Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Susana, dat is nu eens erg graag gedaan sé.
Ja bol, het geeft me een goed gevoel, zo anders dan de slechte gevoelens van de laatste tijd. Ik heb nog eens iets goeds gedaan, hip hoi :D
Heb Bekkie juist nog even op msn gehad. Het komt wel goed. Moeilijk gaat ook hé, i know !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

good evening.
volgens mij is iedereen een winterslaap begonnen, zo stil was het hier vandaag. mischien sluit ik me daar wel bij aan. een lekker warm holletje, voor niets en niemand eruit. zucht. en pas tevoorschijn komen als het echt lente is. zucht zucht.
ik ga bankhangen en op tijd m'n holletje opzoeken. meld ik me morgen niet dan ben ik ook begonnen aan een winterslaap ;). voor straks weltrusten :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi lieve mensen,

Ik kom zo even binnen vallen zonder iets gelezen te hebben de afgelopen weken. Hoop niet dat ik daar iemand mee voor de voeten loop. Ik hoop dat het met jullie goed gaat.

Met mij gaat het goed. Ik ben 9 febr gestopt met drinken. Die dag gingen we met de camper naar marokko.
Ik vond het een goed moment om te stoppen omdat je dan ook veel afwisseling hebt. Het is dan ook best goed gegaan. Ik ben gisteren terug gekomen en tot nu toe geen alc op. Heel goed daaraan vind ik dat ik nu moest tellen hoeveel dagen ik droog sta en het niet uit mijn hoofd wist. 13 dagen dus!
Ik had een tekst uit het boek meegenomen op reis. Als ik het moeilijk had las ik dat even door. Mijn vriend deed met me mee en dronk ook niets, dat was ook heel fijn voor mij.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...