bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Will ik hoop echt dat het gesprek van de week veel voor je opleverd. als het een goeie psych. is, dan komt hij wel bij jouw verdriet en het is vaak makkelijker om bij iemand te huilen die je daar een beetje in kan begeleiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Will,Ik heb al wat mensen al gebeld, maar ook zij hebben hun eigen leven.Ben nu eigenlijk een beetje ten einde raad...Ga zo maar effe koken, gedachten verzetten.Als dat lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik ben ook een uurtje terug van in de zon zonnesproetjes op doen.... nou ja sproetjes, in iedergeval voelde het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik zie me zo bij een totale vreemdeling nog niet gemakkelijk huilen hoor, maar ik hoop dat hij iets bewerkstelligst dat anderen niet kunnen. Aftellen maar, en misschien ben ik daarvoor ook al zo zenuwachtig ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik weet et Will, krijg ze ook al twee jaar niet meer van de dokter.Heb er al te lang aan gezeten in het verleden.Was tijdens depressies...Toen hij in de gaten kreeg dat ik al twee jaar telefonisch bestelde werd het meteen stopgezet.En dan ga je op vakantie naar Egypte, loop je een apotheek binnen en kijk eens aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Nu echt weg, laatste boot losgooien The pleasure whas all mine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Voor Tom en Will http://www.apotheek.nl/Medisch...aspx?mId=10698&rId=283 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Lief Rekeltje van me. als het een goeie psych. is zal hij eerst een vertrouwensband opbouwen met je. Dan pas komt het verdriet en alle kwaadheid los bij je. Kwaadheid naar je beste vriend. En hij kan niets doen wat jij niet wilt hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Die associatie zal nog een tijd duren Will.En die confrontaties doen pijn en zijn verdrietig.De pijn slijt door er over te vertellen.Het verdriet slijt door het te laten zien.Laat maar toe en verzet je er niet tegen.Je kunt je ogen er niet voor sluiten Will.Doe je dat wel, wordt je in een nieuwe relatie erop afgerekend.Over het algemeen is er meer hulp nodig dan alleen schrijven op dit forum.Ik weet niet wat je precies bedoeld met dinsdag?Misschien is dat de vermoedelijke hulp.Ik heb in een nagenoeg zelfde situatie gezeten.Mijn wereld stond stil, de andere wereld draaide gewoon door.Ik vond dat niet rechtvaardig.Nu en dan krijg ik nog tikken om mijn oren, maar nu staat mijn wereld niet meer stil,maar draait gewoon door.Even een pas op de plaats maken de siutatie onder ogen zien, een plaats geven en los laten.Will, tijd heelt alle wonden zegt men weleens, persoonlijk ben ik het daar niet mee eens, maar tijd is wel nodig om te herstellen van zowel een geestelijke als lichamelijke klap.Kijk alleen naar je eigen deel van je verleden relatie.Vertrouw een en ander aan papier toe.Maakt niet uit wat je als eerste aanpakt, je komt uiteindelijk altijd bij jezelf terecht.Het niet nemen van verantwoordelijkheid, oneerlijkheid en wantrouwen zijn de grootstestorende factoren in mijn huwelijk geweest waarom het is mis gegaan.Niet te vergeten de grote dagelijkse portie drank waarmee ik al mijn leed trachtte weg te spoelen.Het is een hele klus geworden en eenmaal bezig is er geen terug weg meer.Vermits je er bij gaat drinken.Will, sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Dank je blondie.Heb het al gelezen.Denk dat het bij mij weinig doet, maar goed we zullen zien wat ze op 7 feb. zeggen.Eerste dag dat ik naar de kliniek ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 En nog 1.Kijk vooral bij het kopje stoppen...http://www.apotheek.nl/Medisch...spx?mId=10704&rId=418# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 ik doe het toch maar zonder medicatie hoorben bang dat ik dan een nieuwe verslaving ga kweken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 blondie bedankt voor de tip, het is etenstijd.Kun je niet iemand van de AA groep bellen?Als je maar contact houd met mensen.Het leed wordt draaglijker de spanning verdwijnt.Misschien voor even, maar net genoeg om de zucht uit te zitten.Delen is helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik weet vanuit het verleden (half jaar terug nog) dat ik makkelijk zonder kan.Doet bij mij niet zoveel.Als de drank minder word dan ook de oxazepam.Zit meer tussen de oren.Zolang ik ze in huis heb is het goed.Ik gebruik ze dan niet eens maar stelt gewoon gerust.Ik begon de eerste dag van de week meestal met 1 oxazepam, 1 diazepam (5mg) en tussendoor wat valeriaan.Functioneerde ik prima mee, deed mijn werk goed schreef hele rapporten uit, geen probleem.Dronk die dag dan veel minder, volgende dag mss nog 1 oxazepam nodig en de rest van de week niets meer.Dan kwam het weekend weer.Teveel drinken, na het weekend weer moeten werken, en dan begon je weer opnieuw.Beetje circeltje waar je niet meer uitkomt op een gegeven moment....Enige oplossing is dus, stoppen met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 hey blondievind jou echt een sterk persoonje heb vechtlust doorzettings vermogen en nog veel meerdus doorzetten meidik ben ook zo doemdenkermaar ga het wel proberen te veranderendus jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Wij zijn wel gevoelig voor welke verslaving dan ook snoepje.Ik althans.Niet zozeer gevoelig voor overeten, gokken of sex, maar wel voormedicijnen en geest verruimende middelen.Van de laatst genoemde weet ik niet veel te vertellen, medicijnen nam ik in met drank, of het snoepjes waren.Over verantwoordelijkheid gesproken.!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ga eten, tot vanavond:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 hey tomja dat is ook de enigste oplossingmaar is makkelijker gezegd dan gedaanmaar hoop dat ik over tijd kan zeggendat ik het totaal niet meer misben ooit gestopt met roken maar ben daarna juist wel meer gaan drinken dus ben van de ene verslaving naar de andere verslaving gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 rvanthzeg net tegen tom ben 12 jaar geleden gestopt met roken maar wel meer gaan drinken en zie nu het resultaat van de ene naar de andere verslavingja ik drink ook gewoon met medicijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi allemaal,Leuk om Ann en Rudy weer eens te zien.Echt oudgedienden he.Rudy,Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat.Je pakt het allemaal goed aan zo te lezen (zwemmen, infra-rood sauna)Dat is goed zijn voor je lijf.Will, Je bent even weg zie ik,Die ademhalingklachten herken ik,Ook het nauwelijks kunnen huilen.Ik had precies hetzelfde toen het zo slecht ging tussen LATex en mij, en ik vlak voor mijn borstoperatie stond.Yoga, heeft mij toen heel erg goed geholpen.Terug naar de basis, naar je eigen lijf en ziel.Misschien het overwegen waard?Ik had het ook nog nooit eerder gedaan, maar had en heb er heel erg veel baat bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Tom vaak weet iemand donders goed waar de schoen wringt.Alleen de stap nemen om te stoppen met het middel is blijkbaar te beangstigend.Zelf was ik doodsbenauwd om te stoppen met drinken.Ik had geen idee in wat voor wereld ik na te zijn gestopt zou belanden.Stoppen met drinken was als vallen in een oneindig groot zwart gat.drank was mijn enige houvast geworden.Het definitieve afscheid viel me zwaar.Het zwarte gat bleek achteraf mee te vallen.Op de bodem heb ik het emotioneel en geestelijk referentiekader uit mijn kindertijd hervonden wat de basis is gewordenvan mijn nieuwe leven waarin voor drank geen plaats meer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 in het verleden was ik gestopt met roken (ging toen meer drinken) 8 jaar niet gerookt. ik wilde stoppen met drinken, ben opgenomen geweest in een kliniek waar 60 clienten waren. 2 daarvan rookte niet 1 was ik dus. Ik heb het 2 weken vol gehouden en ben toen weer gaan roken. Heb 2 jaar toen niet gedronken maar toch weer terug gevallen, een relatie toen die niet goed voor me was. Iemand uit de zelfde kliniek. Beide waren we gestopt....... Hij viel terug en ik hield het uiteindelijk ook niet vol....ben in febr 3 jaar gestopt met roken, en gelukkig niet daardoor meer gaan drinken. Nu het drinken weer aanpakken.Ja verslavingen zijn we gevoelig voor, ik ben verslaaft aan huilen.... deze dagen altans...Ik heb gelukkig nooit iets gehad met medicijnen of geest verruimende middelen. Heb het laatste wel eens geprobeerd maar van het 1 kreeg ik angst aanvallen van het andere moest ik kotsen.sex verslaaft, mmmm mischien wel ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hey Rapilos dat is een tijd geleden, is alles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 het stoppen met drinken is ook beangstigendwant heel veel in het leven draai toch om de drankwaar je ook kom er is altijd wel dranken dat vind ik eng om daar niet meer aan mee te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Myriam zolang het geen jenever tranen zijn blijf maar lekker huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden