Spring naar bijdragen

Donderdag de 27e


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 173
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Als ik uit eten ga dan drink ik iets wat ik zelf thuis nooit drink. Cola bijvoorbeeld.
Dat doe ik ook als ik op visite ga of zelf visite krijg.
Sommige restaurants hebben coctails zonder alcohol. Erg leuk en erg lekker, met zo'n feestelijk rietje.

quote:


Originally posted by:
Shahire

Ja, ik ga er vandaag weer helemaal voor!




Toch heb ik een vraagje in de hoop dat iemand me antwoord kan geven: ik moet nu een nieuwe lijst invullen op mijn online programma --> wat je doet als je bv naar een restaurant gaat, op visite bent bij vrienden, zelf een feestje hebt of daar bent.


In een restaurant was ik altijd gewend om gezellig een glaasje wijn bij het eten te nemen, wat doen anderen nu op zo'n moment? Helemaal niets meer nemen is dan het beste?


Degene die zijn gestopt nemen die uberhaupt nooit meer een slok?




Ik vind het heel moeilijk om in te vullen, kan er ook nog niet aan toekomen omdat ik er nog niet uit ben.


Enerzijds wil ik helemaal niet meer drinken maar in een restaurant?? Zo vaak kom ik daar nu ook niet.


En ja, het is nu nog te vroeg om dat wel te doen nu ik net ben gestopt. Eigenlijk hoop ik dat ik het straks niet eens meer lust haha.




Moeilijk, moeilijk, moeilijk!!!




quote:


Originally posted by:
bolletje


Shahire als vreemden dat zeggen voel je je er goed bij maar als het iemand zegt die heel dicht bij je staat voelt dat nog beter. Hij heeft je ook anders gekend. Geweldig meis we gaan er vandaag weer voor hé?
:present:


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, Soothe
Als jij stopt met roken doe ik dat ook.......
Ik had eigenlijk zelf het voorjaar in gedachte, schoon de lente en zomer in.

(Ik ga er eigenlijk vanuit dat dan eindelijk eens die therapie begint waar ik al 1.5 jaar op wacht....dat is wel een voorwaarde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga straks die pakjes wierrook halen.
Vorige keer 3 jaar gestopt geweest, ik weet nog hoe het voelde.
In mijn beleving was het erg spiritueel, heel puur en schoon.
Roken is net als drank geestvernauwend, dus als je stopt gaat er een wereld voor je open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat zijn sommigen van ons toch een stelletje doorzetters. Knap hoor, m'n petje af.
Ikzelf heb nog nooit overwogen om te stoppen met roken. Weet wel dat ik, toen ik nog dronk, altijd zoveel rookte dat ik de volgende dag, buiten dat ik dan geen drank kon zien, ook geen trek had in een sigaret.
maar daar heb ik nu geen last meer van.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hihihi Bolletje, die ken ik.
Het gaat trouwens wel goed met poesje. Ze heeft toch zo'n moeilijke huid? Ik heb nu natuurlijke voeding gevonden met omega 3 en 6.
Het is een cominatie van voer en vlooienallergie. Ze krijgt nu elke maand een pipetje en elke week een vlokill pil.
Preventief dus. 1 vlooitje is al echt een ramp.
Zowie heeft nergens last van, heel af en toe zie ik eens eentje lopen.
Poesje is de warmste onder ons denk ik dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een hoop stopdingen hoor nu,

Stoppen met drinken, 16 maanden
Stoppen met snoepen, 1 maand
Stoppen met daten ;), 1 week
Stoppen met roken, komt spoedig

Ik word nog eens celibatair......
Ik eet ook al bijna geen vlees meer.
Straks eet ik alleen nog maar worteltjes en word ik oranje
hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn te horen dat het met Poes Poes beter gaat Woman. Ja ik heb bij de d.a. wel eens gehoord dat een scheutje vloeibare boter met omega ook erg goed is voor dieren.
Ja en hondenvlooien zijn anders als kattenvlooien hé? die zijn veel groter. Maar fijn hoor. Geef Poeziediertje maar een knuf van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

drup: sterkte en laat het nou alsjeblieft eens goed gaan genezen hè? :heart:

Niwi: ik ben vandaag aan de Champix begonnen, d.w.z. over 1 week de stopdatum. Was dat bij jou ook?
En in de handleiding staat dat je ook aan een forum kunt meedoen doe jij dat? Ik vind 1 forum wel genoeg eigenlijk, zou mooi zijn wanneer we elkaar hier ook in het stoppen met roken kunnen helpen toch? Maar volgens mij is daar een draadje over..............

Voel me niet lekker, al paar dagen niet.
Huisarts stuurt me door naar neuroloog en oogarts, de volgorde mocht ik zelf kiezen, hahaha wat n luxe. Nou wil graag zsm naar neuroloog voel me raar, vertrouw het niet maar ja kan natuurlijk ook gewoon n griepje zijn. Helaas dacht mn man dat ook..........

Ga nu spoor leggen voor hond, heeft-ie straks wat te doen want ik heb niet veel zin in wandelen.
Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrrrrrrrrrrb.b.b.b.b.b.ben ik weer wat KOUD :wacko:!
Nouja voor je beesten moet je wat over hebben.

Blondie; heb t draadje v gisteren niet helemaal gelezen maar begrijp dat je nu als snel in je eigen huis mag? Eerder dan mei? Wat fijn voor je, hele zorg minder! Die verhuizing kom je wel door hoor, zijn vast wel mensen die willen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman: gefeli met je magnumvrije periode ;) ben je daarom n beetje ziekjes?
Mag hoor, je weet dat t binnenkort weer over is.
Tja......Poes en Zowie zijn ( voorlopig?) beter en trouwer gezelschap voor je dan weer een wat jijzelf zo mooi "wegwerp-relatie"noemde. Goed woord trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...