igor Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 goede morgen allemaal. ik zal vast tafel dekken. thee en koffie zet ik zo wel aan . heb een heerlijk avondje uit gehad en kan nu de slaap niet vatten. de wekker loopt zo wel weer af dus ga maar een poging wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 de koffie staat aan de thee onder de muts ik haal volgend jaar het slaaptekort wel weer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 het regent iets, ik weet niet of het gaat opvriezen. OPPASSEN dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goeie morgen Igor, Blij dat je ff verse koffie hebt gezet, die van twee uur was niet meer te drinken, hihi. Hier geen regen, wel wat mist en het dooit gewoon, YESSSS, laat die rommel maar snel weg zijn. Ik hoop dat je niet hoeft te werken vandaag, want je zult je wel een pietsie brak voelen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 het valt nog mee dat brak zijn. vanmiddag maar even een hazeslaapje doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Lijkt me een hele goeie tussenoplossing dan. Hele nacht niet slapen.... ze zouden me weg kunnen slepen, hihi. Heb wel een poosje gehad dat ik in totaal niet verder dan een uur of vier/vijf kwam en vond dat al slopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ik zal eens even een koude douche nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 niwi ook al wakker? goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ook goedemorgen, Igor.....en Yvonne natuurlijk ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ook goeiemorgen Niwi, goed idee die douche, alleen hou ik hem op warm En daarna de boodschappen maar gaan halen, zal in de loop van de ochtend wel heeeeeel druk weer worden, boodschappen voor drie dagen ...... Affijn, maandag het gewone leven weer, en even geen feestdagen .... Blondie, heerlijk dat het spul weer veilig bij je is teruggekomen. Lekker van genieten maar weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 yvonne wel gezonde hapjes hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Goeiemorgen igor, vonneke, niwi. Laatste voorbereidingen aan het maken voor een spetterende afsluit ?Ik ben op het werk, toch nog steeds redelijk ziekjes, maar iets beter dan gisterenavond. Dus.......we gaan er voor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Igor, ga jij er dan vanavond geen last van hebben als je zo weinig hebt geslapen ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 De rekel sé3 op een rij ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ha williebillie ik ga naar de oliebollen. tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 den Will se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Niwi Ik hoop dat bollie een beetje goede nachtrust heeft gehad, na die dag van gisteren. Er zal wel veel door haar hoofdje zijn gegaan, maar laat 2011 en gloednieuwe start zijn (voor mij trouwens ook, want het is nodig zenne ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Igor, een nacht opblijven ..ik zou het je niet na kunnen doen... Heb zelf slecht geslapen en voel me brak. Had een kind aan mijn bed met een enge droom en lag zo wie zo veel wakker...Geen flauw idee waarom, maar wel balen. Moet zo nog de hele dag werken ook! Bweuhhh:(Will:Hoop dat het een beetje gaat hoor, zo ziekjes op je werk: sterkte en ik hoop dat je snel weer naar huis kunt!Ha die Yvonne:Succes dan maar met de boodschappen zo, hoop dat het niet te druk wordt. Je zult vast niet de enige zijn met boodschapplannen;)Vandaag dag 60 precies, maar voel me alsof ik een nacht heb doorgehaald in de kroeg...Stom. Dat zal nog wat worden vanavond. Volgens mij val ik om een uurtje of 21.00 voor de tv in slaap:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Niwi, ook goedemorgen! Had over je heengelezen geloof ik:$ Zie je wel ik slaap nog half! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Blondie:Ik lees net op Borretjes draadje dat je je kinderen weer veilig thuis hebt! Mooi:) Wat een rust zal dat weer geven. Iedereen weer veilig terug op het nest, geniet ervan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 En toen hadden we een mandje vol appels:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 ook goeiemorgen, Ekster....ik val meestal niet zo op he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Tijd om te gaan:$Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Hoi Eks, ja, het zal spannend worden straks, normaal gezien stoppen wij om 19.30, doch ik zou een busje moeten kunnen aanhalen om 18.30, gewassen, geschoren en netjes aangekleed. Als dit maar goed afloopt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst 31 december 2010 Ik dacht: al die appels op een rij...laat ik maar wat gaan doen thuis;)Maar nu je toch ff tussendoor fietst Niwi....Nee, je viel me inderdaad net niet op. Nu gelukkig wel:D Kon ook niet anders: ineens een hoofd in de fruitschaal:P:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden