Spring naar bijdragen

zondag 16 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Woman, ja helaas is de bib niet open op zondag, voor mij is dat een mega ontspanning.

Ik ben ook onrustig vandaag, maar dat is niet erg.
Ik hoef me niet elke dag blij en gelukkig te voelen, laat die onrust maar over me komen.

Als ik nu zou gaan drinken verdwijnt die onrust echt niet.
Van drank wordt je in feite zeer onrustig alleen signaleer je dat op dat moment niet.
Vandaar de onrust naderhand.

In feite is het een proces van volwassen worden.
Niet direct resultaat willen, niet direct willen hebben, maar meer vooruit kijken.
Op lange termijn hebben we er alleen maar profijt van om niet gedronken te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag An, na een lange periode van afwezigheid ben ik weer eens terug op t oude honk.
Het komt niet veel meer voor dat ik schrijf op het forum.
De tijd ontbreekt me.

Met mij gaat het naar omstandigheden goed.
Ik kijk naar wat ik nog wel kan en dat voelt goed.

Klopt Jane, warmte is een weldaad voor mijn lichaam.
Ik kan niet tegen de sauna of stoombaden maar klim wel in een infrarood cabine.
Net lekker in de zon gewandeld.
Veel bewegen maakt de klachten aanvaardbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voorjaar zit in de lucht!!! Hier in Brabant scheen vandaag de zon. Ik heb mijn gras gemaaid. Had ik eigenlijk nog een keer voor de winter moeten doen. Maar toen had ik een zere voet. Dus nu vandaag maar. Kon er nog net met wat moeite met mijn maaimachientje doorheen.

Maar ja, ik weet ook wel dat we nog een elfstedentocht kunnen krijgen :huh:

Hoe dan ook; vandaag weer een nuchtere dag! En daar ben ik nog altijd blij mee.

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje niets is verplicht, alles mag.
Er is altijd keuze.
Je mag vanuit je negatieve gevoelens vertellen.
Je bent daarom niet minder.
Je eenmaal bewust van de ondermijnende invloed van deze levenswijze
kan op termijn positieve gevolgen hebben.
Blijf dus schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An zelfs in de moeilijkste periode van mijn leven heb ik niet aan drank gedacht.
Ja even na de chemo, de bijverschijnselen hebben veel weg van een kater na 14dagen
dronken te zijn geweest.
Toen dacht ik in een flits.....daar weet ik wel raad mee.!!!!!!!!!!
Maar niet gedaan.

Intussen heb ik mezelf hervonden en genoeg ruimte gecreëerd om naar naar andere oplossingen
te zoeken in plaats van de fles te grijpen.

En hoe gaat het met An.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deesje, prachtig gedaan meisje, maar nu moet je wel volhouden hé, heel dit forum is al trots op je :present:

Rudy, dat accepteren lukt me maar halvelings, soms wel, dan weer helemaal niet. Elke emotie of kleinigheid die ik ervaar doet me denken aan de goede dagen met mijn ex. De probleemloze dagen, de drankloze dagen. Ik ben de laatste persoon die zich slecht wil voelen, integendeel, was altijd het zonnetje en nu lijk ik soms wel een bange muis in een hoekje gedreven. Duizend gedachten schieten door mijn hoofd, de één al verwarrender dan de andere. Ik besef dat dit alles maar tijdelijk is, maar heb dit toch heel zwaar onderschat. Als ik dit ooit had kunnen voorzien, had ik de dingen anders aangepakt en waren we waarschijnlijk nog een gelukkig stel.
Ik blijf teveel hangen in het verleden, het verleden is weg, gone forever, en ik moet voorruit kijken, ik weet dat, maar dat pijngevoel in mijn borst wordt er niet minder om. Nog niet tenminste !!
Mischien dat ik dinsdag meer te weten ga komen over hoe ik dit kan verwerken op de beste manier.
Ik blijf regelmatig hier komen, dit helpt me ook tot een zekere hoogte :D

Bollie, vertrel me eens hoe ik die vuilniszak kan leegkieperen ?? Ik heb begin dit jaar een flinke crash gehad, lichamelijk zowel als geestelijk en ik dacht, okay, that's it, nu gaat het alleen maar beter, en ergens is het wel beter, maar dan begint mijn hart weer te bonken gelijk zot, en voor ik het weet heb ik een fles in mij handen. Ik blijf ook last hebben met mijn adem op momenten. Zuchten, blazen en zonder aanwijsbare reden eigenlijk.

Niwi, ik raak gewend aan de temesta, en wat nu ?? Zwaarder gaan ? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet ? Afbouwen ? En ik geraak nu al bijna niet meer in slaap, houten hamer dan maar ??

Blijven dansen woman, blijven dansen, je doet het heerlijk ;)

Zo, het volgende schip (hopelijk de laatste) komt er aan. Naargelang de avond nadert, stijgt ook weer dat onwerkelijkheidsgevoel, de pijn en de angst voor het onzekere.
Ik hoop dat ik vanavond van het gezelschap kan genieten van een kennis. Zoniet krijgt Bazma de vertroeteling van haar jonge leven :D

Misschien tot straks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Krijg ik rust bij het ene probleem, dan weet ik zelf wel weer onrust te creeeren bij de andere problemen...

Mocht het een troost zijn blondje........same here, very same here. Zo erg dat ik het haast kan proeven in mijn mond. Heb juist afgesproken om naar goede vriendin te gaan. Zal me deugd doen, zij weet alles van me en we kunnen zeer goed praten met elkaar. Ik hoop dat jij misschien ook zo iemand hebt, of kan bellen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schrijf het iig ff op blondie.
Ben vandaag nog een stuk door de bollenstreek gereden met het dak open, heerlijk, maar ook een reden om de eerste uit te stellen.
Is wel gelukt, was 16:30 (opnieuw later dan gisteren en twee dagen met weer 1 minder), en zonder oxazepam vandaag.
Wil daar ook en beetje vanaf.
Ga eens op google kijken wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willbillie, als ik voel dat mijn vuilniszak vol zit, vraag ik me heel vaak af, door de dag heen, wat voel ik en waarom voel ik dit. Dan huil ik meer dan normaal.
Maar ik heb bij jou vaak het gevoel dat je te veel en te hard werkt, en daardoor gevoelens weg kan drukken, vluchten in je werk, daar gaan heel veel huwelijken mee kapot je mag je niet rot voelen, denk ik soms. Daarom ook die pijn in je borst. Teveel spanningen.
Je moet vrolijk blijven. maar ik kan het helemaal verkeerd hebben hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolliewollie, kon ik maar eens een keertje goed doorhuilen. Het gebeurt wel eens een beetje, maar meer dan wat gesnik komt er niet uit. Dat lijkt me wel een uitlaatklep. Als ik werk dan heb ik zoveel tijd niet om over de dingen na te denken, behalve hier in de haven natuurlijk. Hier werk ik EN heb teveel tijd om na te denken met alle gevolgen vandien !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...