Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nee, F5 werkt nog niet bij mij, zal me er nog even verder in verdiepen.Zo handig ben ik nu ook weer niet met de computer.Hoewel................sinds korte tijd kan ik je wel vertellen wat een account is Misschien moet Henk een eigen draadje aanmaken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik vergeet hier helemaal goeiemorgen te zeggen, dus bij deze.Het kan nog net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Mijn rooie vlekken zijn weg trouwens, mocht iemand zich er nog druk over maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ik heb me er niet druk om gemaakt Jaap.Ik had je wel gelezen, maar je was niet meer online toen ik het zag.Ik dacht toen wel: ik heb het ook en bij mij komt het door het van binnen (centrale verwarming, dus droge lucht) naar buiten gaan (vrieskou)Als het vriest heb ik er ook last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Goeie, oeps, middag mensende klok zo'n beetje rondgeslapenen erg duf nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jane!!! Ga je diep schamen. Was het lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jane???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Laat haar maar ff Witte. Volgens mij was ze nog niet eens aangekleed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nou Mup ik vind niet dat dit kan hoor...Jane die later dan ik uit dr bed is.Dat is in mn hele forumcarriere nog niet voorgekomen zeg.Maar ok ik geef dr wel ff een break;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 O ja, jij was ook al zo laat vanochtend. Gebeurt mij eigenlijk nooit. Ik ben niet zo'n langslaper.Sta inmiddels in de startblokken om de deur uit te gaan. Even wat frisse lucht opsnuiven en lentezonnetje in mn gezicht.tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Fijne dag Mup en tot vanavond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Sjonge Witte, dank voor die break,die had ik ff nodig. Ik weet ook niet wat me overkomt,is in geen jaren gebeurd. Zal nidg zijn he, het voeklt aan alseen soort van winterslaap.Straks met een boek in het zonnetje maar verder dan.en nee Mup, schamen doe ik me niet hoor. Heb net een week me helemaalaan het (on)ritme van dochter aangepast en nu ze naar haar vader is kan ikbijtanken en voor volgende week opladen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hoi wijffie en borretjeNeee hoor Jane helemaal niks om je voor te schamenWe zitten aan het einde vd winter en hebben weerwat zonlicht nodig allemaalGewoon lekker toegeven aan je luiheid op zn tijdkan helemaal geen kwaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Jane, ik zal straks aan je denken als je met een goed boek in het zonnetje zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ben je aan het werk Shahire?Hier trouwens maar een heeeeel flauw zonnetje hoorberekoud om daar een boek in te moeten lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 hallo allemaalallemachtig wat heb ik een kater,met hoofdpiin en al... van al dat getuur op het scherm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Nee Witte, mag straks om 3 uur beginnen En dan 10 dagen vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk, valt me mee dat je nog naar je bed bent gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Mag jij de kost verdienen vadaag Sha.ha die Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 en Henk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ja Jane maar morgen begint mijn weekend als jullie moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Ohh dan kun je nog ff met ons mee chatten Sharirehee Henk ook goeiemorgen en wat is het verschil tussen een pc kateren een drank kater?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 shahirewe hebben het weer vel te bont gemaakt gistenavond!wel goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 witte, dat is een nog te onderzoeken kwestie,ving gisteren ook al een gesprekje opover de verslavende elementen van het forumzeer interessant...leent zich wel voor een nieuw draadje: forumdebaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2011 Henk, je maar zo denken,Van stoppen met een verslaving, komt een andere verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden