witte Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 nog ff hier binnenglurenSoothe, jou zie ik nog online staan,Zeg ff tegen Anna dat ik genoten heb van haar geschreven stukHet lezen, was alles behalve worstelen;)En de felicitaties natuurlijk!!Jaap als je nu al problemen voorziet,is afzeggen misschien een optie, tot je sterker bent?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 gabyhoelang heb jij nu ook alweer niet gedronken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 zo weinig maar sahip?dat moet veel sneller kunnen...VROEEEEEMMMMMMMM............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hi Shaten eerste wat vreselijk goed van je dat je niet gedronken hebt! hoe is het nu met de trek? is ie weg?en vandaag de 10e dag niet roken, ik voel al echt vershil, meer lucht, fitter, en m'n huid ziet er frisser uit, ik vindt het met recht een verademing dat ik niet hoef te roken, moet ook eerlijk zeggen dat ik nu echt zoiets heb van ik zie mezelf tot wel tot m'n dood zonder sigaret, voorheen leek me dat toch eigenlijk iets ''onmogelijks'' ofzo... bedoel ik wou het wel, maar geloofde het nog niet (echt), het lijkt echt alsof er een knop om is, halleluja!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Zal het overdenken.Hier was ik mee bezig op het het hobbydraadje:lampje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ook 10 dagen henk, ik ben tegelijk gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 was al een beetje bangdat het gesprek op roken kwam...maar groots gaby! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 He Henk Had jij problemen met het stoppen in het begin? Las wel dat je terugvallen hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 wat! tegelijk!wat ben jij voor kanjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 klopt jaap6 november gestoptdie datum houdt ik aanvier keer in de fout gegaanlaatste keer: half januariik voelde me goed en stapte een cafe inom een kop koffie te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hey Witte,Ja goed stukje wat Anna heeft geschreven, of mooi?In ieder geval sommige dingen heel herkenbaar........het begon bij mij ook altijd in de keuken.Gaby, goed hoor 10 dagen niet roken Hoop zo dat het mij ook gaat lukken.....moet gewoon!!!De trek is nu wel weg, heeft wel even geduurd omdat ik behoefte had om even in eensoort roes te zijn maar er was gelukkig niets (of wat anders) wat ik verder kon nemen.Nu ben ik zo blij dat ik niet heb gedronken........dan was waarschijnlijk het hek van de dam, ik ken mezelf. Honk: het is ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.......................................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Niet gaan zit ook een een risico aan. Krijg ik misschien het gevoel dat ik iets mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Gaaf Jaap, je lamp....zeker nu die brand.Zag em vanmiddag ook maar dan zonder licht.Dat doe jij dus met je spa flessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ja tegelijk, was het zo zat!!!!kon het allebei niet onder controle houden, bah....was gewoon ziek!!!!en het is heerlijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedenavond aan allen en aan allen een goedenavond@Bollie, dacht ook aan zo'n kleintje maar denk eerst toch eens langs het asiel te gaan. Misschien hebben ze daar ook van die kleine prutskes. Wil alleen geen probleemhond in huis halen. Hmmm we zien wel maar superbedankt voor je aanbod!! Ga het nog wat laten bezinken..waar heeft fleur zich toch weer ingelaten Natuuuuurlijk trekken we samen nog op Teveel! Zo vlug kom je niet van me af . Was uiteten bij vrienden vandaag en daarna is er nog iemand iets komen ophangen in dochter haar kamer. Maar nog steeds zo droog als een sardientje in blik hoor . Super dat je zo sterk bent geweest!! Ik wist dat je het kon! Heb vandaag zelf ook iets afgeslagen maar was helemaal niet moeilijk want ik lustte het toch van geen meter. Aperitief van het huis mooi afgeslagen. Bah vies spul! Afspraak met vriendin gaat dan toch niet door dus denk niet dat ik mezelf in moeilijke situaties zet deze week. Wij zijn zzooooooooooooo goed Las dat er een paar erge trek hadden vandaag en toch niet hebben toegegeven. Klasse! Weer een dagje verder, weer een stapje vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Gaby fijn dat je je er zo goed bij voelt. Ik voel me er nu trouwens ook weer heel goed bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 voor 6 nov heb ik zogoed als 30 jaar gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hee shahireIk vind m mooi en goed.Ik vind stukjes waarin mensen zo naar zichzelf kijken altijd mooiPrecies kunnen zeggen waar de moeilijkheid zit en wat daar aan gedaan isEn vooral wat dat voor moeite gekost heeft, maar hoe ze uiteindelijk zo sterk is gewordenNou ja gewoon het hele kijken naar jezelf het hoe en het waarom Daar leer ik altijd weer wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hey Jaap, hoeveel moet die lamp kosten?? Mega cool! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Fleurtje, jij bent ook goeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddd bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik sluit me bij je aan Witte En Fleur: voor jou is die lamp denk ik wel gratis en voor niets TOCH JAAP!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Dank je wel shahire . Als het moet kan ik een keikop zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 @jaap wat zal je missen, je ''vrienden'' die lamlendig zijn? komt er dan nog wat nuttigs uit?oh sorry, ik mag niet oordelen, maar de mensen met wie ik als laatsten optrok, waren echt hele zware drinkers, wij dronken echt altijd totdat we niets meer wisten, en onszelf compleet verdoofd hadden, en dat is echt niet gezellig voor een niet drinker hoor, maar lees hier ook veel mensen die dus wel veel dronken maar daar eigenlijk weinig last van hadden in de vorm van ; niet vaak stomdronken, ik was toch echt wel vaak stom en stomdronken, en als ik een dag niet dronk, was dat enkel omdat ik heeeeeeeeeeel ziek was van de alcoholinname van de vorige avond, ik was echt heel erg, dat is goed voor me om weer even onder ogen te zien, want soms heb ik de neiging te denken ''dat het allemaal wel meeviel'' maar het was heel erg, en ik merk ook dat ik meer zelfvertrouwen krijg, en dat is heel goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Moest een stukje terug lezen.@ Witte, zal ik tegen haar zeggen.Beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik lees net bij Hink 30 jaar......ben zelf eens gaan rekenen kom ik toch ook wel in die richting...............SCHRIK!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden