will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Slaap ze mupke, van mij ook nog eentje Ik ga er ook even in kruipen nu, morgen druk dagje, wat ik omhels. Heb geen tijd om na te denken dan.De robot neemt over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Welterusten voor de slaperigen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Hoi Har, dankjewel, same to you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Jullie ook weltrusten herenLaterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Trusten Teveel.Ik zit nog naar Al Jazeera te kijken!Mubarak meldt aan ABC, dat hij bereid is af te treden, maar vreest chaos!Gelijk heeft hij, nu is het lekker rustig. Hoeveel chaos moet je krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 welterusten frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 Bye Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 P nog gesproken, en ja hij staat klaar om te vertrekken. Kan over 2 dagen, 2 weken, 2 maanden....DusDe inhoud van onze gesprekken zijn nu van een andere orde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2011 ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden