Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja Witte, ik ben er nog even......hahaEn wijfie ook al lekker naar buiten in de zon Jaap, WIJ??? Als jij niet zoveel praat hoef ik ook niet terug te praten, ik wil namelijk graag altijd het laatste woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 das een ouwe koe Henkhaal m maar uit de sloot!Wijffie zet je dat boek ff op tfrumdraadje bij thema's thnxkan wel wat geluksversneller gebruiken hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 @Jaap: tellerstand Henk hedenmorgen 12.54 uur: 174!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 jaap, ben jij er nog?godsamme jij hebt ook wel humor,jij en shahire gisteren,ik viel echt van mijn stoel van het lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Boekendraadje? Waar?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jeetje, lees nu gisternacht pas bijShahenkjullie zijn me er eentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Was Henk hoor Jane Allemaal zijn schuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 da's waar wittemaar dat wil ik liever niet!zal bij mij niet zo snel gebeuren hoor...sorry voor de ouwe koe janehad het kunnen weten, lag zo voor de hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Voortaan toch vroeger opstaan hoor jane hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja ik ben er nog, was even wat gewone mail aan aan het typen. Normaal ben ik heel serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Witte, maakte mezelf ook niet echt zorgen over mijn vlekken, maar had het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Tja je kan dit forum als een verslaving zien, ben er veel tijd aan kwijt enzo, maar krijg er geen kater van. Slapen zou je ook als een verslaving kunnen zien. Het is me nog niet gelukt daarmee te stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 ik kan je wel wat tips geven hoor jaapniet dat je er blij van zult worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 zat net 's te denkenals er iemand iets overkomtwie wordt er dan verwittigd?jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Thema's Shaik ga de zon indag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 alleen als je in mijn privé zit jaapeerst daten, snap je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jane, laat maar, dat stoppen met slapen daar slaap ik nog een nachtje over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Dank Jane, geniet van je dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 De wandelclub heeft trouwens een goeie dag uitgekozen. Ik ga zo ook even eropuit. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hij blokkeert weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 heeft jane nou net mijn vraag gemist?maar ik ben er geloof ik al uit...hoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 quote: Originally posted by: henkzat net 's te denken als er iemand iets overkomt wie wordt er dan verwittigd? jane? Hoe bedoel je dat Henk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Zit bovenaan je toetsenbord Henk F5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 heel simpelals jaap straks struikelt bij het wandelenop zijn hoofd valten compleet de kluts kwijt ishoe komen wij dat te weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden