Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Zeer duidelijk Borretje.Dan ga je goed.Meer heb ik eigelijk niet.Beetje actueel blijven. Ga zo voort Borretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Borretje,Drie jaar en drie maanden.Dat ging ook niet meteen. Het was een lange weg.Borretje, het is niet ineens allemaal, altijd en onder alle omstandighedenéén groot feest.Maar het leven met al zijn toestanden, laat zich beter hanteren.De geldzorgen, de schuldgevoelens, het moreel verval, dat is wel weg.Met alle toestanden (ik vind het leven niet echt een happening) isdit te vekiezen boven de teloorgang die alcohol met zich meebrengt.Ga goed Borretje.Aanp: ik deed mezelf te kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Caro als je nog meeleest een hele fijne verjaardag gewenst Josje 2 maanden, lekker gevoel he? Toppie Testing Henk, welkom hier.Vanmorgen een pittige werkbespreking gehad, en file op de snelweg. Maar ook erg gelachen (bij de bespreking, niet in de file), en dat maakt het weer leuk. groetjes Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Lachebekkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ha Soothe Wat is dat voor kastje dan?3 jaar en 3 maanden super man :present:Borretje op naar de 4 maanden hoor Snoepje, als dat glas wijn je zoveel geluk bracht zat je nu niet hier. En we hebben nog ons carnavalspact, doe je daar ook aan mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Woman, veel plezier vanavond! Heb je een groen pilletje genomen?En is je bad al op het water aangesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee Kate, groen pilletje zit in mn achterzak Mn bad is nog niet aangesloten, eerst nog schoonmaken en wachten tot de buurman tijd heeft. Komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik moet nu mijn Holterkastje terug brengen.Zie ik gisterenavond met uitkleden, dat er een contact los ligt.Heb het drukkertje er meteen weer opgezet, maar ik weet niet hoelang het los lag.Dat het niet weer 24 uur overnieuw moet.Het is geen drama, maar het is steeds halen en brengen.Tegenwoordig wel mooi.Vroeger een hele grote bak. Nu net een MP3 spelertje op de borst hangen.Een soort USB Flash.Ik ga.Hou jullie goed.P.SKate, een 24 uur cardiogrammetje. Moet je een dagboek bijhouden,hoe laat je wandelt, slaapt, "boos word" etc.Dan ziet ze op het klokje, hoe het :heart:je klopt. Komt een cardiogram uitdraai.Groet Kate, ik moet weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Sterkte met je Ik ga nog even wat in huis doen.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Knuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hoi Soothe:heart:Alles nog ok met anna??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Yep.Maar wat is ze lastig.Jij ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nu weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee hoor, het is een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Dat weet ik wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Oké Knuffie.Ik kom net thuis.Even resetten.Ga goed vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Lang geleden dat ik hier nog kwam dus ook lang geleden dat ik nog iets van jullie vernam!! Wou wel eens bellen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Zal ze leuk vinden, als je een keer belt.Heb je haar nummer nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Nee, heb nieuwe gsm en ben vele nummers kwijt!! Misschien even doorgeven via pb? Dan bel ik zo snel mogelijk eens op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 hoi allemaal.dit is mijn derde dag met stoppen, maar het is nu vrijdag en dat moet normaal gevierd worden met alcohol. Ik vind het momenteel even zwaar, ik hoop dat ik het volhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Hie soothe, mijn pb gehad???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 natuurlijk ga je dat volhouden, Yvette.....ook jij kunt het....en ook gezien je eigen onderschrift... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yvetteb Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 dank je niwi, je heb gelijk ik moet aan mijn kinders blijven denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 Volhouden yvette!!!!Je kunt het, écht waar!!!Ik weet dat het weekend moeilijk wordt maar denk gewoon aan hoe blij je zult zijn maandag als je het volhoudt !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 4 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2011 En ook denken aan hoe trots je kinderen zullen zijn op jou!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden