blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Nu een goed thuis dus Aicha... Nog problemen daardoor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goeiemorgen luitjes... Ook weer lekker uitgeslapen? Eerst maar even een bakkie en pafke ( buiten , don't worry Igor) . Kan ik gelijk even kijken of het nog errug koud is. Straks om negen uur naar de sportschool.. Jij was gisteren al geweest he Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Wat een sportievelingen... Ga zo alleen effe een blokje met mn doggie lopen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 ik had me gisteren al uitgeslooft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 blondie was jij niet lid van een sportschool of alleen sponsor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Mogguh dames!Verslapen wordt hier standaard nu weer rennen dus want moet uiterlijk 8.30 weg, hondentraining met eerst speuren.Da's wel weer leuk , zal pittig zijn voor de hond met die wind.Yvonne lekker sporten! Las ik nou goed dat jij vorig jaar gestopt bent geweest met roken?Vandaag voor mij dag 3.Aicha wilde jij ook stoppen met roken?Blondie; lekker schilderen vandaag. Ja Boots is een leukerd maar Jimi is toch goed terecht gekomen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Volgens mij is Blondie inmiddels alleen nog sponsor;)Saar ik ben er inderdaad 8 maanden van af geweest, zonde he dat ik toch weer begonnen was? Maar volhouden hoor. Het is het echt waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Zelfs sponsor ben ik niet meer... Ik heb opgezegd... Ach, ben van de week heel goed bezig geweest al was het dan noodgedwongen.Heb alles met de benenwagen en het fietsje gedaan, gezien mn auto die in reparatie is.Nu overal spierpijn vooral na gisteren tegenwind in met de fietsSara ; Boots is een lieverdje en Jimi zit helemaal op zijn plek daar en daar ben ik blij mee, maar dat wil niet zeggen dat ik hem niet mis ondanks al zijn kwajongensstreken en slooppraktijken, misschien wel dankzij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 blondie kon je per direct stoppen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Blondie; kan ik me helemaal voorstellen, hij was echt aanwezig dus valt er nu een gat.Mist Boots hem ook? Of is die alleen maar blij dat de rust is weergekeerd ?Zo, koffie erin, volgende stap. huphup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Nee, maar heb gezegd dat ik in schuldhulpverlening kom en daardoor het niet meer kan betalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 De eerste week liep Boots echt met zn ziel onder zijn arm... Bij het minste geringste zwarte hond trok hij zo hard om ernaartoe te gaan dat zelf ik meegesleept werd door dat scharminkeltje van net 15 kilo.Nu is hij weer rustig, dus ik wacht nog even met op bezoek gaan bij Jimi... Niet alleen voor hem trouwens, ook voor mijzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ga mn broodjes oppeuzelen en daarna aan de schilder...Nog iemand een broodje ? Staat op aanrecht, kaas en ham in koelkast, komkommer ook in plakjes ernaast...Eet smakelijk... Crackers voor Yvonne in kastje uiterst rechts (of mag je dat ook niet ?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 heb zelf vezelcrackers gebakken Blondie. Die mag ik wel . heerlijk met wat boter en kaas er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Is ook beter Blondie, idd voor jullie allebei Ja Yvon, jammer maja, ben er zelf 7 jaar vanaf geweest.............en toch weer begonnen stom hè.Nu echt haasten! Hond heeft het al door want heb speurworst gesneden en als ze hun brokken krijgen vóór het uitlaten gaan we "dus" weg Dagdag iedereen een fijne zondaggood goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Fijne dag Saar... Gaat goed met jou.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 veel plezier saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Saar, veel plezier met doggie !!! Lekker bezig zijn leidt de gedachten af... Super bezig met dag 3 rookvrij, ben nu al jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ja hallooo.Ook goedemorgen. Lekker geslapen, gezweet als een big, of een otter? Weet ik veel. Ying en Yang poseren weer voor schatjes van de week, de kat lag lekker stoer op de trap en de hond maar blaffen.Ik ga mezelf weer lekker kwellen vandaag, wie weet helpt het:wacko:En weet je wat:..........ALWEER GEEN KATER. ZUCHT, hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Oh ja, bye the bye, afgelopen woensdag mn laatste drie shagjes gerookt, 's ochtends en daarna niet meer. Dag 4 dus vandaag. Tja, bij mij is stoppen niet zozeer het probl;eem als wel gestopt blijven. Vorige x vier maanden niet, of vijf, en toen weer wel. Per dag BB, just for today!Have a nice day ya'll. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 bam ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ook goeiemorgen wervelwind.... En waarmee ga je je zelf dan kwellen? Maar zeg nou zelf... je kunt toch beter nuchter eindeloos kletsen over zo'n heerlijk beessie dan beneveld je mond er over houden?? En nu ga ik er vandoor. HOND UITLATEN, YESSSSSSSSSSSS , en daarna richting sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Kwellen is dus ook duidelijk BB... Gaat goed, hou vol... het is het waard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Hihi, isse helemaal waar Yvonne. Maar het was ff om flauw te doen.Sportse fanatiekelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 'Alles wat op angstdenken gebaseerd is,mag ik nu loslaten'.Zegt mn spirituele kaartje. Mooi.Rudyyyyyy, how are u??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden