Spring naar bijdragen

woensdag 16-2-11

igor

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen, kom me even melden en lees precies allemaal positieve berichtjes. Dat is fijn om te lezen. Kom juist terug van de psych. Weet nog steeds niet hoe of waar ik sta ! Maar heb dan eindelijk de anta vanmorgen beginnen pakken, want ik was er toch weeral in geslaagd om dit tot 2 dagen toe uit te stellen, gelukkig zonder desastreuze gevolgen.

En daar is ook de niwi sé, alles ouwe rekel ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Inderdaad Niwi, Alleen schiet t met de Champix me niet gauw genoeg op. Ze hadden me verkeerd geinformeerd dat zij vandaag zou terugbellen.Grrrr.....Als je met een echt probleem zit dan heb je dus pech. Altijd maar wachten, wachten,wachten.....( Ben echt niet ongeduldig hoor:D ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, woordje okay vergeten, mea culpa.
Hmmm, dat stoppen met roken komt er aan voor mij, maar nu nog even niet. Zit nog veel te veel in het verwerkingsproces en moet hier door.
Vandaag dag drie dat ik die cipramil neem en telkens een zeer zware gewaarwording van dit medicament. Beven, schichtig, klam zweet, verward en veel geeuwen gepaard aan een zeer hoge moeheid. Heb erover gebeld met de HA en schijnt normaal te zijn de eerste dagen. We zullen zien hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heele mooie fijne zonneige dag vandaag voor jullie allemaal!

Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!
De zon schijnt:rose: en vandaag top nieuws gehad van mijn allerliefste vriendinnetje wat vanavond met een etentje gevierd gaat worden!

Vanmorgen heerlijk gewerkt en een totaal nieuwe les gegeven voor mijn doen! pppfffffff heb er nu al spierpijn van en de blauwe plekken zullen zeker volgen!

De nieuwste rage is namelijk..........HOELAHOEPEN !!!!!!!!! Hoe verzin je het zeg!
Mega hoelahoeps en zwaar ook zeg!!

Erg leuk,erg vermoeiend,vroeger ging dat toch gewoon heel simpel lijk ik me te herinneren?? :D:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...