igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hu zeg je tegen een paard, igorach weet je, de tijd en ikwij zijn een vreemd stel,soms lopen we aardig synchroondan weer ietwat uit de pasen een enkele keerkunnen we elkaar wel schieten...maar ik hoop niet dat je last van me hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ik ben ondertussen ook aan het kuisen hoor. K&B maken alleen een rommeltje en het liefst daar waar ik net gepoetst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Heee die bor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Theepauze, met slagroomsoesjes. Ha, die Borretje. Heb ik nou de toon gezet met mn kuisdrift? Hier staat in ieder geval de hele keuken op zn kop. Van top tot teen wil ik em schoon hebben. Dus dat duurt nog wel ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 En ha die Rapi, en igor natuurlijk ook. En de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ha Yvonne, Ha die Mup.Tja,Voorjaar in het hoofd he.Vroeger noemde ze dat de grote schoonmaak:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henk hier heeft niemand last van je hoor.mupke kom op met die soesjes, dan zet ik zo koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat is duidelijk Henk!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 jaen ik ben heel blij me jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Jaaaa,Lekker soesjes,Ben ik dol op.Maar wel slecht voor de lijn.Ben net bijna 6 kg. afgevallen.En dan vanavond ook nog gourmetten met LATex en (ex)schoonzusje.Nou ja, mager vlees en rode sauzen.komt wel goed.0% bierje erbij, of een spaatje, of een theetje.wordt het toch nog gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Joehoe ik ben zo weg. Vriendin belde of ik mee carnaval ga vieren pppfffftt. Nou maar ja gezegd, als het niet leuk is ben ik zo terug en anders tot vanavond lieve mensen. AAALLLLLLAAAAAAAAAAF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 MUP waar blijven die soezen???of zal ik zelf maar even naar de bakker lopen? hmmmmde koffie is al wel klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Bollie Alaaaaaaaaaaaaaaaafveel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Veel plezier Bol,Aan mij niet besteed, dat carnavalgedoe,Maar gun je uiteraard de pret! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 dag rapiloswat klinkt dat goed allemaalvlees met sauzen en alleslang niet gek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 henk???????? ben je kusjes aan het uitdelen? ik ga bankhangen. laterssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 igor, het is echt zoik krijg jullie berichten pasals ik zelf iets intik,vandaar dat kruisje, die jullie overigensgerust als kusje mogen zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hemeltjelief, Yvonne vergeten! :$GHa die Yvon, en Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Soesjes zijn op Igor :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hoi Mup.... maar goed ook dat je mij vergeten bent met die soezen.... Pff, ben nu echt bijna klaar met rommelen... maar toch weer een paar boodschappen vergeten @!#$#$@$Goed, eigen schuld, dikke bult... Toch nog maar even halen.. laterrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Henk,Druk op vernieuwen, en je krijgt de laatste berichten.Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Vernieuwen, staat helemaal onderaan, rechts in de balk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 ga ik proberendank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden