Spring naar bijdragen

Zaterdag...5 Februari


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Kom effe kijken hoe het hier gaat. Ik was een paar jaar geleden actief op dit forum.

Het is mij nog steeds niet gelukt om volledig te stoppen. Af en toe krijg ik nog steeds een binge-bui gelukkig worden de lengtes van de buien kleiner. Hoogstands 2 dagen. Maar dat komt ook omdat mijn lif er niet meer tegen kan.

Ben dus nog steeds bezig volledig te stoppen maar af en toe bij spanning, ruzie etc gaat het nog steeds mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Back from work, eerst maar even theewater opgezet :)

Op de fiets zat ik me zonet nog te bedenken dat ik een maand geleden meteen de wijnfles thuis zou ontkurken om vervolgens na 2 flessen ladderzat mijn bed in te rollen :$ :$ :$

Wat vreselijk als ik dit zo terug lees :(
Blij dat niemand me hier kent...............maar, morgen sta ik fris en fruitig op en dat kon ik een maand geleden niet zeggen :D

Morgen ben ik dus blij dat ik vandaag niet heb gedronken :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, NiWI.
Regelmatig ben ik gestopt met roken voor een paar maanden dus ken het goede gevoel tijdens het niet roken en drinken. Maar soms snap ik mezelf niet.

Ik vind het een terechte vraag, maar in een fractie van een seconde gaat zo'n besluit om een pak sigaret en een fles wijn te halen en je af te sluiten van de wereld.

Raar, is een kronkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu ik er over nadenk.....Sandra....
stel dat ik in geval van spanning of ruzie in een fractie zou denken om te gaan drinken...
moet ik eerst nog naar de kelder of de koelkast....en dan heb ik in feite nog tijd genoeg
om te bedenken dat ik door die fles mijn zelfvernietiging weer tegemoet ga...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is het precies. Maar ik ben blij dat ik nu toch beter met mijn emoties kan omgaan en ja, de buien gaan dan wel over.
Recent is het een beetje uit de hand gelopen omdat een oude wond werd opengehaald en ik werd zwaar woest achteraf had ik natuurlijk spijt maar na gesprekken met vrienden bleek dat ik de kwestie niet goed verwerkt had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal jullie een voorbeeld geven hoe het recent is gegaan.

Ik kreeg een zeer onprettig mail op mijn prive adres. Er bekroop mij een gevoel van onmacht. Ik had die week al een aantal afwijzingen op sollicitaties ontvangen. Maar om twee in de middag besloot ik twee mini flesjes te gaan halen om dat onprettige gevoel weg te krijgen. Mijn verstand werkte kennelijk niet meer. En van die twee flesjes werd het 2 dagen lang 2 flessen per dag.

Vraag me niet wat er mis ging maar ik kon het gevoel dat dat mail bezorgde niet kwijt. Achteraf heb ik dat bericht zeer correct afgehandeld maar de emoties gierden nog twee dagen lang door mij lijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...