Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Goeie morgen frummers.... Kofiie en thee staan door te lopen , cq te trekken. Jus in de koelkast. Het belooft vandaag een zonnige dag te worden, zonder wind, de mooiste dag van de week 'zegt men' . Morning has broken, like the first morningBlackbird has spoken, like the first birdPraise for the singing, praise for the morningPraise for the springing fresh from the wordSweet the rain's new fall, sunlit from heavenLike the first dewfall, on the first grassPraise for the sweetness of the wet gardenSprung in completeness where his feet passMine is the sunlight, mine is the morningBorn of the one light, Eden saw playPraise with elation, praise every morningGod's recreation of the new day
Teveel Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen Yvonne en al wie later nog komt,Mooie tekst, mooi begin van de dag.Gaan we doen, er een prachtdag van de maken.Harry
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Afgesproken har. Vanmiddag lekker met het hondje en eind gaan wandelen. En als het inderdaad niet echt koud aanvoelt maar eens in de tuin aan de slag....
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 goede morgen harry en yvonne. zet je ook cola klaar voor ons kamerolifantje?
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Hihi, pestkop. Staat ook in de koelkast Igor. Lekker koud. Hoe vergaat het jou? Al last van bijwerkingen of wordt je dat bespaard?
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 ik heb nog geen last van bijwerkingen, ik ben gisteren wel op de bank in slaap gevallen. je kunt er moe van worden, maar ik was al lui dus weet niet of het van de antabus kwam of van luiheid
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Stel dat die moeheid daar vandaan komt.... en als dat de enige bijwerking is.... zou mooi zijn. Dat gaat toch ook weer vanzelf over na een poosje geloof ik? Ook goeiemorgen Til.
zoermuis Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen Teveel, Igor, Snoepje en iedereen die nog moet ontwaken.Pfffff... wat heb ik geslapen zeg.ik heb het hele verkiezingsprogramma gemist.Vandaag stage.
blondie6173 Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Er is vast nog wel koffie.Maar nu eerst een peuk.Minderen is meerderen geworden na de dag van 1 Maart, maar alles beter dan drank
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Gelijk heb je Til. Ik ga nog even nieuwe koffie zetten... is hier al weer op en lust ook nog wel een bakkie.. Ook goeiemorgen Dees. Drukke dag voor jou dus.
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 als het van de antabus is wel yvonne.dees, snoepje en blondie ook goede morgen. hoe gaat het met je huis blondie? schiet het al op?lekker dees he zo te slapen.
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Dan komt het wel goed Igor denk ik. Als die moeheid daar niet van komt zal hij toch ook wel verdwijnen de komende tijd? Heb het idee dat er gewoon nu wat meer rust bij je gaat komen.
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen allen,Ja Blondie, hoe is het met je huis?Heb je nu gisteren je huis gesloopt of die huurders?
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Huh... snoepje is er helemaal niet Igor :$Ook goeiemorgen Shahire..
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 shahire bedoelde ik hoorgoede morgen shahire
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Haha, ik zag Snoepje ook al niet.Wat is het hier akelig rustig tegen 5.00, slaapt iedereen dan ofzo??
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Tuurlijk Igor, ik ga tegen een uur of elf, dan is het er lekker rustig... Om een uur of vijf lig ik inderdaad nog te pitten hoor Shahire, gelukkig wel
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 goeienmorgen allemaalben er wel,,maar stilletjes,,,sssttttzit lekker aan de koffie te lezen van gisteren kan het zijn dat je na 53 dagen nog een kater gevoel kan hebbenen heb de laatste tijd een zeurderige hoofdpijn,,,wie oh wie kan er iets over zeggen
Susana Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen..Yvonne mooi wat je had geschreven..leuk om de dag te beginnen...Blondie: hoe gaat het met jouw project???Igor: zeker beter slapen dan drinken...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Pfff snoep... lijkt me wel erg lang hoor om dan nog een katergevoel te hebben. En die hoofdpijn? Slik je vaak iets tegen de hoofdpijn?
zoermuis Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Ik ben er van tussen. Tot laterz....Allemaal een fijne dag nog.
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Geplaatst 3 maart 2011 Snoepje................. :) :) :) Vandaag dag 53?Ja dat kater gevoel herken ik.....
Yvonne Geplaatst 3 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 3 maart 2011 ook goeiemorgen Susan... Leuk he, kwam er op door de titel van gisteren dat de week gebroken was. Deed me denken aan dat nummer ... ergens uit de oertijd toen ik nog een puber was. Vond het toen heel mooi... en eigenlijk nu ook nog steeds.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden