Spring naar bijdragen

maandag 24-1-11


igor

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Tom72


maar moet ervan af, moet gewoon eens een dag zonder kunnen


en eigenlijk nog veeeeel langer, nooit meer waarschijnlijk...


is ook mijn streven, maar beangstigd nu wel moet ik zeggen



Alles op zn tijd hoor. Je hebt de eerste stappen gezet, hulp ingeschakeld, nu aan het minderen.
Als je zo doorgaat kom je steeds verder op het goede pad.

Maar wel herkenbaar hoor, dat het je beangstigd. Je bent heus niet de enige hier die dat voelt of gevoeld heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sailor met de buurman of met z'n kat???? Als het de buurman is, houdt dan maar de verbandsdoos klaar. als het een beetje wil, zit ie onder de halen.:P
Als het de kat van de buurman is, gewoon laten vechten, wel je kat goed in de gate houden, maar meestal is het een hoop herrie om niets en wordt er blufpoker gespeeld. Wie het hardst schreeuwt wint.
Als je er tussen komt wordt de machtstrijd niet uitgevochten en zal er altijd geschreeuwd blijven worden.
Jouw kat komt in het teritorium van die van de buurman en dan moet een van de katten ff laten zien wie de baas is.
Maar nogmaals veel geschreeuw en misschien heel weinig vechtpartijen. Kijk hoe de kat terug komt. Maar niet met water of wat gaan gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond lieve mensen ( en ook de niet-lieve :P) !

Zie dat Tom in een stroomversnelling geraakt: nah, je haar zit in elk geval goed ;)
Geintje, ben blij voor je dat je nu eerder kunt en ik hoop echt dat ze je goede hulp kunnen bieden.
Ha! Ze zullen er versteld van staan wat jij in je eentje al bereikt hebt: PLUIM!

Bol, hoi, reageerde laatst niet op de hangmatten maar ik hèb geen katten, vandaar.
Die herder zie ik met z'n 40 kg nog niet in een hangmatje :D
mijn ouwe dame misschien nog wel, hoewel :huh: 20 kg is ook niet nix hihi.
Hoe was jouw dag dan vandaag?

Blondie: balen zeg en wat dúúúúr! Moest er gerepareerd worden? Hier was ik € 260,- kwijt incl. oliefilter, olieverversen etc. Lukt het weer een beetje vanavond? (mentaal enzo)

Snoepje ze kunnen je toch niet dwingen naar die kliniek te gaan? Als je aangeeft waarom je het niet ziet zitten zoals je hier heel duidelijk deed dan hebben ze wellicht een alternatief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry; veiligheid heeft helaas weinig met de APK te maken...........
Mijn 11-jarige rammelbak komt er door maar heeft wel degelijk gebreken waar niet op gecontroleerd wordt (bijv. niet vastzittende stabilisatorstang).
Verder vind ik garages net tandartsen: als je een beurt laat uitvoeren vinden ze altijd wel wat :angry:

Ohw....speaking of.....hoe zou het Eks bij de tandarts vergaan zijn?

Heb een vreetbui van hier tot Tokio, jemig lijk wel een kliko :D:(
Was trouwens een heel goed gesprek bij de psychologe, ben er rustiger van terug gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weltrusten Snoep, hoop dat je lekker slaapt en uitgerust wakker wordt.

Hoi Woman, las dat je nu met een stopper wandelt ;)?
Nog last van P gehad? Denk dat je een heel verstandig besluit hebt genomen.
Hoe gaat het met buikdansen, heb je nog wel eens optredens?
Leuk plannetje met je vriendin, jij bent me er wel 1 geloof ik hihihi.
Zou trouwens Zowie's glitterjasje wel eens willen zien, lijkt me helemaal te gek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Saar toch. Een hond van 40 kg. in een hangmat.:P
Wat heb ik vandaag gedaan. us ff kijken hoor. Bed verschoond, gegeten, boodschappen gedaan, bossche bol gegeten, daarna wat papieren weg gebracht, en wat biefstukjes gekocht. Zijn in de aanbieding bij Nettodinges,
geschilderd, nieuwe update staat bij het hobbydraadje. Daarna biefstukjes gebakken met lekker veel jus en brood, en daarna afgewassen en toen tievie gaan kijken.:present:

Beate :heart::sun::heart::sun::heart::sun: geweldig meisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara,

Heb een vreetbui van hier tot Tokio, jemig lijk wel een kliko
Was trouwens een heel goed gesprek bij de psychologe, ben er rustiger van terug gekomen.

Klinkt mij wat tegenstrijdig in de oren. Het lijkt me dat je nu net niet rustig zou zijn als je zo'n freetbui hebt, maar dat is dus bij jou niet het geval?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol misschien heel dom van mij maar kan het hobbydraadje niet vinden; bij thema's of bij draadjes?
( tja.....blond geweest hè :$).
Klinkt als best een lekker ontspannen dag Bollie en zeker lekker met die biefstukjes :P
Kreeg van mijn psychologe de tip voor een boek "De kracht van het NU" van Eckhart Tolle.
Had nog nooit van hem gehoord maar wat ze er zo van vertelde ga ik er zeker eens achteraan.
Die man kampte zijn hele leven met depressieve gevoelens, paniek-aanvallen en ontbreken van zelfvertrouwen. Heeft het zelf overwonnen door heel bewust in het heden te leven. Kan ik waarschijnlijk ook mijn voordeel mee doen.
Hoe vergaat het jou nu? Heb je nog steun aan/ contact met de dochters? En is het opruimen allemaal in goede harmonie verlopen? Het is allemaal nog zo vers hè.....:heart:

Ga ook tv kijken nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond ,

Vandaag een zware dag gehad. Ben de hele dag zo ontzettend moe. Niet te filmen.Zit nu met een grandioze buik/maagpijn achter de computer. Volgens mij is de spruitenstampot met spek me te zwaar gevallen. (begon gelijk daarna). Hoop dat het morgen een makkelijker dag wordt.( en dat die buikpijn over is).:devil:

Woman contact leggen gaat jou wel goed af geloof ik he?

Bol: volgens mij hou jij heel erg van biefstukjes he?

Beate: ik hoop voor jou ook dat het steeds makkelijker gaat en dat droog voor altijd betekend.Mijzelf gaat het ook steeds beter af naar gelang de droge periode langer duurt. Gisteren de hele dag flink gekonfronteerd geweest met drank. Ik heb op een gegeven moment heel bewust zitten te kijken naar de grote drankvoorraad die in die gelegenheid tentoongesteld stond. (Artiesten cafe). Ik kon me niet voostellen dat ik daar nog zin in kon hebben. Was er helemaal klaar mee en als je dan de gebruikers ziet veranderen dan denk ik bijmezelf dat nooit meer. En ik was best trots daarop. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie vraag Myriam, euh.....ik wás rustig toen ik terugkwam maar zag iets op tv waardoor het ff ging spoken in mn kop. Dus toch weer wat onrust maar lang zo erg niet als vanmorgen hoor.
En toch ook nog "ter vervanging van......"..........etenstijd is dan voor mij altijd moeilijk.
Maar dat is nu ook weer voorbij dus rustig opslomen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...