Spring naar bijdragen

Zaterdag, 8 januari 2011

BamBam

Aanbevolen berichten

Goedenavond:D

Fijne productieve dag hier gehad, ramen blinken weer, huis ook, tuin ook maar even aan kant getrokken...
Als de zin er is, moet je er gebruik van maken he;)

Helaas tegen de tijd dat ik met de kids richting schaatsbaan zou gaan, ging het hier plensen, bakken water, dus dat naar morgen doorgeschoven.
Wel lekker, omdat ik morgen echt helemaal niks meer hoef te doen dus echt de tijd kan nemen voor mn kids.
:D

Moet helaas wel bekennen dat ik een beetje vooruit op de zaken ben gelopen met mn 6 maanden droog.
:$
Mijn kids wezen mij hier heel attent op, Rekels die ze zijn... ;):D
Over precies een half uur is het pas werkelijk zo ver dat ik echt 6 maanden droog sta.
Maar dat ga ik wel klaren...
Niks in huis behalve Jip en Janneke Champagne ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

je haalt de woorden uit mijn PC Myriam:D

dezelfde zucht van jammer
als je een heel mooi boek uit hebt
en stiekumpjes denkt, had ik er maar wat langer over gedaan
gelukkig zijn het 3 dikke pillen die we kunnen herlezen
en de films komen vast nog wel een keer
ze blijven spannend en intigerend he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BLondie.....juist WEL met je kids op de foto!! Is zoveel leuker voor later..later. De fotos zijn juist leuk omdat iedereen erop staat. Ik heb dozen vol met oude fotos van mn ouders gevonden...alleen maar panorama's, berggezichten, watervallen....en zijzelf??? Niks aan dus die fotos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Blondie, jij zit dan bevallig op een bankje...kijkt dan als een prof. schaatster wat om zich heen....en klik, de foto. Dan over 20 jaar: mam...kon jij eigenlijk goed schaatsen? Oh ja, mijn kinderen...als de beste!
Dus wel MET die schaatsen onder op de gevoelige plaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Ben er ook nog :D
1e dag van het weekendpact geslaagd!
Nou morgen nog...........ga morgenavond eten met goede vriend.
Heb ook Millenium gekeken.
En nu ga ik afsluiten; nog n blokje om met de honden en dan te kooi.

Fijn dat je zo'n productieve dag had Blondie, morgen genieten met de kids. wordt goed weer zeggen ze.

Beate: herken dat wel hoor, heb je niet gedronken, sta je op met een koppijn pfffff.... en dan denk je wel eens........jaja, de beloning? Maar die is er wel, duurt misschien even voor je het echt voelt, lichaam moet ook ontgiften enzo hè.

Zo lieve mensen, ga er vantussen.
Welterusten en slaap lekker!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je naam verdwijnt altijd Beate
en popt weer op als je een handeling pleegt
dus je lichtje is nog niet uit
mijne wel zo, mijn melk is warm
en ik lig al in bed
mijn boek ligt klaar
want als ik nu met jullie bezig blijf
slaap ik heel onrustig
van een thriller kom ik meer tot rust
raar maar waar
welterusten dus:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane....je weet toch: een sportschool misbruik je nooit! Je maag misbruik je hoogstens met het snoepen.
EN Bondie...schaatsen is niet versoberen!
EN ja nu kom ik eventjes voor mezelf op: sporten dames....wat zwaaien en zwieren met armen en benen...., of het nu op het gladde ijs is of in een sportschool (misschien wel die boring loopband)..het is FUN! sporten is leuk!! ontspanning, geen telefoontjes even, geen sms=jes hoeven te beantwoorden, niet je baas om je heen...lekker voor je zelf, je eigen lichaam. Muziekje erbij! Sport is eigen tijd, en welke tijd is nu mooier dan eigen tijd? Sporten heeft een dubbel effekt: goed voor body and mind.
Zo, gezegd dus. Niet boos zijn he, ik probeer te vertellen hoe leuk ikzelf sport vind. Zet mij niet een hele dag in een stoel neer...dan word ik gek. Ik moet wat dansen/sporten, egoistisch? ik doe er niemand kwaad mee. t Proberen waard.
Nou, ik overtref mezelf, ik heb dit nog nooit zo gepromood hier. Geen commercie hoor. Ik heb mn eigen sportschool aan huis, zonder leden. Prive dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...