Spring naar bijdragen

woensdag 26-01-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Soothe, ik ga even kijken hoe je het ervan af gaat brengen qua stoppen met roken.
Ik wil namelijk ook stoppen met roken maar vond met 2 dingen tegelijk stoppen net iets te veel van het goede.
In ieder geval is mijn uiterste rookdatum 12 maart 2011, precies een jaar geleden dat ik een zeer goede keuze in mijn leven had genomen, daarna wil ook ik af van het roken.

Lijkt me wel enorm moeilijk!! Dus ik blijf je volgen, wie weet kan ik nog wat je leren, haha.

Succes gewenst komende tijd.

Grtjs Shahire.

quote:


Originally posted by:
Soothe

Blondie, ik ga er serieus tegenaan.


Bedankt!




En liever geen supersmoker voor mij, dan houd je toch de rituelen in stand.


En je wordt niet nicotinevrij. Dat is wat ik dolgraag wil.



:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, Blondie komt steeds dichter hier naar toe, gezellie !!! Pas graag op en kan goed koken dus komt allemaal kee.

Shahire neem niet teveel hooi op je vork en begin een voor een. Bekend is dat alles niet tegelijk lukt al zou je dat willen want je bent nu blij met de beslissing die je gemaakt hebt en dat is prima maar Keulen en Aken zijn ook niet op een dag gebouwd. Geef jezelf eerst rust en ruimte om van de alco af te blijven en ga daarna de andere verslaving aanpakken. Dit is mijn visie maar kan het mis hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de rokers succes met stoppen. Zal ook niet meevallen.

Zelf ben ik in 1998 gestopt met roken, maar ben toen, zie ik nu achteraf, daarna weer meer gaan drinken. Niet dat dfat de oorzaak is van mijn alcoholisme is hoor.

Vandaag ging weer goed zonder A
Welterusten verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...