albertina Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Goedemorgen,allemaal een fijne en droge dag gewenst,ik ga aan mijn dag beginnen.En, ik neem de 1e niet vandaag,doen jullie mee?
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 tina ik wil meedoen ( de eerste week zit er weer op )
albertina Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Da's mooi Igor,dan ben je nu aan week twee begonnen of,de 1e dag van week 2, dat klinkt makkelijker.En nu volhouden hé!
Susana Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Heel goedemorgen lieve mensen...hier met veel zin...het begin mijn 33 levensjaar...heb paar dagen geleden mijn doelen geschreven...een van mijn doelen is nog meer minderen..ik wil en wens veel nuchterheid in mijn leven...wil kunnen volop mijn leven genieten, kunnen heel goed voor mezelf zorgen en voor de mensen die ik van hou en waardeert...ik ga er voor
Susana Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Lieve Igor: ja..vandaag ben ik 33 gewoorden...en ben heel trots op..
igor Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 hieperdepiep hoera susana 33 jaar heel veel gelukkige en gezonde jaren gewenst
zoermuis Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Susanne pas 33? Proficiat meid.:musicnote::light:
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Gefeliciflapstaart Susana !!! Maak er een mooie dag van...
Susana Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Dank je wel..lieve mensen...lief van jullie
will Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Hip Hoi Susana, en dat er nog een veelvoud je tegemoetkomt. :present::present::present::present::present::present:Maak er een prachtige dag van Goedemorgen iedereen. Toch goed kunnen slapen en sms je van Bekkie gehad dat alles okay is.@ Marika, ik ben nooit weken aan een stuk hier weggeweest, hoogstens enkele dagen op en af. Heb het knap moeilijk gehad en de zin om ook maar wat te doen ontbrak me compleet.Trouwens een echt maatje hoef je niet elke dag of week te zien of te horen, maar als je ze/hem ziet is het er gewoon. Lighten up please !Ben goed uit bed gestapt, veel dingen te doen vandaag en straks de nacht op. Vanaf morgen weekje vrij, zal me goed doen Koffie ? Is er nog ??
snoepje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 susannegefeliciteerd:musicnote:
snoepje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 heel koud buitenmaar met toch even naar de stad op de fiets brrrrrrrrr
zoermuis Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Will goed te horen dat je je goed voelt.En petje af voor je reactie gisteren op Bekkie. de reacties van Marike vond ik niet erg passend!Niwi, met je niet roken hou je nog meer geld over voor de aflossing van je hypotheek:D
niwi Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 tsja, Desi.....wat zou er moeten gebeuren als de hypotheek helemaal is afgelost ?...
zoermuis Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 Ik heb 30 jaar op een bank gerwerkt weet je:D
niwi Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 ik zou dan ook aan een nieuwe verslaving kunnen beginnen
niwi Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Geplaatst 22 februari 2011 eigenlijk niet, daar heb ik dit forum voor nodig...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden