Aicha Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goedemorgen allemaal:D,Vandaag precies 1 week drankvrij.Tot op heden nog geen moeite mee gehad. Maar ja de valkuilen zullen nog wel komen:PGA aan de koffie doeg doeg. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 goede morgen allemaal.het waait nog lekker, en de temperatuur is oké.ik zal even koffie/thee zetten, bakje joghurt met meusli...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 blondie goedemorgen, ben je uit bed gerold? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goeiemorgen Igor en alle latere inloggers,Vroeg wakker, maar lag er dan ook om een uur of tien al in gisteravond.Lekker, nog alle tijd voor mn schilderingen vandaag daardoor...Nu koffie en een peukie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Igor, werd wakker met kletsnatte oortjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 En jij ook vroeg wakker ? Hoest met Knabbel en Babbel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Blondie, heb jij die tekst (geef mij kalmte... van het 12-stappen plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 ik werd op het randje van het bed wakker. ik heb zo'n groot bed maar K&B willen altijd daar liggen waar ik lig (behalve op het randje dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Aicha ; Gefeliciteerd met een week !!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Aicha ; Is het gebed van Kalmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Inderdaad van het programma van 12 stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 K&B zijn aan het worstelen zal wel aan het weer liggen. het is net of ik een paar leeuwen in huis heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Blondie heb je honden gezien. Wat een beauty's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Goedemorgen lieve mense.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Igor de leeuwentemmer!!!! Dat lijkt me wel wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Hihihihi... die van mij is al oud... Ligt nu weer lekker te snurken op de bank.Zou volgens de mensen waar ik hem vandaan heb nu inmiddels een jaar of 4 zijn, maar moet het boekje nog steeds krijgen.Zal ze weer eens effe mailen...Ruim een half jaar verhuizen lijkt mij wat overdreven(konden daardoor het boekje even niet vinden, maar zouden het nasturen)Ach, het interesseert mij helemaal niks of dat doerakje nu 4 of 6 of 8 ofzo is... Het is een schatje en ik wil dat beestje nooit meer kwijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Aicha, die zwartjoekel is inmiddels verhuisd naar een groot huis in Belgiek... Was ook een lieverd en mis hem nog steeds, maar het was niks voor hem om halve dagen binnen te zitten... Had veel meer ruimte en aandacht nodig dan ik hem kon geven...Nu is hij op een plek waar hij gelukkig kan zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 morgen Susanna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Ach, ik weet ook niet hoe oud die van mij is.Heeft 4 jaar van zijn jeugd opgesloten gezeten in de badkamer:devil:Is ook een poepie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 voel me al helemaal groeien, leeuwentemmer blondie het is een scheetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Foto ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Letterlijk een scheetje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 susan lekker geslapen?aicha wat erg, heeft ze er wat van over gehouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 wist even niet meer wie het was de jouwe dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden