fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Hey lieve bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 en hallo bolletjegoghu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ook jou zie ik héél graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 I known Fleur. Ik jou ook!En ben heel blij te lezen nu dat je er helemaal weer voor gaat. Topwijffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 fleurtjeje hebt geluk,deze dag is veel te mooi om te drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Kan iemand me ff zeggen dat ik moet ophouden met janken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Gekke Henk heeft zijn weg gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Heb je genoeg tissues in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 hahaha die Henk, moet moghu zijn. Ja ik ben vergeten de slaap uit m'n ogen te wassen. De rest wel gehad hoor.Moghu Mup.Zo bol gaat ff boodschappen doen. Heb het vandaag druk. Wil alle dingen van het atelier op gaan ruimen en das een hoop mensen.Verder is het hier al dik carnaval. Ik ga mezelf vanavond trakteren op grodino. Heb die weken geleden al gekocht.Wat hebben we het toch goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 De toiletrol is lang genoeg . Waar is de tijd dat mensen nog echt zakdoeken gebruikten hé...alhoewel zonen toiletrol in je jaszak is ook niet echt en zicht natuurlijk maar je bent wel op alles voorzien.Leuke plannen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Wat is grodino eigenlijk? Heb het al een paar keer gelezen maar geen benul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 wat zeg je nou snoep, een datingsite?het zal net als met igor en yvonwel weer vooral bij virtueel sporten blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ik vind gewone zakdoeken vies. Gatver. ik zag het gisteren nog. Dan pakt iemand zo'n vod uit zn broekzak, klopt em voor het snuiten nog even uit. Da's toch smerig? Wat klopt ie eruit? Leuke plannen? Nee, niks. Het is hier in huis hoognodig dat ik weer wat ga kuisen. (hé, mn Vlaams is zo slecht nog niet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeWat is grodino eigenlijk? Heb het al een paar keer gelezen maar geen benul Het is Crodino, met een c vooraan. Een 'drink with a bite'. Heb het nog nooit gehad maar te koop in de supermarkt. Bij het drankvak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 alleen die flesjes zijn zo klein,,1 slokkie en het is opik kan niet nippen nooit gekunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Ok had net een boterham met kaas in de mond ...ff slikken...Niet aan denken Fleur..niet aan denken..BAH! Nog ff en je bent vlaams! amai mijn sjokkedeize...volgens mij heb ik dat woord kuisen zelfs nog nooit gebruikt hier op de site . Moet wel want is één van de meest onzinnige jobs op de wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Is wel in bij jullie merk ik..drank met een beet? Moet bijzonder zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Een rietje gebruiken snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 zo rietje is echt veel te groot voor zo klein flesjeheerlijk zo zakdoeken snot verhaal op de vroege morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Even iets heel anders. Ik maak me al een tijdje zorgen om Beate. Heeft iemand haar mailadres of 06 misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Moet wel een héél klein flesje zijn? Kan me er echt niets bij voorstellen..is het een soort van pepdrankje dan, want alleen dat hebben wij in zulke kleine flesjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Goedemorgen allemaal! Ik ben verslaafd aan crodino, drink er zo'n 2 tot 3 per dag:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 mupkeheb ze ook al een pb gestuurd via hier maar ze reageer nietze had een tijd terug een aan varing hier met iemand en sinds dien is ze niet meer online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden