Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Dat typt toch niet fijn met een hand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 JAAP!!Had dat nou niet gedaan,blijft hij weer de hele nacht wakkerom het uit te vogelen Nu ga ik definitief weg......echt.............beloof het!!Ik ben vandaag de laatste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 best kans dat ik over punt 1al de hele nacht blijf struikelen jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Loopt zijn typemachine weer vast vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Heeft die vriend niet nog een Ipad over, die hebben geen muis en geen toetsenbord. kan er ook niets mis gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 shaire, welterusten!en als het niet lukt kom je nog maar even terug hoordan laten we je wel weer binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Blijf jij toch ook op Jaap Kunnen jullie samen gezellig linken Zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.................................echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 We kunnen ook hele harde hardrock opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Mag jij hem linken zo hard dat het hele WWW het kan horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zou niet gek zijn jaapheb er vanmiddag even mee zitten spelenmet mijn dochter op de bankecht een alleraardigst hebbeding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Welterusten Shahire, neem je oordoppen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 berg je maarals ik eenmaal begin te linkenis het hek van de dam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: JaapHeeft die vriend niet nog een Ipad over, die hebben geen muis en geen toetsenbord. kan er ook niets mis gaan Daar zou ik niet zo zeker van zijn bij Henk, Jaap!( kon het niet laten toch te reageren).Zoeffffff werkte niet...................BROEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 hoop voordelen zo'n Ipad, inderdaadheb jij dan niet zo'n ding jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zegt ze nog sorry ooknaar je bed jij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jawel, maar die had ik over dus die heb ik weggegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 nee nee sharirewe wachten nu echt tot jij het licht uit hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Die zit vast nog op de domino te puzzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ik schrik ervanben jij het P.?nee ik denk het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Als allerlaatste (en dan gaat mijn licht uit!)Er is nog niemand in al die tijd geweest die ZOVAAK mijn naam FOUT op het forum heeft geschreven als Henk :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:light: OFF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik heb nog geen link gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Woman, mijn pc zegt access denied op het filmpje. Misschien morgen nog eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 waarom heb je niks gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 xxxxxxx stomme grap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden