Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 maart 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

Soothe, dan houden we het wel droog.

Ik wil ook zeker niet terug naar dagen achter elkaar drinken. Ik voel me ook vaak heel positief en prettig nu. Tot nog toe kan ik me steeds herpakken, maar als ik de focus verleg ben ik waarschijnlijk zo weer in het oude patroon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Het forum heeft me erdoor gesleept.
Het was een drama.

Ook nu ben ik er wat vaker, omdat het wat minder gaat, geestelijk.

Soms hoop ik wat zinnigs te zeggen, maar de feedback helpt ook.

Ik heb geen trek, dat niet.
Maar een vaasje voor mijn neus hoeft ook niet direct.:)

Dus immer waakzaamheid betrachten.

Ga goed en slaap lekker allen.

groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gefeliciteerd Soothe met je stoppen met roken, ik denk dat je al weet hoe het voor jou ''moet'' ;-)

Henk hoop dat jij ook wat kan rusten, hoe doe je dat toch?

Jaap wat goed zeg dat roken al helemaal uit je systeem is, als je nog weet hoe je dat hebt aangepakt, weet je ook wat nu te doen, de vraag is alleen of je het al hebt geaccepteerd, AA eerste stap, kom er net achter dat ik daar dus 4 jaar over gedaan heb

ga nu echt slapen, welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo was het bij mij ook. Dat noemde we dan een feestje. Ik had had natuurlijk ook recht in mn eentje dit soort feestjes te vieren.
Het werd alleen steeds later voordat ik omknalde. Vaak pas 16.00 de volgende middag. En een lol......not

quote:

Originally posted by:
Gaby

oh sorry, ik mag niet oordelen, maar de mensen met wie ik als laatsten optrok, waren echt hele zware drinkers, wij dronken echt altijd totdat we niets meer wisten, en onszelf compleet verdoofd hadden, en dat is echt niet gezellig voor een niet drinker hoor, maar lees hier ook veel mensen die dus wel veel dronken maar daar eigenlijk weinig last van hadden in de vorm van ; niet vaak stomdronken, ik was toch echt wel vaak stom en stomdronken, en als ik een dag niet dronk, was dat enkel omdat ik heeeeeeeeeeel ziek was van de alcoholinname van de vorige avond, ik was echt heel erg, dat is goed voor me om weer even onder ogen te zien, want soms heb ik de neiging te denken ''dat het allemaal wel meeviel'' maar het was heel erg, en ik merk ook dat ik meer zelfvertrouwen krijg, en dat is heel goed voor me
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...