Spring naar bijdragen

donderdag 6-1-2011

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 216
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, ik stond er bij en ik keek er naar.
Ik doe niets en alles valt in duigen, zo bizar dat ik er om moet lachen
Ik heb dat wel vaker
Kan me dan beter even gedeist houden tot de storm is overgewaaid. Schuilen in een schuilkelder
The westwind moves zeggen ze wel eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, beetje goed nieuws, ik kan iig de lessen betalen. Ik heb geld opzij gezet. ik sta nu wel rood, maar p had ooit beloofd me te helpen. Hem betaal ik wel terug, mezelf niet.
Dus dan heb ik straks in A'dam les, en 1x in de maand een verdiepingscursus. dat is leuk want dat is 3 uur. En veel persoonlijke begeleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HAHAHA... En nu sta ik met mn mondje vol met tanden...

Niet veel te vertellen behalve dan dat ik me zorgen maak om mn kids en de crisisopvang(mn mn zoon, autistisch, of hij al dat verhuis wel aankan), maar goed daar ga ik morgen weer achteraan dus het is nog geen uitgemaakte zaak dat ik daar terechtkom...
Als het aan mij ligt dus niet !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bol en mupke,
Ik kan altijd terecht bij wat goede vrienden en/of mijn zus in de buurt, maar dan zal dat wel voor de komende 4 jaar zijn en daar zit ik niet op te wachten en mn vrienden en zus zekers niet...
Wanneer de urgentie er niet doorkomt dan is het crisisopvang of misschien wel terug naar mn oude koopwoning, al is de vraag of ik de huurders die er nu zitten eruit kan krijgen...ivm huurbescherming !!!

Ach, nu even loslaten...
Net mn zoon geholpen met traktatie voor school, cakejes met een snoepje en voor de juffen en meesters een kruidcake...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb n beetje truggelezen; Blondie, je kids zijn weer terug bij je, maar moet je je huis verlaten? ik kon het niet teruglezen waarom. Nou ja, geen mouw aan te knopen meer? Echt weg? Men kan een gezin toch niet zomaar op straat zetten?

Hoi Mup..k heb eigenlijk niets te melden...mn niet-drinken (nou ja...met maaaate) gaat goed. Slaap slecht dus. Vanmiddag reed ik vroeg naar huis, ik dacht...wie oh wie zal ik eens uitnodigen voor vanavond?
k Zag geen bekende, dus ben alleen thuis gekomen. Maar k voel me on-rustig, dus ik ga vanavond toch nog ff weg, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, ik schaam mij ten zeerste dat ik dat niet eens weet...
Huurcontract afgesloten in wanhoop, inmiddels nieuw huurcontract nog niet getekent en ik geloof dat ik er misschien wel onderuit kan komen en terug kan keren... in onderzoek dus...

Betekent echter wel dat mn kids weer naar een andere school zullen moeten... Voor mn dochter geen probleem, maar voor mn autistische zoon wel, vooral nu hij net op de grens staat van basis en voortgezet onderwijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...