Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik moest wel even kijken Harry Zag net pas dat jij het was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Gauw weer mezelf worden, dit hoofd past helemaal niet bij mij.Heb een gloeiende hekel aan overdreven regels en machtswellust... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Zo Harry is weer zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Dat voelt dan toch beter he? Jezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 We doen hier wel eens vaker carnavallen, erg leuk altijd Veel betere dag vandaagVriendin is geweest, vol schuldgevoel en sorry....ik had haar al vergeven...Morgen komt andere vriendinWat een verschil met gister, gister kroop de tijd. Elke minuut leek een eeuwigheid. de wereld stond echt stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Woman, fijn om te horen dat je vandaag een betere dag hebt Wat kan het soms verschillen he per dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Hoi Sandra, welkom terug op dit forum Goed hoor dat je nog steeds probeert volledig te stoppen,Spanning, ruzie etc herken ik qua trekmomenten Ik heb de laatste wel gemerkt dat het dan heeeeeeel moeilijk kan zijn om niet te gaan drinken.Ook jij succes gewenst bij het stoppen quote: Originally posted by: SandraHoi allemaal, Kom effe kijken hoe het hier gaat. Ik was een paar jaar geleden actief op dit forum. Het is mij nog steeds niet gelukt om volledig te stoppen. Af en toe krijg ik nog steeds een binge-bui gelukkig worden de lengtes van de buien kleiner. Hoogstands 2 dagen. Maar dat komt ook omdat mijn lif er niet meer tegen kan. Ben dus nog steeds bezig volledig te stoppen maar af en toe bij spanning, ruzie etc gaat het nog steeds mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Thanks Shahire. Jij ook veel succes en sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik ben mijn uiterste best aan het doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik ga slapen, boekje mee. Sterkte Sandra. Welterusten Shahire, moet je trouwens morgen ook werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Welterusten, fijne nacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Slaaplekker Josje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Welterusten harry, jij ook straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik kreeg een geweldig goed idee toegestuurd Laten we onze bejaarden in de gevangenis zetten en de criminelen in een verpleeghuis!Op deze manier hebben de bejaarden toegang tot douches, hobby's, en wandelingetjes. Ze krijgen dan ongelimiteerd gratis medicijnen, medische - en tandheelkundige behandelingen, rolstoelen enz.Bovendien krijgen ze geld in plaats van te moeten betalen...Ze worden constant via videocamera's in de gaten gehouden dus ze kunnen direct geholpen worden als ze vallen of hulp nodig hebben. Hun beddengoed wordt twee maal per week gewassen en al hun kleding wordt gewassen en gestreken naar hen terug gebracht. Een surveillant checkt elke 20 minuten hoe het met ze gaat en brengt maaltijden en hapjes naar hun cel. Ze kunnen familiebezoek ontvangen in een vertrek dat speciaal hiervoor ontworpen is...Ze hebben toegang tot een bibliotheek, de sportzaal, 'n geestelijke raadgever, het zwembad en mogen een opleiding volgen. Eenvoudige kleding, schoenen, slippers en hulp zijn gratis voorhanden. Privékamers voor allen met een tuin waar oefeningen gedaan kunnen worden. Elke bejaarde heeft de beschikking over een computer, 'n TV, 'n radio en dagelijkse telefoongesprekken...Een bestuur met managers is aangesteld om klachten in behandeling te nemen en de surveillanten moeten zich aan een strenge code, hoe de bejaarden te behandelen, houden...Terwijl aan de andere kant...De criminelen koud eten krijgen en worden alleen gelaten zonder dat er naar hen wordt omgekeken. De lichten gaan om negen uur 's avonds uit en douchen kan eens per week...Ze wonen in een kleine kamer, betalen 750,00 euro per maand en hebben geen enkele hoop er ooit nog uit te komen...Zet je toch wel even aan het denken niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Josje, morgen ook avonddienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Dat is een zeer goed idee. Opsturen naar Mark Rutte, hahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ik hoorde eergister dat bejaarde die in een verleeghuis hun kamer uitmoetenals ze langer dan twee weken afwezig zijn. Bijv door ziekenhuisopnameHet moet idd niet gekker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Werkelijk BELACHELIJK dat ze dan hun kamer uit moeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Jongens, ik ga ook naar bed. Effe wat lezen en dan zien we morgen wel weer.Iedereen voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 truste sandraslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Truste Sandra, morgen blijven we het vooral helder zien, yes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Weltrusten Sandra,Morgen neem je gewoon de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 fijne chat noglatezzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 was nog ingelogdsorry (film aan t kijken)welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden