igor Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 goede morgen allemaal. snoepje dat je een mooie dag hebt. van harte gefeliciteerd en nog velevele gezonde droge jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 ondanks dat ik de middag al verslapen had , de nacht ook heerlijk geslapen ik zal even koffie en thee zetten voor diegene die start problemen hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 MOET ER NIET GEWERKT WORDEN VANDAAG????OOOOOOOPPPPPPPSSSSSSSSSSTTTTAAAAAAAAAAAAnnnnnnnnnnn jullie kunnen niet allemaal dezelfde smoes verzinnen hoor om te laat te komen. hup hup dekbed eraf, beentjes over de rand, even rekken en gapen en ja hup de beentjes strekken. gauw naar de wc, de rokers een bak koffie en peuk en naar buiten. de niet rokers kunnen aan tafel schuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 :musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present:Snoepje, van harte meid, dat het maar een schitterend jaar voor je mag worden. Igor hele goeiemorgen Lekker bakkie, ik ga heel even paffen en teruglezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Hihi, je wordt steeds strenger... straks krijgen we nog met een rietje er van langs als we ons verslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 goeienmorgen igor en yvonnedank je wellllllllllllllllllllllllllllllllekker bakkie met op geklopte melk nu eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 yvonne een goed idee. ik heb nog een paardezweepje ergens staan. ik zal zo even zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Lang zal ze leven .. lang zal ze leven , lang zal ze leven in gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Hoop dat je een hartstikke fijne verjaardag hebt snoep... Niet hard slaan hoor igor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 het moet wel kletsen hoor yvonne, je moet het ook kunnen horen anders heeft het nog geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 yvonnedoe er vandaag niks aan hoormoet er niet aan denken dat die visite nog een keer komgisteren gelijk gevierd met de jongsteheerlijk alles weer op geruimd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 KLATSSSSSSssss ekster hup je bed uit, je kinderen moeten naar school. je bent een voorbeeld voor je kinderen hé dus je kunt je niet verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 wie missen we nog meer? blondie, dees nou maar even op het fietsje ernaar toe, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Heerlijk het dat twee in één vieren. Vandaag dus beetje bijkomen van gisteren. Maar ik vindut voor jou wel een dag om te vieren.... Al zou je hele gezin de hele dag weg zijn. JIJ hebt gewoon recht op een heel speciaal feessie vandaag, al zou het maar diep van binnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 yvonnewat lief gezegdik wilde dat ik in me dagelijkse leven van die liefe vrienden haden nu ga ik douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Snoep, ik denk dat er in je omgeving ook best mensen zijn die dat tegen jou zouden zeggen als ze van de hoed en de rand wisten... en dat zouden zomaar mensen kunnen zijn van wie je het niet zou verwachten.Igor, wel even douchen hoor en een kam door je haar halen voor je op de fiets springt. Wordt een aardig ritje geloof ik.... hoef je gelijk niet meer naar de sportschool vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 mogge allemaal, snoepje van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goodmurnink denker.. ook lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 goeienmorgen denkeren dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goodmurning............Snoepie van harte meid en nog vele fijne en gezonde jaren.:light::light::musicnote:Zo beetje moe nog. ff wakker worden. Gisteren was een vermoeiende dag maar wel een hele leuke weer.Hele dag met neus op drank geduwd geweest maar toch droog doorstaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Goedemorgen Igor, Snoepje, en Yvonne, en de rest die later inlogd natuurlijk...Ben er al hoor Igor, fietsje kan blijven staan.Snoepje : Van Harte, dat je maar een grote meid mag worden. Yvonne ; Samen een peukie buiten, koffie kan wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 als ik die slaapmutsen zie yvonne gaan me de haren overeind staan en het zweet heb ik al op de rug staan van het trappen, dus ik kan me beter daarna fatsoeneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 blondie ...desi dank jullie welzo nu aankleden haartjes doen make up anders blijf ik zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 desi en blondie zijn er al. op naar ekstertje. tot laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Doen we Blondie, tis hier droog en niet koud.... gezellie. Dees , ook goeiemorgen, fijn dat het gisteren zo goed ging... kun je weer op je conto bijschrijven. Nou Igor... missie volbracht, je hebt ze wakken.... huphup onder de douche dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 oeps... eks ja... nou , eerst maar even een peukie dan nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden