igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 blondie fijn dat de woonruimte gauw opgelost is. maar hoe doe je dat met werken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bolletjeer is zelf een opvoedkundige hier geweesthij mocht zelfs 4 keer naar de peuterschooldie zag zelf dat die een heel sterk karakter heefthij voel mijn onrust ook jahet is ook niet elke dag zo..maar op dit moment is het wat moeilijker we hebben het ook weer uit gepraat en ga er wel op lettenja positief reageren ik weet het allemaalhij zit ook op zo school met een speciale leer methoden waar ze zoveel mogelijk positief reagerenik weet precies hoe het moet maar af en toe lukt dat niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 druppeltjehet gevoel doet soms andere dingen ..het verstand weet het allemaal welmaar toch luk het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ja Snoepie ik denk ook maar een beetje mee hoor. Misschien zit ik er helemaal naast. Nogmaals ik heb zelf geen kinderen dus is het voor mij ook moeilijk om me in te kunnen voelen. Weet alleen dat het zo ontzettend moeilijk is voor dat manneke en voor jou.Misschien als je dadelijk wat langer droog bent dat het allemaal wat beter wordt. Ik wens je dat in ieder geval van harte toe.Goeie avond Igor en ukkies.Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bolletjemaar ben altijd wel heel blij met je wijze raad hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bollie een dikke van K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 bollie heb jij je dat kleine mannetje nog kunnen toeeigenen of had hij al een baas? ik ben nog iedere dag blij met K&B ondanks dat er wel eens wat sneuvelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi, hoe gaat het roken?Of beter, het niet roken.Is het te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 haidiehai Soothe....gaat me prima af......dag 8 vandaag...en nergens geen last van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ook dat hoort bij het aanvaarden, Soothe...ik weiger beslist die 1e sig op te steken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Mooi Niwi.Dan is ook hier Champix het overwegen waard.En nu volhouden hè.Groet en ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 overwegen of doen ?....of is het, het bekende uitstelgedrag ?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Hallo mensen,Rapilos: van harte gefeliciteerd en nog vele jaren! Desi: super zeg: 100 dagen. Ik begreep dat je je er goed bij voelt, en dat is fijn om te horen.En dan natuurlijk Niwi: 8 dagen niet-roken, nou: prestatie hoor! Voorlopig doe ik je dat nog niet naBen ook weer weg, met een rammelende maag...xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Ga ook maar weer een poging doen.Zag op Google rokerslongen en gezonde longen.Dat is een slechte zaak. De kleur van een autoband.Wat een toestanden kan een mens zich op de nek halen. PffffMoet er echt vanaf, ook al een beetje COPD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Niwi, inderdaad nog steeds uitstellen. Shame on me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 geen poging, Soothe.....gewoon doen....knoop doorhakken....anders blijf je bezig, denk ik....morgenochtend 1e werk, huisarts....recept voor Champix....en hoppa....samen sterk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Heb gehoord dat hier in Holland, veel verzekeraars het vergoeden,mits aan een stukje begeleiding gekoppeld.Dus met een stophulp/ of groep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Soothe,Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken samen met het boek van Allen Carr stoppen met roken. Heeft me heel goed geholpen, en is makkelijk gegaan groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Gefeliciteerd met je beslissing om te stoppen met roken, Soothe...Er is niks meer wat je tegen kan houden.....je kunt nu lekker geen uitvluchten meer verzinnen....:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 soothe kom op dat roken moet je ook kunnen laten ( dat heb ik ooit wel geredt ) je spaart de lever nu en verpest je longen:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Nee Igor (snik snik) de volgende dag kwamen ze het kleine baasje halen. vond het aan een kant erg jammer maa was wel blij voor het hondje. Eigen huis is toch het beste voor zo'n dier.Dank je voor de knuffies van K&B. Ben vandaag ook al veel gelikt door een kat bij ons. Dat is ook zo'n scheetje.hij ligt ook altijd in de hangmat die ik gemaakt heb voor de katten.Leuk om te zien dat ze er graag in liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ik ga even badderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Allen Carr heb ik gelezen Myriam.Denk dat ik wat eigenwijs ben.Ook hier de angst, je laatste steun en toeverlaat te verliezen.Zou ik gek zijn. Een beeje wellicht.Zal wel verslaafd zijn, zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 Igor, ook jij hebt gelijk.Jullie hebben allemaal gelijk.Er moet wat gebeuren.Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2011 ook met roken is dat zo, Soothe....de hunkering en de vrees....de hunkering om zo graag te willen stoppen....maar toch....stel dat het er niet meer is.....stel dat mijn vriendje er niet meer is....?????....het is een kunst om van je beste vriend je grootste vijand te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden