Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Sailor,Je bent sinds de oorlog zeker niet meer op een chemische plant of raffinaderij geweest?Ik werk op zo 'n plant en wat jij verteld is klinkklare onzin.We gaan daar heel zorgvuldig met mens en milieu om.Het stikt van de detectieapparatuur.Er wordt direct ingegrepen als ook maar het vermoeden bestaat dat er een lekkage is of kan ontstaan.Veiligheid en milieu gaan vooraan, hebben een veel hogere prioriteit dan productie.Als je niet weet waar je over praat moet je mensen niet bang maken met kolder en kroegverhalen.Allemachtig, wat een gezwam!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 + hypotheek (voorschot voor een half maand, etc...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 woningruil? dat is toch alleen voor vakanties?Blondie, jullie huren dus, op 2 namen hoop ik! Of misschien wel alleen op naam van je ex! Beter voor jou! blijf je niet met een huurschuld zitten tenminste. Na 3 maanden (niet betalen) moet je er wel uit ja. Ik heb ooit tijdens mn scheiding mn huis eerder verkocht dan dat ik een huurwoning had toegewezen gekregen. Ook ik kreeg te horen: of hotel, of opvangcentrum. met 2 kids. En dan heb je zo je best gedaan al die jaren...Moeilijk, moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Helaas Beate, huurcontract op mijn naam... Helaas alles op mijn naam !!! zit er diep in, maar trek me er wel weer uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Is er geen mogelijkheid om iets op een camping te huren Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 tijdelijk wel Bol, maar dan zal dat tijdelijk wel 4 jaar worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Mijn lieve ouders willen ook wel bijdragen in de kosten voorlopig...Voor een jaar is dat voor mij oke, maar niet voor 4 jaar...Allaezzzzzzzzzzzzzzz, ben vandaag 38 geworden, dan wil ik toch echt niet afhankelijk zijn van mn ouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Stel, alleen maar stel, dat je naar die opvang gaat Blondie, Hoe lang kun je daar dan blijven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hey Sailor dank voor je antwoord. Alles nog goed met je? Hoe is het nu met je nek?Hey Vonneke goeie avond meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Wat ik eigenlijk bedoel Blondie is dat ik het idee heb dat je maar een beperkte tijd in die opvang mag blijven.... Als jij daar dan zou zitten... en jouw huurhuis is dan weg... dan krijg je toch wel een hoge urgentie?? Misschien zit ik er helemaal naast hoor. En het probleem van wisselen van school blijft dan inderdaad ook nog voor jouw zoontje. Maar zat gewoon even te filosoferen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie.....zolang je ouders leven...ben/blijf je altijd nog het kind van!! Ondanks dat je nu 38 jaar bent geworden, waarvoor hulde!!! Je redt het wel! Je bent nu 38 jaar en je bent er altijd nog gekomen!! dat blijft zo doorgaan! Is het niet links-om, dan wel rechts-om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Teveel....by the way; lig je al in bad??? en wat kan ik me daar bij voorstellen?? hopen schuim?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Nee Beate, nog niet maar laat hem zo vol lopenEn ja hopen schuim, een zooitje Roma Uomo er in en dan de bruis er onder.Ik noem dat omdat ik het zo 'n lekker luchtje vind... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Lekker weken dan maar Harry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Beate... ook goeieavond.. bol , wijfie, witte en niwi ook ... ik ga er weer ff vandoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Roma Uomo nog wel! Dat moet goedkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hey meiden, zullen we lootjes trekken wie Har. z'n rug en nog wat meer mag wassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Yvonne...jij ook al vroeg weer weg? dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 BOLLETJE???!!!!!! wat is dit voor forum? en hoe oud is Teveel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 BOLLETJE???!!!!!! wat is dit voor forum? en hoe oud is Teveel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 BOL.....en hou die tong maar in je mond aub:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Bol, ik ben niet zo flauw, dus ik doe toch maar mee.....ik trek nummer 3!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Lootjes zijn niet nodig, kom maar...allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 dat had ik allang in de gaten....Bol en Teveel zijn dezelfde personen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Yvon, kan daar dan max 6 weken blijven, evt. verlenging voor hoe lang weet ik niet...maar eigenlijk geen optie of laatste optie gezien mn zoon...Ga mn dochter nu helpen met cake bakken, de geur alleen al, maar goed... efffe doorbijten inslikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden