Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 AAAHHHHHH, ik zie dat Igor bij Ekster heeft aangebeld....Goeiemorgen Eks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Hi hi...Igor wat een eer!Word ik hoogspersoonlijk uit mijn bed geroepen! Nou....ik ben er hoor:)Goedemorgen allemaal:present: Iedereen lekker geslapen?Ik als een blok, heerlijk!Zo de kinderen weer bij de oppasdienst afleveren (school;)) en dan genieten van mijn dag. Op maandag doe ik nooit zoveel....Omdat ik op vrijdag en zaterdag werk zie ik maandag nog als een beetje weekend:)Vandaag dus geen huishoudelijke klussen voor ekstertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goede morgen allemaal,Snoepje van harte :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Snoepje is jarig?GEFELICITEERD!En een slingertje voor in je huis::present::present::present::present::present::present:Maak er een gezellige dag van samen met je gezin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ook goeiemorgen AR, ook een fijne dag. Eks, je hebt groot gelijk. Als ik zaterdagdienst heb is de maandag voor mij ook een weekenddag, gewoon lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Aaargh.. ze willen me vandaag weer aan het werk hebben en dat terwijl ik rijp ben voor opname. Ik denk dat me vandaag weer ziek meld. Zullen ze me op de brandstapel gooien, wat denken jullie. Het is dag negen zonder voor mij pas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Hi hi...ja, ik ben er weer hoor Yvonne!Er moet heel wat gebeuren wil ik die gezellige ochtendploeg overslaan:D Die klets van Igor om me mijn bed uit te meppen die vergeet ik voor de vorm dan maar even:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ja, daar zeggen we vandaag nog maar even niets van. Moeten er toch een keer met haar over hebben.... kan eigenlijk niet he? Voor het weten zijn we ingelijfd op een SM forum als we haar haar gang laten gaan, hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Uhhhh Denker... wrom zou je niet naar je werk gaan dan? Ben je ziek? Of heb je gewoon geen zin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ik ben zenuwachtig en emotioneel als de pest. Ik ben nog niet mijn 'sterke' ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Nou die zweep mag er bij mij wel een keer overheen hoor...Misschien leer ik het dan weer dat drinken voor mij gewoon taboe is:huh:Vandaag maar weer een evaluatie maken. Baal van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Moedig Igor nou niet aan Blondie.... Niet balen meid. Doorgaan, gewoon doorgaan en in jezelf gaan geloven weer. Denker... wat helpt het je als je thuisblijft? Beetje afleiding is misschien wel heel goed voor je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ik ben zenuwachtig ik heb veel verantwoording daar, ik wil niet instorten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Tsja, dan is het een kwestie van afwegen dus Denker. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Weer zelfvertrouwen opbouwen in jezelf Blondie, door niet te drinken...Op dezelfde kranige wijze als voorheen. Jezelf herpakken en ertegenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Een goeie smorregens allemaal!Snoepje: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!omdat je al zoveel slingers hebt hangen van mij een héél grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Dees goed ga je Blondie je kunt je eigen vragen van de vorige keer weer beantwoorden.Was ik te hard tegen je gisteravond? Je was ineens verdwenen............Denker; heeft die arts die jou wilde laten opnemen niks gezegd over wat je met je werk moest doen?Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 AlbertRemmoekstertjedank jullie wellllllllllllllllllllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ook mogguh....Von en Eks; pas maar op ja voor die Igor Hello&Goodbye AR, heb een goede dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ja de arts heeft gezegd dat ik eigelijk ander werk moet hebben met regelmaat en niet meer nacht, ochtend en middag door elkaar heen en ik werk drie weekenden per maand. Ik ben bang dat ik straks een burnout op loop als ik het niet wat rustiger aan doe. Ik kan het wel, maar voel me geestelijk nog niet sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Graag gedaan Snoepje:)Ekster gaat er weer vandoor. Moet even 3 kinderen hier met hun bevallige hoofdjes tegen elkaar knallen:P Ze zitten elkaar te treiteren:oMisschien moet ik ze maar n's op Marktplaats zetten?Fijne maandag iedereen en hou het droog!Toedeledoki en tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Herpakken ja, en inderdaad dezelfde vragen stellen aan mezelf als de vorige keer, maar nu ook mijn gevoel/emoties meenemen.Sara; Je was niet hard hoor gisteravond. Ik had zelf even behoefte aan overdenkingen. Tijd voor mijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 sara dank jewellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllwat een felicitaties zegben er blij mee doet een mens goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 jopiedank je wellllllllllllllllllllllllllllllme begin jaren waren ook zonder hoor:)hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Joop is oké Weer werken deze week? In je uppie? Succes!Gelukkig Blondie.Eks op MP? krijg je geen rooie cent voor hoor ;)Zo ff verder rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elvira Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 goeiemorgen iedereen !en snoepje, supergefeliciteerd, geniet van jouw dag !Zaterdagavond, bezoek komt binnen en heeft een fles champagne mee. De fles wordt meteen ontkurkt, 1 glaasje, kan toch geen kwaad ? De glazen worden gevuld, en wat doet mijn schat, hij neemt een kruikje met gemberthee en schenkt het in mijn mooie champagneglas. Hij zegt: ze is even aan de detox. En het moeilijke moment is over. Wat ben ik hem dankbaar ! Hij zag aan mijn blik hoe ik stond te twijfelen en net op het goeie moment krijg ik mijn glaasje, overigens heerlijke, gemberthee.De rest van de avond heb ik het niet meer lastig. De rest drinkt, drinkt veel (te veel), op het eind nog aan de whisky. Maar ik ga tevreden slapen en zondagochtend ben ik oh zo fier op mezelf !heb een fijne dag iedereen, en bedankt voor jullie steun, x E Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden