Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 maart 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

Hoi Jaap.

Staan aardige zaken in hè.
Goed voedsel.

En Jaap, het is nog geen vrijdag.

Per 24 uur, weet je nog.
Zorg eerst dat je droog je bed in rolt.

Als je morgen wakker wordt is het weer vandaag etc
Vrijdag is niet aan de orde.
Op het scherp van de snede blijven.

Je kan het!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 321
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Maar heb je hulp gehad bij stoppen. Een boek, hulpverlening oid. Je hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wilt.
Ik zat al tijdje te sukkelen en mijn vriendin ging zich steeds meer zorgen maken. Ik zei dan in ik geloofde dat ook dat ik wel minder kon drinken. Maar het leek wel meer te worden. Ik begon me zelf ook wel zorgen te maken. Boekje gehaald van Teleac, minder drinken. Was eigenlijk niet geschikt voor mij want daar dronk ik veel te veel voor stond er in. Maar toch maar doen. Tellen en doelen stellen. Doel 3 biertjes. Kansloos. Dat werden er dan 15. Doel niets, dat lukte wel. En steeds vaker gedaan. Ik heb het dan over oktober. In januari het forum ontdekt. En sindsdien gaat het steeds beter. Ik dronk vanaf mijn 15e nu 39.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik voel me ontzettend bevrijd!!! e i n d e l i j k..........

ik ben al 4 jaar bezig Jaap, met vallen en opstaan, het langste dat ik droog ben geweest is 3 maanden, verder steeds 1 maand, 3 weken,paar dagen en dan eens een dag met 6 blikjes (is eigenlijk niets, een dag gedronken was voor mij een dag met meer dan 6 blikjes) en dan was ik zo trots, zie je wel dat ik het kan, ik heb niet meer dan 6 blikjes gedronken, helaas.......

lukte dat maar heel af en toe en steeds minder, het was echt drama,

heb alles gelezen over alcoholisme, AA, maar vond mezelf altijd ''anders'' , nu niet meer, inene zie ik wat ik was, een zielige eenzame alcoholiste, en ik had mezelf doodgedronken, ik was niet meer die leuke stoere gevierde meid die alles durfde, allang niet meer....

sinds 1 februari op dit forum, 26 februari terugval, en sindsdien is er een knop om, ik heb alles omgegooid na de 26e, eigenlijk alles wat ik ooit weleens als raad had gehad, alles viel op zijn plaats, wonderbaarlijk, kan het niet goed uitleggen, maar het werd ook wel tijd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een bar slechte tijd besloot ik het ineens
ik ging zitten en dacht: laat het maar gebeuren...

en er kwam al vlot een kettingreactie op gang
van zulke positieve gevolgen...

ik vind nu dat ik het gewoon niet kan maken
om terug te vallen en weg te zakken in wat het was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...