niwi Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Sara, dat restantje van vorig jaar is toch al slecht,maar dat is het per definitie allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Woman heb jij een burn out ? Dat is niet mooi en ook langdurig.Maar luister maar naar je lijf, als dat om rust vraagt is dat niet voor niets.Waar word je slaperig van? Heb je nu al een bad of nog niet? Zou wel lekker zijn hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ja Niwi, voor ons wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Sara, ik ben ook niet sterk genoeg.We zijn een beetje "ziek"Ga wel een café in, als het moet. B.v met Anna.Ik kan mensen zien drinken, kan er over praten, dat ook.Heel vaak druiven geplukt in Beaujolais.Zat gisteren aan Anna te vertellen over de druivenpluk.Hoe de wijngemaakt wordt etc. Daar werd gedronken zeg. Pfff.Maar er komt geen druppel in huis.Dat is in een zwak moment toch te dichtbij.Pak de draad weer op Sara en doe het echt weg! Promise?Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Trouwens Soothe; ik had de flessen aan mijn vriendin mee willen geven maar ben ze vergeten in de auto te zetten door de paniek waarmee ze hierheen belde.ZE ZIJN ER DUS NOG (volgens mij ben jij helderziend )Ik KAN ze nu door de gootsteen spoelen maar......zie echt op om het nu te ruiken.Nou, weet je wat? Helpen jullie me ff. Ik blijf online en ga het NU doen, oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 safety first he, Soothe....risico's zoveel mogelijk uitsluiten....daarom heb ik ook restje tabak maar direct weggegooid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Zag je vraag eerder op de dag snoepje. Het gaat wel goed in die zin dat ik niet gedronken heb, ga al richting de 2 maanden. Maar het lukt me soms niet, als ik een of twee dagen druk ben geweest, om alles terug te lezen op het forum. Zit veel tijd in. Ik kan het niet echt bijbenen. Maar ben er nog wel hoor, maar soms even op de achtergrond. Lief dat je aan me denkt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Ik help je Sara, doe het nu maar even snel. Neus dichtknijpen, hup hup hup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Gelukt Sara? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Yep Niwi, ik ben ook zwak.Als ik echt zou stoppen, dan kan ik de aansteker en asbak weggooien.En het restje shag! Dat doe ik niet.Ook voor het geval ik trek krijg.Ik zou verstandiger moeten zijn.@ Strak plan Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 is het geen teken van kracht je eigen zwakheid te kennen, Soothe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 of is Sara nu toch helemaal naar de glasbak gegaan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Niwi Gelukt!Jeee......het doet iets met me wat RAAR.En ik blijf het ergens niet snappen dat ik er vroeger geen problemen mee had, haalde met mn man jerrycans vol uit Italië die we zelf bottelden..................no problem.Wat gaat er toch stuk wanneer je ooit te lang teveel hebt gedronken???Denk dat ik dat ergens nooit heb willen erkennen/aanvaarden.....Josje!Fijn je weer eens te lezen en te horen dat het goed met je gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Het bad staat nog in de tuin van de buren te roesten, maar het zal komen....Dat is echt een nasty symptoom van burn out, dat je ook fijne en goede dingen echt niet kan doen. Ook niet kan laten doen, want zelfs erbij staan kijken kost teveel energie.... quote: Originally posted by: SaraWoman heb jij een burn out ? Dat is niet mooi en ook langdurig. Maar luister maar naar je lijf, als dat om rust vraagt is dat niet voor niets. Waar word je slaperig van? Heb je nu al een bad of nog niet? Zou wel lekker zijn hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Toppie Sara.Nu niet weer aanvullen hè.En bij trek hier komen.Wie schrijft die blijft.Even naar voorbij verleden kijken. De genealogievan bekende mensen.Altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Sara:heart:Ik herken je moeite met de geur hoor, ik moet ook geen witte wijn ruiken, daar word ik niet blij van. Zal eerlijk bekennen dat er bij mij ook nog 1 onaangebroken in de koelkast ligt, heb mijn vriend al gevraagd hem te verstoppen, heeft hij nog niet gedaan. Morgen weer even vragen, want het is zo dichtbij dan. De kat op het spek binden he. Ik kom er niet aan, maar ben me er wel bewust van, nie goe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Je remblokjes, Sara .. quote: Originally posted by: SaraWat gaat er toch stuk wanneer je ooit te lang teveel hebt gedronken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Dank jullie wel Ja Josje, zo is het maar net; beter voorkomen dan genezen.......Woman; ja dat is balen, dubbel balen. Gebeurt ook bij (echte) depressie, nergens het nut van inzien, te lamlendig voelen om wat dan ook te doen, het liefst in bed blijven liggen enz.enz. en dan is het cirkeltje weer rond. Voel met je mee meis, veel sterkte gewenst Ook ik moet mijn dagritme weer eens streng ter hand gaan nemen.R-R-R.....en al lijkt dat zo eenvoudig: dóé het maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Lieve mensen, ik ga ook tv kijken.Dank voor jullie steun en nog een fijne avond en voor straks weltrusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goedeavond allen,Dik vet compliment voor Sara.Drempeltje de goede kant over he.Woman,Wat vervelend dat je je zo rot voelt.Werk je ook? Want dat kan nog wel eens de nodige afleiding geven he, en kan je gevoel van eigenwaarde weer versterken.Alhoewel ik ook wel kan begrijpen, dat als je burn out heel erg is, werken misschien op dit moment ook niet lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Nee Rapi, ik werk al 3.5 jaar niet. Ik had echt heel erg zinvol en leuk werk. De wereld werd er beter van !Maar daar zat ook het gevaar natuurlijk. De laatste weken stond ik te huilen op het station onderweg naar huis. Zo kapot. Het gaat nu al beter hoor, kan nu paar uurtjes per dag wat doen. Dat kon eerst niet. Het gaat langzaaaaaaaam maar wel steeds heel klein beetje beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Misschien, part time beginnen, als het weer beter gaat Woman.Waar was je toendertijd zo kapot van dan.Was dat lichamelijk doodmoe, of juist geestelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 zo dag 1 zit er weer op, vanmiddag even naar de sauna geweest, (ontgiften!!) daar lekker gegeten en net terug van de AA, vandaag geen behoefte aan drank en sigaretten, hoop morgen ook niet. zat zeker ''iets'' in delucht gister, daar er meerderen gedronken hadden, allemaal weer heel veel succes!En Sara respect dat je de drank hebt weggekieperd!!!Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Goed joh Gaby,Sauna, is ook een prima manier om te ontgiften he.En de A.A. voor de mentale steun.Wat moet jij je nu schoon voelen van binnen en van buiten.Weer een goede start joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Teruglezen is zo vermoeiend...Who is your sexy girl..kind off boring..AGAIN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden