Lelie Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 ja klopt maar als ik niet probeer komt het niet goed dan geraak ik wel weer in oude patroon dus ik blijf het proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 ik weet zeker als iemand tegen mijn zou zeggen joh drink af en toe eens wat dat ik ook overstag zou gaanja ben ook erg humeurig omdat ik het mismaar als ik heel eerlijk ben voel ik me toch nu al beter en rustiger dan de af gelopen twaalf jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Niwi,Mocht je je afvragen wat een Contradictie is... kijk naar Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 dus geef je eigenlijk zelf het antwoord al, snoepje....wat een weelde toch dat ik niet meer hoef te drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 ik herken het wel, Harry...en weet het nog goed van mezelf ook....de hunkering en de vrees.....zo graag er van af willen....en bang zijn om zonder te moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 als ik dit forum niet had ontdek weet ik zeker dat ik over een maand 1 of twee zou denken ach zie jewel dat ik het kanen dan begin ik met alleen de zaterdag en dan van lieverlee komen er steeds meer dagen bij en worden de hoeveelheden weer groterdaarom heb echt alles al uit geprobeerden dat moet ik gewoon onthoudenen hier blijven lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 zo is dat snoepje....bij de les blijven....waakzaamheid.....eigenlijk wilde ikzelf van de problemen af en niet van de drank....maar om van die problemen af te komen (de meeste dan) moest ik wel stoppen met drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Snoepje, Slokje,Ik heb een paar maanden niet gedronken, de trek wordt echt minder, het ongedurige zakt.Heb geen aanleg voor chagrijn, ook toen niet, maar de onrust, het met jezelf geen raad weten, dat had ik ook en echt, na een poosje verdwijnt het.Wat me ook telkens weer verbaast, heb normaal nooit hoofdpijn, ook niet als ik drink.Maar als ik een paar dagen gedronken heb en dan niet meer krijg ik na een dag hoofdpijn, geen barstende. wel vervelend, zeurderig, een dag of 2.Jane heeft me verteld dat dat komt omdat het lichaam aan het ontgiften is, hoort bij het herstelproces.Als je daar over nadenkt...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 niwihoelang ben je al van de drank en heb je wel eens een terug val gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Ha luitjes, goed bezig zo te lezen.Ja ik heb ook ALLES al uitgeprobeerd. Vandaag drink ik niet, 24 uur is goed te overzien.Ik heb in ieder geval levenslang wat drank betreft.Gewoon maar accepteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 teveelhad gisteren echt een duivelse dagben vandaag een stuk rustiger maar inderdaad heb al drie dagen een zeurderige hoofdpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Woman, zo ken ik jeThat's Woman, the real one Love you, platonisch uiteraard...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 snoepje,ik ben de 1e keer gestopt op 7 augustus 1986...en nog 1 keer gedronken op 17 februari 1988.....omdat ik dacht dat na anderhalf jaar eentje geen kwaad kon....en ben toen wel zo van de wereldgeweest....na 3 dagen zag ik de wereld nog voor een doedelzak aan.....dat eentje werd dezelfde dag nog 1 krat....die valse illusie van dat eentje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 An,ik ben toch zo blij dat het voor mij levenslang is....stel dat ik de rest van mijn leven zou moeten drinken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Dankje HarryHet is nieuw dat ik elke dag kan doen wat ik het allerfijnste vind...Straks naar de bieb, ook weer zoiets...Love ya back (platonisch uiteraard ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Niwi, ja precies en ik ben blij dat het niet hoeft.Toch blijf ik ondersteuning nodig hebben, daarom ben ik weer hier.Een geweldige uitvinding dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 An, het is ook geen schande om toe te geven dat je iets niet alleen kunt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Niwi, daar ben ik inmiddels ook al overheen.Het begint met het accepteren en erkennen van je probleem.Dat kan ff duren. Tot vanavond weer, ben er vandoor.Zet 'm op, desnoods de wekker erbij, maar laat die eerste staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 niwidat is wel heel erg lang zegmaar volgens mijn weet je dan toch niet meer hoe het proefen daarna nooit meer in de verleiding gekomenmaar heb je nog ondersteuning nodig of vind je het gewoon gezellig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Goedemiddag,Ben ik weer...Druk geweest met de strijk en wat belangrijke telefoontjes.En nu effe relaxen.Volgende mandala schilderen...Sara Soms is een stapje terug effe nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Niwi,Het is kul en zou het niet moeten vragen maar kan het niet laten.Zou je niet nog blijer zijn als je de rest van je leven niet zou moeten drinken maar zou kunnen drinken.Net zo als je kunt genieten van een ijsje, gewoon 1 ijsje, geen container ijs...Net zo als je kunt genieten van een schaaltje aardbeien, een schaaltje, geen kist...En, geintje, als je zou drinken zou de rest van je leven misschien niet bepaald eindeloos zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 quote: Originally posted by: TeveelNiwi,Zou je niet nog blijer zijn als je de rest van je leven niet zou moeten drinken maar zou kunnen drinken.ja dat zou ik best willen eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Harry, zou je niet nog blijer zijn als je de rest van je leven opium zou kunnen roken ??Gewoon, 1 pijpje......Schaaltje aardbeien gezond, alcohol is niet gezond, want er zit alcohol in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 womanjawel 1 glaasje wijn per dag schijn goed te zijnmaar daarom zitten we hier daar hebben wij niet genoeg aanen dan wordt het weer ongezond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Waar ik steeds weer achter kom, Luilekkerland bestaat niet. We zijn allemaal op zoek naar de great big hugDe geborgenheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden