niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 merk je het een beetje met de Champix, Blondie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Is pas dag 2 met Champix dus ik moet niet zeggen dat ik er nu al wat van merk, Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Misschien toch wel...???...als je er zo bewust mee bezig bent.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 roken ook zoiets ..ook daar is moeilijk mee te stoppen me voornemen was na de 22 ste te stoppen maar daarna dus voornemen te stoppen met alcohol ..dus rook ik nog maar even door anders word ik denkik gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ben er inderdaad wel heel bewust mee bezig en minderen gaat aardig. Zit nu op 10 ipv vaak ruim 20 sigaretten, dus dat is al een hoop gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Bronnen, ik stop de 21e, doe je mee ?Samen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik vind het eigenlijk een rotwoord..."voornemen"....het komt zo onzeker op me over... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goeiemorgen Niwi ocherm, had ik je niet gezien?Niet verdrietig zijn jochie, denk heus wel aan je!Tuurlijk hou ik vol maar wil toch wel graag een weekendpact als steun in de rug hoor.Dussss......wie o wie???Blondie ik merkte de werking vanaf dag2! Hoop voor jou ook, ik vind het heel knap van je en wat heb je veel geminderd, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 blondie ik moet stoppen in verband met copd ik ben de 22ste jarig en daarna zou ik stoppen ik ben nu al blij dat ik deze nachtmerrie instap dus hoop dat het de 23ste ook lukt om de sigaretten de baas te zijnik stop dus 23 hah en dan volg ik jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 je maakt mijn dag weer goed, Sara....daar drinken we een hete koffie op he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 als het dan zo zit, bronnen....snap ik niet dat je wilt wachten tot de 23e...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Sara; Ik doe mee met het weekendpact, ook voor mij een stok achter de deur...Betrek ik erbij gelijk mijn minderen met het roken. Vandaag ook maar 10 sigaretten gemaakt, op = op !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Goeie morgen superkanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik heb eerst deze stap genomern omdat drank me leven beheerste en als je drinkt rook je meer dus wil eerst dat beetje onder controle hebben alvorens ik de peuken wegdoe enja alles radicaal ineens doen kan ik niet aan maar ga straks weer sterk zijn om dat ook vol te houden en hoop ook dat ik hier veel steun heb welke steden waren er ook alweer niet op 1 dag gebouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik bedoel er mee....waarom moet het dan je leven nog beheersen tot de 23e ??....je kunt nu toch ook al aktie ondernemen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 dan sluit ik alles na de 22ste is een reden vorig jaar veel dierbare verloren ..op me verjaardag me broer gecremeerd dus dacht na die dag een heel nieuw leven beginnenis misschien wel raaar maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Morgen allen, Sara, noteer mij maar bij de weeekendpacters hoor. Ik doe mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Moggu lieve Bol Weekendpact:BlondieMupkeSarakom op jongens, Jaap durf je niet meer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 dat vind ik heel erg voor je....maar ik zie het verband niet tussen....aan de ene kant je verjaardag en de crematie van je broer...en aan de andere kant....het zonodig verder moeten blijven drinken tot die dag....als je nu stopt, kun je misschien op die dag wat bewuster je nieuwe leven beginnen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 mag ik ook mee doen, Sara ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ow niwiik ben gestopt met drinken dit word me 8ste dag zonder drank dus eerste stap heb ik gezet nu het roken nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ahzo, bron.....dan had ik het gelukkig verkeerd begrepen...en roken gaat ook lukken...dag 25 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ja niwi eerst het een dan het ander en drank was me eerste keuze en vind het fijn hier om lotgenoten te hebben dat helpt in moeilijke tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Ik wil ook weer heel graag mee doen met het weekendpact lieve Saar.We gaan er weer voor hé? Want samen staan we heel erg sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 ik herken het, bronnen.....in feite...de gezamenlijke ellende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden