Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Okeeeeeeeeeeeeee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 je leert ze kennen hier dombo!gaat jou ook gebeuren!je dacht toch niet dat ik maar wat in het wilde weg....nou ja...soms misschien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 En toch vraag ik me vandaag af hoe die mensen dat doen...die al een paar jaar "droog" staan.Hoe houd je het vol? Geen zin in een lekkere cocktail op vakantie, een (twee, drie) wijntje bij het eten, een afzakkertje hier (en daar)....Ik lees zoveel mogelijk dingen die slecht voor me zijn als ik wel drink. Ik houd me maar voor dat het vergif voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Henk,Een ding doe je in ieder geval...en dat is mij aan het lachen maken (en dat voelt goed hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 onvegeeflijke blunder gaby... ik raak in de war...morgen gaan er ook alweer een paar stoppen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 niet te ver ooruit denken dombo!over een paar wekenbegrijp je niethoe je het allemaal hebt volgehouden met drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 en je kunt nog lachendat valt me nog mee van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Als dat zo is...zijn jullie de eerste die het horen (tot nu toe klinkt het nog als de "ver van mijn bed show"). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ben altijd blijven lachen...kan slechts hele tijd gaan zitten huilen. Wat heb je daar aan?(Zoals je ziet ben ik een positief persoon.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ja henk morgen gaat shahire ook stoppen, doe jij niet met haar mee??@Dombo gewoon de eerste niet opsteken en het eerste glas niet nemen, was het spuugzat, maar kon ook niet langer zo doorgaan, voel me nu zoveel beter, en zit pas op 2 weken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 heb je trouwens geen gezellliger boek dombo?om te lezen bedoel ik...het is wel zaterdagavond hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Geen boek.Mijn man komt meestal rond een uur of 9 naar onderen (zit boven aan de computer) en dan gaan we een filmpje of iets anders kijken. (Zijn momenteel aan de serie Gooise vrouwen bezig...echt waar hoor!)Vroeger (met alcohol) begon ik dan meteen aan mijn wijntje en dan lag ik rond 10 uur al in bed.(En vraag me niet de dag erna wat ik gezien heb.)Gisteren tot kwart na 11 de serie gekeken en nog klaar wakker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 ach, lachen en huilen,je moet het wel een beetje afwisselen hoor!of ben je soms een japanner?ik zag er gisteren eentje,die stond temidden van al die troep te lachen!maar laat ik ophouden...het was zaterdagavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 naar onderen dombo?weet niet waar jij vandaan komt,maar hier bij mij klinkt die uitdrukking wel grappig! hihikwart na elf, ah ik zie het al, zuiden! leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Oeps...dat krijg je door het snelle typen en niet nalezen.Ik heb nog eventjes een spelletje Mahjong tussendoor gedaan (gewacht op je antwoord).Ach ja...als we de avond maar door komen..niet waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 spellletje majong tussendoor...ja hoor, weer zo'n snelle griet,hoe moet ik dat allemaal bijsloffen...maar die avond, die komt zichzelf wel door hoordat hoef jij toch niet te doen?ga lekker naar bed als je geen zin meer hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik zei toch...ik blijf lachen!Tja...en nog gewonnen ook!Ik moet oppassen met mijn uitspraken zie ik. Klopt helemaal. Zuidelijker kan bijna niet (of je moet de grens over). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 waar is iedereen..............nog rustig hier...........ga maar eens koffie drinken danwie weet komt er nog iets leuks op tv, ga ik dat even lekker kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Goeie avond Shahire, Dadelijk eenavonturenfilm als je daar van houdt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 schier! zijn ze weggerend?zich rotgeschrokken van je kookkunst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Hebben jullie dit forum eigenlijk de hele dag "open" staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Nee Venkze zijn niet weggerend vanwege mijn kookkunst heb ik uberhaupt nog nooit iemand zien doen met mijn kooktalent hoor een van mijn vriendinnen heeft voornamelijk gekookt, de ander zat even voor de tv en ik was ook weer even met wat anders bezig............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja hoor Dombo, 24/7. dus als je s'nachts niet kan slapen, kun je altijd van je af schrijven. Het wordt gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Dombo, leuk dat je er bent Avonturenfilm..................ben ik vanavond wel voor in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 de rest van de avond in de bijkeuken zeker,om alles op te makenthee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden