Spring naar bijdragen

nieuwe dagdraad


henk

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 558
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Teveel

Wijfie,




Het lijkt misschien dat ik nu de dominee en "kenner" uit ga hangen omdat ik toevallig, nou ja toevallig, een paar dagen niet gedronken heb maar ik weet uit ervaring, en jij vast ook, dat je ook zonder alcohol best geweldig lol en leuke avonden kan hebben.


.



Klopt helemaal Harr. Ik kan net zo goed lol hebben mét als zonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik flink onderweg was om hevig verliefd te worden. daarom ben ik blij dat ik dat nu al weet.....
you snap :)

quote:


Originally posted by:
henk

woman


mag ik een brutale vraag stellen?


waarom vind je het zo goed dat je gebleven bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk, voor het geval je onderweg vergeet wat je ging doen:

De sigaret is ontstaan in de Krimoorlog (1854-1856). De munitie uit die tijd bestond niet, zoals tegenwoordig, uit patronen, maar zg. kardoezen, een met de juiste hoeveelheid kruit en kogel gevuld stuk papier. Omdat pijpen duur en schaars waren, en bovendien vrij kwetsbaar, rookten de soldaten hun tabak in verbruikte kardoezen. Hieruit ontstond de sigaret.

Aanpassing, wel even vermelden dat ik dat niet verzonnen heb maar de onovertroffen Wikipedia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel, ik weet het nog niet zo goed....eerst even laten bezinken.
maar het is wel een heel belangrijk punt voor mij, vooral om mezelf te beschermen tegen uitglijders en terugvallen.
Echt jammer want hij is echt te gek !
Dus eigenlijk weet ik het al wel. Ik kan, mag en wil nooit meer drinken dus dit is dan geen juiste relatie voor mij....ik weet hoe dichtbij de verleiding is, dus die kan ik beter dan niet opzoeken. Ik zeg 100 x nee en hoef maar 1 keer ja te zeggen op een zwak moment....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat dat er in zit, Teveel. We hebben natuurlijk wel al een gesprek gehad over wel en niet drinken. Hij vindt het prima zo voor zichzelf, en we weten allemaal dat willen stoppen uit jezelf moet komen en niet voor iemand anders.
En zelfs al zou hij willen stoppen, dan nog wordt het linke soep voor mij. Hij zou eens terugvallen, en ben ik dan sterk genoeg ?? Kan nu wel zeggen van ja, maar ik heb vooral geleerd dat ik zwak sta tegenover alcohol......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...