ze met haar dochter op haar nieuwe stekkie heel gelukkig wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Mooi toch Von, als je hier mensen tegenkomtwaar je een klik mee hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik ga ook terug naar mn ouwe kop. Was even weg, dweilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden