blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Goedenavond:DFijne productieve dag hier gehad, ramen blinken weer, huis ook, tuin ook maar even aan kant getrokken...Als de zin er is, moet je er gebruik van maken he;)Helaas tegen de tijd dat ik met de kids richting schaatsbaan zou gaan, ging het hier plensen, bakken water, dus dat naar morgen doorgeschoven.Wel lekker, omdat ik morgen echt helemaal niks meer hoef te doen dus echt de tijd kan nemen voor mn kids.Moet helaas wel bekennen dat ik een beetje vooruit op de zaken ben gelopen met mn 6 maanden droog.:$ Mijn kids wezen mij hier heel attent op, Rekels die ze zijn... Over precies een half uur is het pas werkelijk zo ver dat ik echt 6 maanden droog sta.Maar dat ga ik wel klaren...Niks in huis behalve Jip en Janneke Champagne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 He Blondie......nou nou, jij bent vrolijk!! goed zo! En bijna een half jaar droog, ondanks al je moeilijkheden, petje af!! Ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Is het eraan af te lezen Beate ? Ja, ik ben vrolijk vandaag, maar dat weet je morgen maar nooit na de schaatspartij met mn kids.Zitten nu al wedstrijdjes met mams af te spreken. En ik maar hopen dat ik niet direct op mn snufferd ga morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Geniet er maar van en maak fotos! zo leuk, die momenten. Breek niks aub! Maar dooit het niet overal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 he jammer nu milenium afgelopen, toch nog maar eens de boeken lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 je haalt de woorden uit mijn PC Myriam:Ddezelfde zucht van jammerals je een heel mooi boek uit hebten stiekumpjes denkt, had ik er maar wat langer over gedaangelukkig zijn het 3 dikke pillen die we kunnen herlezenen de films komen vast nog wel een keerze blijven spannend en intigerend he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Is een nieuwe opgespoten ijsbaan...Met van die koelsystemen zodat we nog bij 10 graden ofzo kunnen blijven schaatsen.Geen verstand ervan hoor !!!Enneehhh, foto's Ja, dat wilde die kids van mij ook al, maar dan sta ik wel achter de camera, niet ervoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 BLondie.....juist WEL met je kids op de foto!! Is zoveel leuker voor later..later. De fotos zijn juist leuk omdat iedereen erop staat. Ik heb dozen vol met oude fotos van mn ouders gevonden...alleen maar panorama's, berggezichten, watervallen....en zijzelf??? Niks aan dus die fotos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Foto van mij dus balancerend op mn schaatsen... hahaha !!! No thnx;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 beter op je snufferd door t ijsdan door de booze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Nee Blondie, jij zit dan bevallig op een bankje...kijkt dan als een prof. schaatster wat om zich heen....en klik, de foto. Dan over 20 jaar: mam...kon jij eigenlijk goed schaatsen? Oh ja, mijn kinderen...als de beste!Dus wel MET die schaatsen onder op de gevoelige plaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 hoi Jane! leuke avond gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Mup...kijk je weer tv? blijf hier nog ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik ben er nog. Tv is uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Hahaha... Een goeie Beate !!! Zal hem onthouden voor morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 alles goed hoor Beateook TV gehaden beetje teveel gesnoeptdus kijken morgenochtendof ik de sportschool eens vereermet een zondags bezoekjelang geleden dat ik daar mijn weekendvoor misbruikte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Duik nu mn mandje in... Wilde nog even op het pactdraadje een rectificatie kwijt, maar Witte was me voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Jij naar de sportschool, ik schaatsen Jane...Samen versoberen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ha! Ben er ook nog 1e dag van het weekendpact geslaagd!Nou morgen nog...........ga morgenavond eten met goede vriend.Heb ook Millenium gekeken.En nu ga ik afsluiten; nog n blokje om met de honden en dan te kooi.Fijn dat je zo'n productieve dag had Blondie, morgen genieten met de kids. wordt goed weer zeggen ze.Beate: herken dat wel hoor, heb je niet gedronken, sta je op met een koppijn pfffff.... en dan denk je wel eens........jaja, de beloning? Maar die is er wel, duurt misschien even voor je het echt voelt, lichaam moet ook ontgiften enzo hè.Zo lieve mensen, ga er vantussen.Welterusten en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 he, ik zie dat ik uitgelogd ben ??!!! WIE OH WIE heeft mn licht uitgedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 je naam verdwijnt altijd Beateen popt weer op als je een handeling pleegtdus je lichtje is nog niet uitmijne wel zo, mijn melk is warmen ik lig al in bedmijn boek ligt klaarwant als ik nu met jullie bezig blijfslaap ik heel onrustigvan een thriller kom ik meer tot rustraar maar waarwelterusten dus:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Ik heb het licht uitgedaan Beate. Tijd om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 Jane....je weet toch: een sportschool misbruik je nooit! Je maag misbruik je hoogstens met het snoepen.EN Bondie...schaatsen is niet versoberen! EN ja nu kom ik eventjes voor mezelf op: sporten dames....wat zwaaien en zwieren met armen en benen...., of het nu op het gladde ijs is of in een sportschool (misschien wel die boring loopband)..het is FUN! sporten is leuk!! ontspanning, geen telefoontjes even, geen sms=jes hoeven te beantwoorden, niet je baas om je heen...lekker voor je zelf, je eigen lichaam. Muziekje erbij! Sport is eigen tijd, en welke tijd is nu mooier dan eigen tijd? Sporten heeft een dubbel effekt: goed voor body and mind. Zo, gezegd dus. Niet boos zijn he, ik probeer te vertellen hoe leuk ikzelf sport vind. Zet mij niet een hele dag in een stoel neer...dan word ik gek. Ik moet wat dansen/sporten, egoistisch? ik doe er niemand kwaad mee. t Proberen waard.Nou, ik overtref mezelf, ik heb dit nog nooit zo gepromood hier. Geen commercie hoor. Ik heb mn eigen sportschool aan huis, zonder leden. Prive dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2011 hallo nieuwe ingelogden/nachtbrakers...hoop dat jullie gaan schrijven hier...ik kan toch nog niet slapen, een conversatie zou welkom wezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden