Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 ook net lasagna gegeten. Wel jammer van die rode wijn (die ik erbij mistte). Dat smaakte altijd zoooo lekker!Zit eventjes in een dipje...zoals jullie lezen. Moet weer de avond door!
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 en sara, waar be jij zo nerveus over?zenuwachtig voor de kerk?heb ik ook hoor!
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 hallo dombo, welkom!blij weer eens een nieuw gezicht te zien!
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 na verloop van tijdsmaakt de lasagna nog veeeel beter zonder wijn, geloof me!in het begin is het effe moeilijk
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 moet de hele avond nog door, schrijf jeverheug je je wel op de nacht?gemeende vraag dit!
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Hoi Henk,Ben nieuw hier. Vind het trouwens wel een leuk forum (ondanks de reden dat we hier allemaal zijn).
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Het is mijn derde avond zonder "mijn flesje wijn". Gisteren ging het trouwens best goed.Het slapen gaat niet zo goed. Ik heb het koud en lig te woelen en te dromen.Komt er ooit een dag dat je er niet aan denkt? Dat een spa-tje (of wat dan ook) net zo goed smaakt?
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 zo voor mij voorlopig geen koffie meer....wat is het rustig, iedereen buiten spelen?
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 henk kom eens van het balkon!Welkom Dombo
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 maar misschien ben je al in slaap gevallen,zo kun je een avond ook oplossen...en daar is niks mis mee hoor!oh nee, wacht effe!
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 is een beetje probleem van mij dombo,ik typ niet zo snel...als ik heb geantwoordzijn de dames meestal al weer een bladzijde verder...dames? ja, meestal de dames...die zijn snel hier, jij ook?
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 bedoel je snel hier met typen...dan moet ik inderdaad toegeven..ja ook snel in typen.
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Goeie avond mensen,Vandaag een superdag gehad nadat ik met de bus 2 en een half uur gedaan heb om op de plaats van bestemming te komen, terwijl het met de auto 35 min. is. Leve het openbaar vervoer.Eerst vanochtend een half uur op de bus staan te wachten. Er kwamen twee mensen aanlopen, een beetje zwerversfiguren en de man vroeg "Krijg ik e10,-- van jou? "Ik vroeg of hij toevallig gestoord was, en dat bleek dus te kloppen.Toen eindelijk de bus kwam, en ik wat informatie vroeg, zij de chaufeur dat ik beter met hem mee kon rijden tot Eindhoven i.p.v. over Uden. Maar dat mocht ik alleen maar als ik hem een kus zou geven Ik vroeg hem of hij enig idee had dat de carnaval al weer voorbij is, maar goed, ik gaf hem gemoedelijk een kus. Ja dat is Brabant hé?Halverwege zij hij een fout gemaakt te hebben en i.p.v. naar Eindhoven te rijden, had hij nu dienst naar Helmond @#$%^maar de bus naar Eindhoven zou zo komen dus nadat ik gezegd had dat ik m'n kus terug wilde en dat ie de fooi mocht houden, moest ik weer een kwartier wachten.In Eindhoven moest ik volgens een informatiehokje 6 min. wachten, o en ik moest zo nodig naar de w.c. maar dacht dat haal ik niet en moet ik weer een uur wachten. KOMT DIE BUS 20 MIN. LATER Goferdergofer:angry:Maar verder heb ik een prima dag gehad en mijn broer en zijn vrouw hebben me terug gebracht en zijn hier nog een paar uurtjes gebleven.
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 gaby, ik hoef het balkon niet meer op!ik ben op mijn eigen flat!eindelijk...
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 hmmmm...smokers paradise hier........rook jij ook gaby?
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 ben je verlegen dombo?of zit je met verbazing te staren naar dit flitsende gesprek...
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Verlegen...haaaa...je kent me dus echt niet (misschien maar goed ook..!).Neen...soms snap ik de draad niet helemaal (maar dat zal wel aan mij liggen, want dit is de eerste waar ik aan mee doe).Dus wacht ik dan weer netjes mijn beurt af (of te wel...wacht ik totdat iemand weer geantwoord heeft).
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 gaby is in dr agenda aan het bladeren...ze moet woensdag nog ergens een afspraak inproppen...
Gaby Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Henk toch, ik was degene die met roken en drinken is gestopt, dus NEE ik rook niet
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Henk,Ken je deze mensen allemaal persoonlijk? Want dat is eigenlijk mijn verbazing.Of schrijf je zomaar wat?
bolletje Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Goeie avond en welkom Dombo,Ik hoop echt dat je veel gaat hebben aan dit forum maar dat zal wel. We hebben al heel veel mensen hier die erg sterk zijn geworden.Ja en dat slechte slapen en liggen woelen en zweten hoort erbij. Dat zijn de afkickverschijnselen en als het goed is is dat gedeelte na een week minder of zelfs over. Het slapen zal je opnieuw moeten leren. Bij de een gaat dat wat sneller dan bij de andere.Ja en als je wat langer droog staat, zal het denken aan drank ook minder worden. Je zit nu een een soort rouwfase waarin je toch afscheid moet nemen van wat jij dacht een hele goede vriend te zijn.Maar dat gaat je lukken meid, we hebben dit stadium hier allemaal moeten doorlopen.Blijf, wat er ook gebeurd, veel op dit forum komen zodat we je kunnen steunen in je moeilijke strijd.ik wens je heel veel suc6 want samen staan we sterk.
henk Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 helemaal fout dombo!gewoon er doorheen schreeuwen!net als in het echte leven!
Dombo Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Geplaatst 12 maart 2011 Gaby,Ben je tegelijker tijd gestopt met roken en drinken? Hoe doe je dat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden