Otje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 En mn dak lekt ook weerGaat goed he hierIk hoef maar ergens naar te kijken en het gaat stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, womanKMW;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Het wordt bijna lachwekkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hoezo ? Lachwekkend , Woman ?Effe weg nu, koken voor mn kids...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Nou, ik stond er bij en ik keek er naar. Ik doe niets en alles valt in duigen, zo bizar dat ik er om moet lachenIk heb dat wel vakerKan me dan beter even gedeist houden tot de storm is overgewaaid. Schuilen in een schuilkelderThe westwind moves zeggen ze wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Nou, beetje goed nieuws, ik kan iig de lessen betalen. Ik heb geld opzij gezet. ik sta nu wel rood, maar p had ooit beloofd me te helpen. Hem betaal ik wel terug, mezelf niet. Dus dan heb ik straks in A'dam les, en 1x in de maand een verdiepingscursus. dat is leuk want dat is 3 uur. En veel persoonlijke begeleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Joehoe lieve kanjers hier is ikke weer. Een rustige dag gehad en nu ff voor het eten zorgen. M'n maag knort (knor knor) Oeps sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ha Bolletje is er weer gezellig:)Nadat ik vanmiddag zei dat ik ging douchen en moest opschieten heb ik niks dan bezoek gehad. Daarna nog allerlei klusjes en voor het eten zorgen (ze komen dadelijk) en nu ben ik bek,bekaf. Pffffffff ff bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Hoe is het verder met je lieverd? Alweer een beetje beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ben ik ook weer... Heb jullie effe nodig... kan niet naar mn nazorggroep... zitten ook niet te wachten op een kotsend projectiel, dus ga jullie maar effe vervelen met mn zorgen...Niet allemaal wegrennen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Ik ren niet weg Blonide. Ben net geïnstalleerd hier.Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Er komt een goed jaar voor je aan (voel ik aan mn theewater ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 hey Mup:present:Vertel maar Blondie ik ben er klaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Zit me al van gisterenavond al af te vragen waarom ze met zo'n grote brand geen blusviegtuigen gebruiken, dan is het toch zo gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 HAHAHA... En nu sta ik met mn mondje vol met tanden...Niet veel te vertellen behalve dan dat ik me zorgen maak om mn kids en de crisisopvang(mn mn zoon, autistisch, of hij al dat verhuis wel aankan), maar goed daar ga ik morgen weer achteraan dus het is nog geen uitgemaakte zaak dat ik daar terechtkom...Als het aan mij ligt dus niet !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Precies Blondie, zoek eert maar even goed uit wat je mogelijkheden zijn om een huis te vinden op korte termijn. Misschien valt het mee. Het is ook sterk afhankelijk van de regio waar je zoekt lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie kun je niet even bij een goeie vriend of vriendin terecht met de kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 hallo forumvriendinnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Beate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Lieve Bol en mupke, Ik kan altijd terecht bij wat goede vrienden en/of mijn zus in de buurt, maar dan zal dat wel voor de komende 4 jaar zijn en daar zit ik niet op te wachten en mn vrienden en zus zekers niet...Wanneer de urgentie er niet doorkomt dan is het crisisopvang of misschien wel terug naar mn oude koopwoning, al is de vraag of ik de huurders die er nu zitten eruit kan krijgen...ivm huurbescherming !!! Ach, nu even loslaten...Net mn zoon geholpen met traktatie voor school, cakejes met een snoepje en voor de juffen en meesters een kruidcake... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie, onder welke regelgeving heb jij je oude huis verhuurd? Als dat valt onder de zgn. 'leegstandregeling' dan kunnen ze eruit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Wijffie, het is inderdaad letterlijk k******************** met die urgenties...En geen urgentie betekent dus 4 jaar wachttijd, minimaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 heb n beetje truggelezen; Blondie, je kids zijn weer terug bij je, maar moet je je huis verlaten? ik kon het niet teruglezen waarom. Nou ja, geen mouw aan te knopen meer? Echt weg? Men kan een gezin toch niet zomaar op straat zetten?Hoi Mup..k heb eigenlijk niets te melden...mn niet-drinken (nou ja...met maaaate) gaat goed. Slaap slecht dus. Vanmiddag reed ik vroeg naar huis, ik dacht...wie oh wie zal ik eens uitnodigen voor vanavond?k Zag geen bekende, dus ben alleen thuis gekomen. Maar k voel me on-rustig, dus ik ga vanavond toch nog ff weg, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Blondie, iets anders:Kom je niet in aanmerking voor huurtoeslag nu je weer alleen woont in de huurwoning.En dan nog iets: je hebt weer recht op de alleenstaande oudertoeslagen he? Scheelt ook een flink bedrag per maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Mupke, ik schaam mij ten zeerste dat ik dat niet eens weet...Huurcontract afgesloten in wanhoop, inmiddels nieuw huurcontract nog niet getekent en ik geloof dat ik er misschien wel onderuit kan komen en terug kan keren... in onderzoek dus...Betekent echter wel dat mn kids weer naar een andere school zullen moeten... Voor mn dochter geen probleem, maar voor mn autistische zoon wel, vooral nu hij net op de grens staat van basis en voortgezet onderwijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2011 Onrust is niet fijn Beate. Waar ga je naar toe dan vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden