blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Weer heel even binnenwippen.Gesprek bij maatschappelijk werk heeft dus niks opgeleverd, in ieder geval niet aan hulp en dingen/zaken uit handen nemen, maar goed daar krijgen ze ook niet voor/naar betaald. Hoop dus op een goed gesprek vanmiddag om 14 uur. Ik heb er wel een goed gevoel over na het telefonische gesprek met de hulpverlener. Klonk doortastend. Desi ; Keuze zat aan werk dus !!! Fijn want dan kun je echt kijken wat jij leuk vind. Succes !!!Sowhat ; Beterschap !!! En verder iedereen voor nu, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Moby, probeer eens acupunctuur.Ik heb er weer een behandeling op zitten.Als ik me altijd zo zou voelen zou ik nooit meer drinken;)Het werkt bij mij ondersteunend, gevoel verdwijnt ook wel weer maar bouwt zich langzaam op in het lichaam.Vandaag pakte ze onder meer een "rustpunt" mee.Nu volkomen ontspannen, niet trillen, of hevige onrust, snelle hartslag enzo,gewoon rustig en ontspannen.Reed gewoon de supermarkt voorbij toen ik boodschappen ging doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 sowhatBeterschap, hoop dat je snel opknaptwomanleuk voor je, dat optreden.Zing je ook of dans je alleen, wat doe je precies?desiziet goed uit voor je, kans op twee banen, moet er wel een van voor jouw zijn.bondie:heel veel succes vanmiddag, hoop echt dat het je en keer meezit, hebt al een hoop voor je kiezen gehad.ook met dat kleine slippertje heb ik een hoop bewondering voor je zoals je volhoud.Ik weet niet of ik zo sterk zou zijn, denk het niet eerlijk gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Heej Borretje, ik zie je ingelogd staan! Hoe gaat het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 BORRIE hoe gaat het??????? vertel vertel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Fijn weer iets van je te horen Bor:present:Hoe is het met je zoontje? Zijn er meer kinderen van zijn leeftijd daar waar hij mee kan spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ben er weer vandoor. Ik hoop straks meer over je te lezen Bor:) En zo niet dan heel veel KMW zoals Blondie altijd zegt.Take care:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Buikdansen, Tommy quote: Originally posted by: Tom72woman leuk voor je, dat optreden. Zing je ook of dans je alleen, wat doe je precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 en ik weet dat ze goed is, Tom....ik heb het al gezien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Goedemiddag allemaal. Heb een lekker dagje vandaag. Voelt goed. Heb net even de buienradar bekeken, wat een goede uitvinding trouwens, en zie dat het zo droog wordt. Ga ik zo lekker een lange wandeling maken met het doggie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 zo even lekker de stad in geweest met de jongstelekker wat gegeten bij de hemawat spullen gehaald voor zijn verjaardag zondagmaar toen we uit de wibra kwamenkwam het met bakken uit de hemeldus maar weer gauw naar de busen nu weer lekker thuisen boerenkool maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Wat vervelend al die regen, hier schijnt de zon!Ik had me voorgenomen wat meer te komen hier, maar dat valt erg tegen. Het is ook niet leuk of zinnig om hier 's avonds erg laat binnen te komen met een verhaal.Kom tijd tekort. Ik probeer echter wel wat bij te lezen over hoe het met iedereen gaaten ook nog wat tips mee te pakken. Met mij gaat het erg goed eigenlijk. Dagen droog blijven lastig, maar ik kan me goed beperken.Elke dag gewoon fris in de kop: wat een zegen!Er is veel meer rust nu de relatie is beeindigd. Ik las vanmorgen nog ergens: "trouwen levert vrouwen 7 uren meer huishoudelijk werk op." Hè, die bespaar ik nu mooi. Zo heeft elk nadeel zijn voordeel Ik neem aan dat die 7 uren per week bedoeld zijn? Dat stond er niet bij.Ben dus lekker mijn huisje aan het opleuken!!Voor iedereen: sterkte! En bedenk elke dag opnieuw hoe lekker het is om de volgende ochtend weer optimaal te kunnen genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Mijn logo is stap voor stapEr is niets wat je aan komt waaienZelf het hebben van zere voeten,heeft zijn functieHet hoort erbij.Zoals pijn bij het leven hoortHoe zwaar het soms is,de nieuwe dag,brengt nieuwe inzichtenElke dag,nieuwe kansen,grijp zeVandaag is moeizaam,morgen gaat beterGeniet van elke kans die je krijgtMaar creér ook je kansenAlleen jij,kan jezelf helpen met gelukkig te zijnVeel geluk gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Precies Bako: het is maar net hoe je naar dingen kijkt! Durft te kijken.En er naar handelt natuurlijk. Durft te handelen.Je moet er gewoon wel zin in blijven houden... in het leven!Ook voor jou geluk gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 cathy56Waar komt die uitspraak vandaan onderaan jouw berichten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Middag allen,Hier weer boos en gefrustreerd.6 weken wachten op een CIS-indicatie dus mag nog even 6 weken alles zelf aanklooien...Grommmmmmmmmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Tom, ik heb die ooit eens uit een tijdschrift geknipt, dat was vast een spiritueel blad, maar wel al ergens in de jaren '80. Ik vind m mooi en zo veelzeggend. Het blijft ook mooi, voor mij.Iemand gaf me ooit ens een vervolg; het zou erbij horen, maar die tekst sprak me helemaal niet aan. Die ontkrachtte het eerder. Deze regels zijn wel genoeg.Blondie, wees hartstikke boos en gefrustreerd, maar laat het daarna weer gaan meid.Niet in vastbijten!! Kop dr veur! Er komen echt betere tijden, ook voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Bah, ik loop hier al op mn laatste poten.Ik ga wat ramen ingooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Blondje Lees eens heel goed en traag je onderschrift, en adem diep en langzaam in en uit.Ghooooossssee FrabbhaaaaGoeienavond iedereen, spring maar vlug eventjes binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Je hebt gelijk Will...maar ik ben zo boos en gefrustreerd en verdrietig dat ik effe mn energie kwijt moest...Mn koekepan heeft het moeten ontgelden... Is nu gedeukt, kan ik geen eitje meer in bakken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ga effe koken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Ben blij dat ik geen koekepan ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 ik heb net een ontzettende woede uitbasting gehad naar me zoontjegeen mishandeling hoormaar hij is zo ontzettend druk en zit heel de dag op me huidtoen ging de telefoon an zoals altijd er doorheen ging echt door het lintben helemaal over me toeren hij ook natuurlijkhij lig nu op bed is betermaar dit ken natuurlijk niet heb echt hulp nodigwat is dit moeilijk zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2011 Wel hier komen nu he Blondie, als t niet gaat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden