igor Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 goede morgen jopie, maar waar heb je de broodjes liggen dan?alle anderen ook goede morgen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Sara ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goeiemorgen Joop en Igor.Jopie alweer weg? Nog bedankt voor de koffie Oh ja, je hebt dienst vandaag, hè? Gos dat lijkt me toch ook wel apart op zondag, zal de eerste uren vast niet druk zijn. Werkze in ieder geval.Igor; goed geslapen?Hier hadden de buren feest tot n uur of 3 Leuk als je meedoet maar niet als je probeert te slapen.Nu aan de late kant, ga gauw verder, moet om 10 u. in Duitsl. zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 goeiemorgen Igor en Saar.. Ben ook weer wakker geworden Jopie al weer weg zie ik. Heb voor de theeleuten er maar ff een pot bij gezet. Denk dat Joop helemaal geen broodjes heeft, kan ze niet vinden hoor. Maar das maar beter ook, ik hou het vanmorgen op een bakje yoghurt en een fruitsmoothy, beter voor de weegschaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 ik heb ook maar een bakkie joghurt genomen, maar ik moet ook opschieten ik mag naar de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Lekker Saar, een feessie bij de buren. En dan ook weer vroeg op moeten en een eind moeten rijden... Hoop dat je je ogen open kunt houden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ik ga niet mee Igor, ben gisteren geweest EN heb een loge, kan het niet maken om weg te gaan dan nu. Maar heel veel plezier hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 die loge blijft wel slapen hoor yvon. ben je al 3x geweest deze week???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 uummm, nee, twee keer, maar das de afgelopen week... vandaag is de eerste dag van de nieuwe week voor me.... dus hou ik nog zes dagen over om te gaan, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 oke, hou ik je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hihi Yvon, jij kan lekker rekenen hè Gaat wel lukken hoor, ben wel gewend aan weinig slaap.Baal alleen van die koppijn, nou ja vandaag geen migraine, dat weet ik meestal na een half uur, maar pijn vanuit de nek. Toch maar eens bij de HA vragen of er niks anders is dan ibuprofen tegen die artrose. Nah, meiden ik moet me nu echt haasten.Enneh.....mijn wraak is zoet zo dadelijk: moet de hondenkar uit de garage halen en achter de auto plakken, maakt nogal lawaai Iedereen alvast een fijne zondag en meld me beslist weer ergens vanmiddag!Tot dan; good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 even wat oortjes schoongemaakt, kijken of het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 veel plezier saar. als ik je hier kan horen is het goed gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hihi, fijne dag Saar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 AIAiai Saar ik kan het hier heel duidelijk horen. zou denken dat je bij de buren uit de garage komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Nou maar hopen dat de buren ook hoofdpijn hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 goeiemorgen iedereenecht een hele vervelende nacht gehadlijk net of ik een kater hebheb totaal geen zin in deze dagwat heb ik een rot humeurhopen dat die een beetje overgaatvanmiddag bij me nicht op bezoek in het ziekenhuisdan een berg strijk gaan doenen dan ga ik denk ik lekker in me bed liggen met me laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Ook goeiemorgen Snoepje. Naar dat je je zo rottig voelt. is het misschien een idee om eerst die was weg te werken... anders blijf je er maar tegenop zien. En/of ff een lekkere wandeling te gaan maken, even lekker uitwaaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal,Beter met een 'nep' kater opstaan dan een ECHTE! Het automatisme bij het opstaan dat je een kater hebt moet er ook uitslijten.Dan op een dag sta je op, en omarm je de dag en dat is pas feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal!Wakker worden door het zonnetje wat in je gezicht schijnt!:$Wat een herlijkheid zeg,dat is lang geleden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 yvonnenee die was doe ik vanmiddag welzit nu even lekker achter me laptop met een bakkie koffiestraks lekker douche haren doen make up dan naar het ziekenhuisheb mensen ook verwaarloost in al die jarencontact proberen zoveel mogelijk te vermijdenmaar wil dat heel graag weer op gaan pakkenweer een sociaal leven gaan leidenanja daar heb je gelijk indit is een gezonde kater denk ik dan maarmaar ik wacht echt op de dag dat ik echt een keer lekker kan slapen en dan wakker wordt met een fris gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 yajala weet niet waar jij zit maar hier schijn die niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Klinkt al een heel stuk beter Snoep. En inderdaad, een lekker douche kun je je ook een stuk beter van gaan voelen. Wat rommel op je toet.... zie je er gelijk ook weer beter uit en dan voel je je misschien ook weer wat lekkerder. En contacten weer oppakken... mooi. Stug doorgaan, en dat uitgeslapen wakker worden komt ook weer hoor, echt. Goeiemorgen Yaja.... heerlijk he? Hier nog licht bewolkt, maar de zon doet verwoede pogingen er tussendoor te piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Nou ik zit (lig) heerlijk in m,n bed met de gordijnen open te genieten van de lang weggebleven zon!Heerlijk zeg!Bakkie koffie erbij,ontbijtje op bed!Het leven is zo slecht nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier komt die ook door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden