henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 dronk jij veel jaap?ik welwelterusten voor de anderen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Nou dan kijk ik toch lekker naar jouw poep Jaap sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ja, ik vind van wel. In oktober ben ik gaan tellen en houdt ik het bij. Toen was ik al bezig te minderen, maar dat is eigenlijk kansloos. Toen zat ik op 90 flessen bier in een week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik ben dol op poepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 nou ik probeer het nog een keer opnieuw hoorGoeieavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 hello wittehalve liters jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 EindelijkVan Agt spreekt over het vertrapte Palestijnse volkhttp://pauwenwitteman.vara.nl/...tml?&tx_ttnews[tt_news Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Had gekund, maar nee gelukkig niet en niet zeggen dat het wel meevalt. Ik wil niet meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goedenavond allemaal!@Fleurtje wat een belachelijke gedachte dat je een biertje verdient, er zijn andere dingen om je te ontspannen hoor! ;-) trouwens dat soort gedachten heb ik nooit, ik verdien altijd meteen 10 bier :$@Primula ja gestopt met roken en drinken vandaag mijn 9e dag, paar trekmomentjes vandaag,maar die waren te doen, en als ik jouw complimentje nu zo lees, ben ik helemaal blij dat ik er niet aan toegegeven heb hoest met de rest??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Woman link werkt niet, kon ook het filpje op de site niet bekijken. Maar had hem al eens eerder het voor de Palestijnen horen opnemen. Vind het wel een beetje hypocriet als je bedenkt hoe hij er als premier tegenaankeek. Maar een mens mag natuurlijk altijd van mening veranderen. Ik ben zelf helaas erg pessimistisch over de kwestie. Ik vrees dat daar nog heel wat jaren voor nodig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Sorry Woman, daar beur ik je natuurlijk niet mee op. Jij hebt daar toch een vriend of vrienden wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zou shahire nog ergens rondhangen?het is godoosje nog geeneens twaalf uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Nee Jaap, je hebt volkomen gelijk, echt erg....Zo dan ? http://pauwenwitteman.vara.nl/...-Overzicht.1547.0.htmlNu doet ie het wel, eerste fragment is het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 als je me nou dat linken eens komt uitleggen jaapdan stuur ik je er eentje van hans teeuwen terugdie heeft vast wel ergens een komisch typetje genaamd jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ga slapen, welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 shahire! je zou me nog ergens aan helpen herinneren,weet je nog?wat was het ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Henk, dat je op tijd naar je krib gaat..................nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Je mag nog net even al je postbussen legen en netjes welterusten zeggenen dan je nest in man!! SCHIET OP!!!!!!!!!!!!!!!Welterusten voor iedereen die nog op is en tot morgen van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 en jaap, jij moet er gewoon doorheen kletsen hoor,door die moeilijke gesprekken,best kans dat ze van schik vergeten te drinken!schrik wou ik schrijven!er staat schik!kan geen toeval zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 en zo'n kletser ben je toch al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 shahire! wat enig!blijf toch nog effe meid!je had toch vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 EN VERGEET JE KUNSTGEBIT NIET UIT TE DOEN HENK!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 wat moet je daar nou op zeggensta ik met mijn mond vol tanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ok een cursus voor onze gids1 Ga naar de pagina waarna je wilt linken2 Selecteer de titel in de adresbalk (daar staat: http://...... ) hier op drukken heeft geen zin3 Kopieer deze titel naar je zogenaamde klembord. Hier zie je niets van.4 Ga terug naar het Forum en antwoord5 Optioneel: iets typen6 druk op de knop http met het kettinkje erachter7 in het dialoogvenster dat verschijnt plak je de tekst die je gekopieerd hebt. En druk op OK8 Dan type je de tekst die je wil die wij zien en OK9 Optioneel typ nog iets10 Op Discussie antwoorden drukkenEn klaar, even kijken of het werkt en anders weer aanpassenIk denk dat het zo moet lukkenNog vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 maar z heeft gelijkwe zouden vroeg naar bedwachtik schroef mijn prothese er vast af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zie je dat shariet!als jij dat nou ook eens zo overzichtelijk deedwas ik al een stuk verder geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden