Spring naar bijdragen

woensdag 2 maart

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi lief,

Als jiij het durft, durf ik het ook. We hebben op dezelfde dag ons voorgesteld bij wie is wie.
Vandaag is een belangrijke dag voor me. IK BEN GESTOPT!!!!!! Eind van de middag had ik het even moeilijk, maar nu gaat het weer top.

Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat, wil je stoppen of minderen?

Liefs Yvette

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las op één of ander draadje dat er wel meer mensen overmatig water beginnen te drinken..
Niet goed hoor. No no no...slecht voor de niertjes.

Moe, net terug van yoga..nu maar hopen dat ik deze nacht wel een keer goed slaap. Niets is zo grrrrrrrrrr als elk uur van de nacht zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik weer....sorry kwam wat tussen. Grappig Yvette, dat jij je op dezelfde dag hebt aangemeld. Ehm, nee, ik sta niet helemaal droog, zeg maar. Ik red het wel met max. 2 wijntjes. Dat is al heel wat en voel me toch nog nuchter. Meer mag ik ook niet van mijzelf. Heb wel moeite met emoties. Er valt een hoop op te ruimen en te overwinnen. Dat heeft tijd nodig, maar liever moest het gisteren al klaar zijn. Ik wil soms teveel tegelijk. Moet daar ook 'maat' in zien te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Lief. Ik heb jou verhaal ook gelezen. Je bent niet de enige die zich in de steek gelaten voelt. Veel van die "vrienden" die de laatste maanden langs kwamen en heel hard riepen "we houden contact" heb ik na mansliefs overlijden nooit meer gezien of iets van gehoord.

Ha Yvetteb, Ook pas hier. Zal eens kijken waar jou voorstel verhaal staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...