Sara Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Hoiloi ben ik ook weer even.Max: dat is fijn man, lijkt me ook heel leuk om te doen!Ach en die ene dag maakt niet uit toch?Fleur En ik moet schuld beleieden, gelukkig heb ik een strenge opvoeding gehad dus, daar komt-ie Bol:" Ik moet beter naar mama Bol luisteren. Ik moet beter naar mama Bol luisteren. Ik moet beter naar mama Bol luisteren."en dat 100 x ........................................Je had in al je wijsheid weer eens helemaal gelijk; de lat was en is te hoog dus bijgesteld maak nu toch de stappen alsvolgt:1. stoppen en gestopt blijven met drinken2. minderen met rokenMaar: ik ben lekker bezig vandaag en vanmiddag niet m'n bed in gedoken, ozo!Zelfs al boodschappen gedaan voor de hele week.Wie weet is dat voor meerdere weken want het uwv heeft in al z'n wijsheid besloten mij deze maand €200 minder te geven, aaaaarrrrghhhhh. Bellen heeft niks opgeleverd, ja een ingewikkeld verhaal over loonheffing, en dat allemaal omdat zíj niet op tijd hebben gereageerd toen ik ontslag nam.....Soothe;ben je droefnet als je woef?Krijg je van mij: :present: en een en ook nog een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Will; waar heb je dat libido voor nodig als je geen relatie hebt ;)Overigens ben ik ook gestopt met de AD ivm de bijwerkingen maar ik heb ze wel een half jaar gebruikt. Volgens de psychiater kon het niet wat ik zei maar ik ben eigenwijs genoeg om dan toch vol te houden. Ik had cymbalta, was er de eerste 2 weken heel hyper van maar dat verdween. Pas later kwamen de bijwerkingen o.a. dat ik me heel erg moe ging voelen en veel spierpijnen had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Zo terug van verslavingsarts. (Dik uur zitten praten).Hard moeten praten voor Champix. Wilde me eerst aan de pleisters hebben maar dat wilde ik niet. Ze had wat bedenkingen over de voorkomende bijwerkingen. Heb haar overtuigd dat ik vele goede berichten had van jullie en toen is ze overstag gegaan. Ze wil wel heel nauw contact houden. Over 3 dagen al telefonisch consult. Heb haar beloofd gelijk te reageren als er ernstige bijwerkingen zouden optreden.Dus morgen begin ik.Mijn bloeduitslagen waren allemaal prima.Mijn moeke zit nu lekker bij mij op de bank tv te kijken. Kan ik ze tenminste in de gaten houden.Willie: niet te gauw opgeven met de AD het kan nog ff duren en de bijwerkingen kunnen verdwijnen.Hoe is het nu met je kiespijn?Sara: van UWV moet je het hebben he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Will als je al een tijdje ad slikt kun je niet in 1x stoppen en zeker niet op eigen houtje :$ je krijgt vreselijk last van bijwerkingen. je moet afbouwen en pas nadat het je een half jaar goed gaat zei de wijsneus.dees ik ben ooit ook gestopt door pleisters en wilskracht. en als je dat laatste niet hebt hoef je nergens aan te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Wat heerlijk Dees dat je je moeder zo lekker kan verwennen. Moet zeggen dat ik een beetje jaloers ben.Hopelijk is dit de juiste medicatie voor je, en heb je er veel baat bij.Het valt me op dat er toch heel wat mensen zijn die A.D.moeten gebruiken, ook hier bij het forum.Zou het nu allemaal te maken hebben met het langdurig gebruik van de alcohol?Saar ja het zijn zo van die dingen die ik ook meegemaakt heb, veel te veel verwachten van mezelf, teveel vragen van mezelf en op een gegeven moment niet m'n bed meer uit willen omdat ik te depressief was. Ik kwam tot niets meer. Was zo ontzettend moe van alles.Wat beroerd dat je e200,-- moet gaan inleveren zeg. Zijn ze wel wijs daar bij het UVW? Stelletje Kl#@$thommels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ja Igor. Wilskracht is het eerste wat je moet hebben anders lukt het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 saar maar die €200,-- krijg je toch nog wel deze maand? ze kunnen je toch niet zomaar zoveel geld afnemen? jij hebt ook je vaste lasten nog neem ik aan. ik zou het toch niet zomaar slikken hoor, als je er recht op hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 TINEKE je prive gegevens zijn zichtbaar. je moet deze even verwijderen totdat de moderator ze onzichtbaar maakt voor de buitenwereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik ben toch blij dat ik geen man ben hoor. Zag net Addy v.d. Crommenacker op de tievie met die grote knobbel in z'n keel iiieeeekkkkkk. En dat ding gaat nog op en neer als ie praat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 je zult er tegenover zitten met eten IIIIIiiiieeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Hahahhihihihihihih die Igor, lach me rot. Kom niet meer bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik snap het niet zo goed,Heb zelf niet echt een grote Adamsappel, maar als je die wel hebt wat is daar vies aan???Zit honderd keer liever tegenover een man met een grote adamsappel te eten dan tegenover een vrouw die met open mond eet, en zo kan ik nog wel een paar dingen verzinnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Goedenavond trouwens,Fleurtje, onze eerste " date" en ik was er niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Teveel ik vind het absoluut niet vies hoor nee ik vind het een eng gezicht. Wat is het eigenlijk, kraakbeen???? Ik vind alles wat een beetje uitsteekt eng. B.v. bij een vrouw zie je ooit tussen haar schouder en haar hals ook van die driekanten zitten met een deuk in het midden. Als je daar dan overheen voelt zit je gelijk op bot. Dat is wat ik er zo eng aan vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 wat ik helemaal erg vindt is als zo iemand nerveus is, dan zie ik alleen dat ding maar op en neer vliegen en denk dan toe slik door dat ding , toe dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 en nu ga ik gauw bankhangen voordat iemand boos wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Igor, ik word nooit boos op jouw hoor, integendeel, lekker hangen maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Hoi Harry en Bol.Wat is het rustig hier.... nog steeds zeg.Bol (en Igor): die 200 euri minder is alleen deze maand, volgende maand weer normaal. Maja, ik heb echt geen cent teveel gehad vorige maand(en) dus hoe denken ze dat ik deze maand door moet komen? Ja zegt dat mens doodleuk "Ik weet dat het wrang is maar u kunt het volgend jaar via de belasting verrekenen..." UWV en Belastingdienst..............leuker kunnen ze het niet maken neenee......Moet wel lachen om dat adamsappelgedoe hahahaja Bol dat is kraakbeen, iedereen heeft dat ding want daar zitten je stembanden in alleen is het bij mannen soms wat aan de grote kant maar het zegt dan weer niks over hoe dieper of groter de stem (sorry mannen....).Het is een heel mooi en ingenieus apparaat echt waar wel Zo heb braaf gegeten en afgewassen en zelfs wat gelezen!!!!En nu ga ik tv kijken, juist ja op de bank dus.Iedereen nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 quote: Originally posted by: SaraJa zegt dat mens doodleuk "Ik weet dat het wrang is maar u kunt het volgend jaar via de belasting verrekenen..." Wat zei jij Saar, "daar schiet ik nu veel mee op zeg, met zo'n opmerking". Dank u vriendelijk beleefd.Gelukkig dat het maar eenmalig is, ik schrok al.Wel heel tof dat je met een boek bent begonnen, je zal zien dat, als je er helemaal in zit, je niet meer kunt stoppen. Heb ik met gamen.Lieve mensen trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Truste Bol.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Dees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Beste AD gebruikers,ik heb 14 jaar AD geslikt, daarvan ben ik 2 jaar zonder medicatie geweest( in overleg met de arts).dat is zo ongeveer 6 jaar geleden.Dus de laatste 6 jaar heb ik AD gebruikt, 2 maal gewisseld van type maar nooitop eigen houtje gestopt.Mijn ervaring is dat het zeker 2 maanden kan duren eer de medicatie aanslaat,de medicatie slaat niet aan of werkt niet als je daarbij nog alcohol drinkt.Als je bij de medicatie drinkt heeft het ook geen eerlijke kans van slagen.Gedurende de jaren dat ik AD gebruikte heb ik evengoed last van depressie gehad,ik zie AD dan ook niet als een geneesmiddel maar eerder als een soort steuntje in de rug.De prikkels komen wat meer gefilterd binnen en lijken wat beter te hanteren.Voor mij werkte het op een gegeven moment niet meer om alleen op AD te functioneren,de depressie werd erger en erger, als klap op de vuurpeil begon ik ook weer te drinken.Op een gegeven moment was ik het allemaal meer dan zat, de depressie, terugval in drinken en daardoor een neerwaartse spiraal.Nu een jaar later ben ik herstellende en aan het afbouwen van de medicatie.Dat afbouwen gaat langzaam aan, ik ben nu 2 maanden bezig en sinds 2 dagenzonder AD.Dit alles doe ik met begeleiding, het gaat de éne dag makkelijker dan de andere,maar dat hoort bij het leven.Ik geloof, dat ik zeker het laatste jaar, niet zo aan mezelf had kunnen werken zonder de ondersteuningvan AD.Het is een hulpmiddel, nu leer ik leven zonder dat hulpmiddel.Toch ben ik blij dat het bestaat, de AD, als je er goed mee omgaat kan hetje net dat éne ruggesteuntje in de rug bieden wat je nodig hebt.Tot zover mijn bescheiden bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik ga ook afsluiten.Truste allemaal en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Avond allenIk had gehoopt nog even iets van Fleurtje te lezen. Fleur, waar zij gij?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden