flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ha! kom maar aanschuiven hoor er is genoeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Oxazepam bolletje, uit egypte;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: flipseook al een beetje gegeten Sara, het is een simpele spaghetti geworden je weet wel met een potje maar dan wel beginnen met een beetje gehakt een uitje paprika... dan zo'n pot iets van de supermarkt en dan nog wat diepvries groenten, snel makkelijk en redelijk gezond, altijd weer beter dan weer de stad in om ergens iets te gaan halen... zo wie zo blijf ik vandaag binnen is het idee.... Ik mis de basilicum!!Verstandig om vandaag binnen te blijven, tenslotte is het hier veel gezelliger dan in de kroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Goeienavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Puck !!! Leuke passende naam Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ja ik miste wel meer vandaag bij het koken, gelukkig zat er wat bassil in het prefab potje.... nu heel serieus oplos-limo aan het drinken, hebben jullie nog handige drankjes? ben niet zo'n thee mens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 nee je kunt het downloaden volgens mijkon in elk geval, zal ff checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 I:heart:de naam PuckOxazepam uit Egypte???Vertel is Tom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Shahirebij mededelingenstaat als PDF gratis te downloadenben ff de sauna inlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: jane4Shahire bij mededelingen staat als PDF gratis te downloaden ben ff de sauna in laters Zal eens kijken, rollaterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Je bent er nog steeds FlipseDat vind ik leuk om te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Niwi: bedankt voor de info. Nou mijn zorgverz. vergoedde vorig jaar nix, ga er morgen toch eens achteraan bellen. Anders wordt het echt te duur voor mij, maar goed, ik heb besloten om te stoppen en de vorige keer had ik helemaal geen middeltje, jaha...drop! Kilo's! En die kwamen er dus ook aan oei.Op de verpakking staat dat je de 2e week moet stoppen? Jij op de 12e dag gestopt? Hm, nah ik zie wel. Was al terug van 35 naar 12 en de laatste dagen 8 dus ik doe mn best. Wil eind volgende week stoppen.Shahire: hoeveel rook jij eigenlijk?Flipse: heel goed bedacht om niet weg te gaan.Spaghetti.....tja..........wil je het originele italiaanse recept?Moet je wel hier komen, er zijn nl. meer die het willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ahja, Sara.....op de 12e dag van gebruik..is toch tijdens de 2e week ...?!?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: SaraNiwi: bedankt voor de info. Nou mijn zorgverz. vergoedde vorig jaar nix, ga er morgen toch eens achteraan bellen. Anders wordt het echt te duur voor mij, maar goed, ik heb besloten om te stoppen en de vorige keer had ik helemaal geen middeltje, jaha...drop! Kilo's! En die kwamen er dus ook aan oei. Op de verpakking staat dat je de 2e week moet stoppen? Jij op de 12e dag gestopt? Hm, nah ik zie wel. Was al terug van 35 naar 12 en de laatste dagen 8 dus ik doe mn best. Wil eind volgende week stoppen. Shahire: hoeveel rook jij eigenlijk? Flipse: heel goed bedacht om niet weg te gaan. Spaghetti.....tja..........wil je het originele italiaanse recept? Moet je wel hier komen, er zijn nl. meer die het willen Schrik niet Sara, 1,5 pakje per dag en met hoogtij 2 pakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ sara, het originele recept? graag, dit wat ik doe is meer een studenten prutje..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 kan je dat recept van jou een keer op t eetdraadje zetten Sara?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ witte, ik ga heel hard m'n best doen om niet weg te gaan, wel net weer een rot gesprek aan telefoon, die maar even uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Is er een eet draadje? nog niet gevonden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sharihire ik bedoel het niet rot ofzo hoormaar je hoeft niet elke tekst te quoten waar je op reageert hoorAls je de naam erbij zet voor wie het bedoeld is dan wordt het ook gelezen.Mooi zo Flipse. Alle begin is moeilijk, maar zo met een heel forum achter jeis het te doen.Mooi dat je zo gemotiveerd bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik ben m ook al aan het zoeken Flipse als ik m kan vinden haal ik m omhoog voor jeStaan hele leuke recepten op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 quote: Originally posted by: flipse@ witte, ik ga heel hard m'n best doen om niet weg te gaan, wel net weer een rot gesprek aan telefoon, die maar even uit.. Heel verstandig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ja hal-lo-oo-oo--ik ga mijn keukengeheimen niet zomaar verklappen ;)Flauw hè, nee werkt niet: je moet het ZIEN DOEN. Zo heb ik het ook geleerd.Maar wie van de zomer een workshop in de Achterhoek wil doen???????Da's namelijk mijn uitgebroede eitje Shahire daar schrik ik echt niet van hoor, ik heb ook 40 per dag gerookt.Wel een dure business tegenwoordig hè, kunnen we een hoop andere leuke (en gezonde) dingen van doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Witte: dank, ben nog steeds een beetje zoekende met mailen hier.En ik wil ook wel weten waar dat eetdraadje is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Eetdraadje staat bij tips en adviezen FlipseHij staat bovenaanIk zal ook even kijken naar het vervangende drankjes draadjeDaar staan allemaal sapjes op die kan drinken als je niet zo om thee geeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Sara, dat geld besteed ik dan maar aan hulp en/of medicijnen om te stoppen.Wat word ik nog eens rijk, geen drank, geen sigaretten................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden