snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 womanik heb heel wat kwetsende dingen in me leven gehoordmaar dit is toch wel een hele kwetsendehelemaal verbannen zo iemanddat mag je je eigen nooit laten zeggenhij is jou niet waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ja, ik krijg zeker weten een zwak momentBellen doet hij nietSmsjes zo snel mogelijk verwijderen, zonder na te denken. Ik moet hier doorheenDat kan ik bestIk weet hoe het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Sterkte Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik leer steeds meer mezelf kennen sinds ik dit forum heb ontdekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Woman ;Pfff... Mijn ex (moslim) leerde mn kids om honden te schoppen...Niet hallal volgens hem... Afijn, heb hem de deur uit geschopt !!! Huis is schoon inmiddels.Nu gaan rommelen met mn ezel !!! Snoepje ; Zo gaat ie goed !!! Fijn dat je aansluit aan ons pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Zo zit het inderdaad, Snoepje, dank je wel.... quote: Originally posted by: snoepjewoman ik heb heel wat kwetsende dingen in me leven gehoord maar dit is toch wel een hele kwetsende helemaal verbannen zo iemand dat mag je je eigen nooit laten zeggen hij is jou niet waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 blondieja het weekend komt er weer aanzondag me jongste jarigheb het hard nodigdrank halenen wat over is gelijk weggooiennu naar school haasten en wat boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Vanmorgen werd ik zoooo heerlijk wakker geknuffeld door mn hondjeDat is onbetaalbaar. Straks komt een vriendin even gezellig, dan zal ik haar vragen of zij me wil helpen als hij zn spullen komt halen. Dat zij dat even doet voor mij. Ga ik even een blokkie om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Haal voor jezelf een leuk drankje, Snoepje. Iets feestelijks (zonder alc. natuurlijk)Dan heb je toch iets extra's en iets feestelijks Jip & Janneke Bubbelsap ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Woman,Dan moet je wel een heel knap hondje hebben, wil hij leuker zijn.Woman, het is wat met die mannen.Blijf maar even lekker alleen.Werk in alle rust aan jezelf.Soothe groet je.Jimmy is ook zo'n knappert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 jemig wat een ellende allemaal met die relaties! sterkte allemaal!iik ben helemaal joepie! wond eindelijk na pakweg 6 maanden dicht,en geen infectie meer,dus niet om de week meer naar het ziekenhuis!!!en wat vind ik in de fruitschaal? mijn ladertje voor mijn mobiel! had ik ff "logisch"opgeborgen!!scheelt me weer een nieuw mobieltje,want die multifunctionele lader die ik heb pastte natuurlijk net weer niet!vanuit Brussel moeten alle ladertjes straks passen,scheelt tonnen afval! maar voorlopig is het nog puinhoop,zelfs mobieltjes van hetzelfde merk hebben verschillende aansluitingen,waanzin!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Dank je wel SootheHet voelt goed hoor, ik heb namelijk best een leuk leven Enne who's Jimmy ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Lekker hoor, alles weer doen zoals en wanneer en hoe ik het wil. Ik zag het als eenzaamheid, nu zie ik het als vrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jimmy is blij met een droge baas.En hij is geplukt!! Een deftig heertje is het.Maar wat vliegt de tijd. In April alweer elf.Het lijkt gisteren dat ik hem haalde.Woman een nieuwe vriend kan je ook aan de kassa bijoom Albert ontmoeten.Geef het tijd. Eens komt de ware.Zelfs via het Forum kan het, met een beetje geluk.Nu behandel ik Dames ook wel erg keurig, al zeg ik het zelf.Ik relativeer wat, niet erg hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Who's Jimmy?? 15.36Jimmy is toch mijn hond, dat weet je toch.Ik las je geloof ik verkeerd. Jimmy is woef.Een bijzonder iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smid Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Aan allen een goeie namiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Soothe, net als mijn woef...Al noem ik hem nog steeds Jimi (als in Jimi Hendriks)Mis hem wel, was leven in de brouwerij, maar hij heeft inmiddels een beter leven ergens op bij een gezin in Belgiek !!! Gaan hem binnenkort weer eens bezoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Jimmy, the gran' old man!Blondie, groet Haar/Hem van Jimmy.En zonder is zeker stilletjes.Nu stofzuigen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Oh Blondie, natuurlijk heb je een mannetje.Wat een domoor ben ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Hoe doen jullie dat toch, die foto's toevoegen ?Groetjes terug naar Jimmy, SootheGa hier ook weer verder met schilderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Eerst een bevalling doorgemaakt...Bevalling na afgelopen zondag...Reactie gaarne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Reactie? Op wat?Bevalling?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Sorry, heb weer wat gepost op het pactdraadje bij thema's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 En natuurlijk, hoe plakken jullie afbeeldingen bij je posting.... ???Sorry, digibeet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Bevalling gelezen!!!Zo word je steeds iets wijzer.Blijven evalueren. is het credo.aanp, taalvout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden