Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 februari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heel goedemorgen lieve mensen...hier met veel zin...het begin mijn 33 levensjaar...heb paar dagen geleden mijn doelen geschreven...een van mijn doelen is nog meer minderen..ik wil en wens veel nuchterheid in mijn leven...wil kunnen volop mijn leven genieten, kunnen heel goed voor mezelf zorgen en voor de mensen die ik van hou en waardeert...ik ga er voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hip Hoi Susana, en dat er nog een veelvoud je tegemoetkomt. :heart::sun::D:present::rose::heart::sun::D:present::rose::heart::sun::D:present::rose::heart::sun::D:present::rose::heart::sun::D:present::rose::heart::sun::D:present::rose:
Maak er een prachtige dag van :D

Goedemorgen iedereen. Toch goed kunnen slapen en sms je van Bekkie gehad dat alles okay is.
@ Marika, ik ben nooit weken aan een stuk hier weggeweest, hoogstens enkele dagen op en af. Heb het knap moeilijk gehad en de zin om ook maar wat te doen ontbrak me compleet.
Trouwens een echt maatje hoef je niet elke dag of week te zien of te horen, maar als je ze/hem ziet is het er gewoon. Lighten up please !

Ben goed uit bed gestapt, veel dingen te doen vandaag en straks de nacht op. Vanaf morgen weekje vrij, zal me goed doen ;)

Koffie ? Is er nog ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...