Cyntia Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Gefeliciteerd Myriam.DinahHoe gaat het vandaag bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 goedenavond allemaal! Hier dan eindelijk een poging van mij...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Goed om te lezen dat er heel veel goed bezig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 LiefEen poging van jou?Wat bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 haha....om mij in de huiskamer te wagen cynthia...enne dank je wel wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Myriam, gefeliciteerd!Je gaat goed!! Ik moet dat ritme ook weer zien te vinden, desnoods met behulp van Refusal of zo.Mijn complimenten!Ga zo door!Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Welkom in de huiskamer lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 hoi lief,Als jiij het durft, durf ik het ook. We hebben op dezelfde dag ons voorgesteld bij wie is wie.Vandaag is een belangrijke dag voor me. IK BEN GESTOPT!!!!!! Eind van de middag had ik het even moeilijk, maar nu gaat het weer top.Ik ben benieuwd hoe het met jou gaat, wil je stoppen of minderen?Liefs Yvette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hmm...zoveel nieuwe luitjes...Ik ben ook nieuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ik las op één of ander draadje dat er wel meer mensen overmatig water beginnen te drinken..Niet goed hoor. No no no...slecht voor de niertjes.Moe, net terug van yoga..nu maar hopen dat ik deze nacht wel een keer goed slaap. Niets is zo grrrrrrrrrr als elk uur van de nacht zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Tot nu toe wel Dinah . Je bent gisteren gestopt lees ik...loop jij ook al naar mijn poep te kijken . Alhoewel ik loop liever hand in hand.Lukt het een beetje voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 good evening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 ben ik weer....sorry kwam wat tussen. Grappig Yvette, dat jij je op dezelfde dag hebt aangemeld. Ehm, nee, ik sta niet helemaal droog, zeg maar. Ik red het wel met max. 2 wijntjes. Dat is al heel wat en voel me toch nog nuchter. Meer mag ik ook niet van mijzelf. Heb wel moeite met emoties. Er valt een hoop op te ruimen en te overwinnen. Dat heeft tijd nodig, maar liever moest het gisteren al klaar zijn. Ik wil soms teveel tegelijk. Moet daar ook 'maat' in zien te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 wat loopt daar nu weer te waggelen snif snif snuif PPPPfffffttt het lijkt wel een fleurie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hallo!Heb me vandaag hier voor gesteld en kom nu even hier kijken. Druk is het hier! Ik zwerf nog een beetje rond om te kijken hoe het allemaal werkt enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hey ik waggel niet!! Ik schuifel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Alleen ik ben belangrijk Ranja De rest heeft een drankprobleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Ok dat was er misschien een beetje over...slechte invloed van Igor doet me de nek om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lief Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 hey Ranja, ik heb toevallig net jouw verhaal gelezen. Wel heel indrukwekkend en ik leef met je mee, net als trouwens heel veel andere verhalen. Ik ben dus ook 'nieuw' hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Heb je die worsteling dan niet meer Dinah?Ik nog wel hoor. Ze floepen binnen maar gelukkig zijn ze ook weer vlug buiten. Alhoewel het is meer een paniekerig gevoel. Zo van..oei, geen drank? Wat nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hoi Ranja,Ik ben vandaag ook voor het eerst op het dagdraadje. Wat heb jij een hoop meegemaakt zeg. Heel goed dat je de stap heb gezet om minder te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hey Lief. Ik heb jou verhaal ook gelezen. Je bent niet de enige die zich in de steek gelaten voelt. Veel van die "vrienden" die de laatste maanden langs kwamen en heel hard riepen "we houden contact" heb ik na mansliefs overlijden nooit meer gezien of iets van gehoord.Ha Yvetteb, Ook pas hier. Zal eens kijken waar jou voorstel verhaal staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
3ranja3 Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Hé, steeds als ik geantwoord heb, krijg ik pagina nr. 1 weer... Hebben we hier ook smiley's?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Dat is omdat je niet antwoord via het 'antwoord' rechts onderaan maar in het kader. Als je er rechts op klikt krijg je ook een venster waar je rechtsbovenaan emotions kan selecteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2011 Dus op het 'antwoord' klikken naast Quote en Naar boven enzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden