Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Soothe, dan houden we het wel droog.Ik wil ook zeker niet terug naar dagen achter elkaar drinken. Ik voel me ook vaak heel positief en prettig nu. Tot nog toe kan ik me steeds herpakken, maar als ik de focus verleg ben ik waarschijnlijk zo weer in het oude patroon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Witte en Shahire en een ieder die gaat slapenslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 dank je gabynee, niet weermoet het echt accepterendat ik het niet bij een of twee kan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Trusten Gaby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 herkenbaar Henkik heb bij mijn eerste stoppogingen wel gehad, dat ik ergens was en inene al een half glas bier ophad, zomaar....en dan dacht ik ; kan mij het schelen, en dan ging het dus weer fout :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Henk, ik dronk ook 30 jaar zwaar.Dus nu is je kans een er een fijne tweede 30 jaar van te maken.Pak hem beet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 in het roken blijf ik een lafaardik ga nog even naar het balkonwelterusten aan ieder die slapen gaatuiteindelijk iedereen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 maar ja!en het gaat goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dat roken is me dan al vast wel gelukt, dat is helemaal uit mijn systeem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Het forum heeft me erdoor gesleept.Het was een drama.Ook nu ben ik er wat vaker, omdat het wat minder gaat, geestelijk.Soms hoop ik wat zinnigs te zeggen, maar de feedback helpt ook.Ik heb geen trek, dat niet.Maar een vaasje voor mijn neus hoeft ook niet direct.Dus immer waakzaamheid betrachten.Ga goed en slaap lekker allen.groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Moet ik ook uit m'n systeem Jaap.Het maakt me slap en weerloos!bovendien heb ik wat COPD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Tip: neem de eerste niet. Maar de trek komt in het begin wel iets harder en vaker. Bij mij. Ik ben op een vakantie gestopt. Andere omgeving en associaties. Heb dat bij terugkomst kunnen vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Soothe,Welterusten. Je komt op me over als iemand die goed weet waar ie staat. Dus moet goed komen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Thanks!ga weer een poging doen.trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 ben best moejullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Je mag naar bed Henk.Ga ik in ieder geval wel doen. Het was me weer een genoegen.Slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 had wel lekker gekookt vanavondwat pruimedantjes op een bedje van doperwtenflink ketchup erover en de oven in, klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 gefeliciteerd Soothe met je stoppen met roken, ik denk dat je al weet hoe het voor jou ''moet'' ;-)Henk hoop dat jij ook wat kan rusten, hoe doe je dat toch?Jaap wat goed zeg dat roken al helemaal uit je systeem is, als je nog weet hoe je dat hebt aangepakt, weet je ook wat nu te doen, de vraag is alleen of je het al hebt geaccepteerd, AA eerste stap, kom er net achter dat ik daar dus 4 jaar over gedaan heb ga nu echt slapen, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Nu op vakantie gaan. Geen slecht idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 haha wat let je hup hup boeken......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Jaap al op vakantie? welterusten!ik zal het licht uitdoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Zo was het bij mij ook. Dat noemde we dan een feestje. Ik had had natuurlijk ook recht in mn eentje dit soort feestjes te vieren. Het werd alleen steeds later voordat ik omknalde. Vaak pas 16.00 de volgende middag. En een lol......not quote: Originally posted by: Gabyoh sorry, ik mag niet oordelen, maar de mensen met wie ik als laatsten optrok, waren echt hele zware drinkers, wij dronken echt altijd totdat we niets meer wisten, en onszelf compleet verdoofd hadden, en dat is echt niet gezellig voor een niet drinker hoor, maar lees hier ook veel mensen die dus wel veel dronken maar daar eigenlijk weinig last van hadden in de vorm van ; niet vaak stomdronken, ik was toch echt wel vaak stom en stomdronken, en als ik een dag niet dronk, was dat enkel omdat ik heeeeeeeeeeel ziek was van de alcoholinname van de vorige avond, ik was echt heel erg, dat is goed voor me om weer even onder ogen te zien, want soms heb ik de neiging te denken ''dat het allemaal wel meeviel'' maar het was heel erg, en ik merk ook dat ik meer zelfvertrouwen krijg, en dat is heel goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden